Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Boos worden is ook totaal afhankelijk van hoe erg onder de indruk de ander is. Als ik zelf erg boos wordt, wat tegenwoordig eigenlijk niet meer voorkomt, is mijn doel die ander zijn gedrag te beïnvloeden door diegene emotioneel te overrompelen. Als je dan iemand treft die dat doorziet en gewoon geen spier vertrekt sta je nog machtelozer dan voor je boos geworden was. De kans is groot dat deze plaaggeest sociaal wel zo handig is dat hij dit inziet, dus ik zou boos worden koste wat het kost vermijden. Ik ben geen moraalridder en veroordeel boos worden dus niet, maar ik denk domweg dat het niet werkt. Als je nou eens onder 4 ogen probeert te praten met die jongen en hem gewoon eens vraagt wat zijn probleem met jou is, gewoon op een neutrale toon. Dat lijkt mij het beste. |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt ten eerste al helemaal gelijk over zijn indruk van mij enz. Dat boos worden op hem heeft inderdaad alleen een tegenovergesteld effect waarschijnlijk. Hij is echt zo'n lullig typ wat dan juist gaat lachen en denkt zo die kan ik lekker op de kast jagen. Het is gewoon een gigantische kleuter grrrr (Boos door alleen al aan hem te denken) Met hem praten heb ik ook bedacht maar ik ben gewoon bang dat we dan op een punt komen waarop wordt gezegd: ja ik mag je niet en ik wil ook niet meer met jou erbij afspreken... nou dat zal lekker worden dan... want dat is zo'n 3x per week dat we met meerdere afspreken erbij. (gezamelijke vrienden) Dat gaat gewoon nooit werken en dan zal me vriend straks moeten kiezen tussen hem en mij en dat wil ik me vriend niet aandoen.... ik wil hem niet vertellen wie hij wel en niet mag zien.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Plus dat we met nog meer mensen zijn dan en niet alleen hij... en die andere mensen zijn ook mijn vrienden. Het probleem is ook dat hij zichzelf opdringt. Dan zit ik met me vriend op de bank en dan belt ie weer: Waar ben je? ja thuis, we gaan zo naar de bios. Ow oke , ik ga mee! en dan hangt ie op... en er wat van zeggen heeft geen nut meer. en me vriend zegt dan alleen: ja zo is ie nou eenmaal en agh is toch best gezellig. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Psychologie |
boulimia wezen meld zich Shitonya | 71 | 30-03-2005 16:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Liefde & Relatie |
Het fenomeen ex. Black Sugar | 23 | 06-08-2003 00:55 | |
Psychologie |
minderwaardigheidscomplex aan laten praten heavinly | 8 | 24-02-2002 14:37 |