![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had altijd homeopatische troep, Treavlilin. Je wordt er niet suf van en het werkt goed, dus ha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Helemaal vet irri als die geur lang blijft hangen in een auto ![]() ![]() Als ik wagenziek word (lees: ik krijg altijd eerst hoofdpijn en daar word ik dan weer duizelig van en dáárvan weer misselijk), zet ik altijd een muziekje op zodat ik ben afgeleid en me niet teveel concentreer op hoe ik me voel. Dat scheelt echt al meer dan de helft! Vervolgens zorg ik dat ik wat frisse lucht krijg, via de airco of een raampje open, en ook steek ik vaak mn polsen buiten het raam. Door die koelte op mn polsen neemt mn hoofdpijn dan al wat af, en daardoor dus ook de duizeligheid & misselijkheid. En idd ook in de verte staren helpt. Niet zozeer je concentreren ergens op, maar gewoon staren. Naar de horizon. En je gedachten daarbij op 0 zetten. Dit werkt voor mij het beste. En anders moet de bestuurder toch maar ff de auto stilzetten langs de kant vd weg zodat ik weer kan bijkomen hoor ![]() Ergens aankomen kan dan misschien belangrijk zijn, maar dat ben ik net zo goed ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoelde Travilin. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag - deel 7 Hawahaai | 409 | 09-02-2015 09:43 | |
De Kantine |
Het leven is saai <3 #1612 Verwijderd | 500 | 14-02-2012 16:03 | |
Verkeer & Vervoer |
Staking OV 15 november mjk | 71 | 06-12-2006 19:12 | |
Flora & Fauna |
'brood'fokkers van honden. reuffneck32 | 70 | 20-06-2005 19:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
oplossing voor problemen NS Unexplained | 39 | 21-02-2002 10:23 |