Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2006, 13:44
emmique
emmique is offline
Help!!

ik heb volgende week een handelingsdeel Duits (Algemein und Reservierung, elk zo'n 64 woordjes) maar ben de blaadjes vergeten!! Weet iemand waar ik deze op internet kan vinden (google helpt niet) of heeft iemand ze die ze mij wil mailen? Wij hebben op school nl. een map met allemaal oefeningen erin, en een paar woordenlijsten zodat je een brief in het Duits kan maken (en info over hoe die brief moet, maar dat is niet belangrijk nu). Er zijn 4 woordenlijsten, Algemein, Reservierung, Klage en Bewerbung. Ik moet Algemein en Reservierung leren, het zijn gewoon woorden duits-nederlands. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!! Zsm alsjeblieft!!

Groetjes, Danique! email: xxxdanique@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2006, 14:37
emmique
emmique is offline
Kan er niemand mij helpen??
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 15:35
hasseltboy
hasseltboy is offline
Je hebt toch ook klasgenoten?
Oud 25-10-2006, 16:03
emmique
emmique is offline
Ja, die heb ik allemaal al gemaild, die mailen niet terug =| en op msn hebben al die lui die online zijn geen scanner ofzo... Er zijn er veel op vakantie deze herfst!! .. En ik dacht, misschien gaat dit sneller..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2006, 19:25
Verwijderd
nee

mail je docent maar
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 22:33
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
emmique schreef op 25-10-2006 @ 17:03 :
Ja, die heb ik allemaal al gemaild, die mailen niet terug =| en op msn hebben al die lui die online zijn geen scanner ofzo... Er zijn er veel op vakantie deze herfst!! .. En ik dacht, misschien gaat dit sneller..
Dan fiets je naar die lui toe, kopieert het bij de buurtsuper, fiets weer terug en klaar is kees?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten