Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=139034
*Als je iets te koop hebt waar al een topic over is gelieve dit daarbij te plaatsen en niet een nieuw topic te openen, dit om het forum een beetje overzichtelijk te houden. Al is dat topic inmiddels alweer 'n poos geleden geopend. |
![]() |
||
wh00ps... foutje met mergen
![]() naja... ik doe het even zo: Citaat:
de ander is al een maandje of 2 oud... ik vind dat op het randje van antiek... ik zal, in overleg met ekki, een aanpassing in de/het announcement maken ![]()
Laatst gewijzigd op 31-07-2002 om 21:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zitten ook hoop dubbelle, buitenlandse, en vast wel wat zeldzame bij als je serieus intresse heb zal ik 't wel weer ff doorkijken had dacht ik ook die ouwwe simpele 4 cent als blokje van 4 ongestempeld, weet niet zeker |
![]() |
||
Citaat:
![]() De prijs en het vervoer hangt af van de hoeveelheid en het soort postzegels. Ik bedoel, als je 10 postzegels wilt hebben kan 't gewoon in een envelop en hoef je er echt niet voor te betalen. Maar als je de hele verzameling zou willen hebben dan ligt 't allemaal wat ingewikkelder. ![]() Dus misschien kun je vertellen waar je precies naar op zoek bent en dan kijk ik of en wat ik ervan heb. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben op zoek naar postzegels van buiten Europa.
Van binnen Europa zoek ik postzegels uit landjes als Andorra, Liechtenstein, San Marino, Vaticaanstad. Ook Rusland + voormalige sovjetlanden en Griekenland. Heeft een van jullie daar iets van? En zo ja, hoeveel? Dan regelen we het dan wel verder. P.S. Mailen mag ook: phmpruim@hotmail.com
|
|
|