Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben uiteindelik op de dag precies een jaar in NZ gebleven, ik kwam er op het laatste moment achter dat je helaas iet langer mag blijven. Daarna heb ik nog een half jaar ongeveer hetzelfde in Australie gedaan. Dat het eng is moet je je maar even overheen zetten, gewoon in t water springen en ervan uitgaan dat je kan zwemmen ![]() Ik vond het juist hartstikke leuk juist omdat je niks hebt, hoe minder je hebt des te meer vrijheid. En tsja wat je daar als eerste doet als je aankomt, een slaapplek zoeken, baantje vinden, wat geld verdienen beetej acclimatiseren, belastingnummer en bankrekening regelen, enz. Maar de beste manier om erachter te komen is gewoon om weg te gaan met een open mind, want hoeveel ik je ook vertel het zal toch je eigen ding moeten zijn. En je moet je wel beseffen dat het een andere manier van reizen is, je zal niet alles kunnen plannen en doen wat je leuk vind, je moet gewoon maar zien waar je uitkomt.
|