Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2007, 10:17
aapje
aapje is offline
MIjn man heeft sinds februari het syndroom van reiter, het begon met urineweginfectie, toen kreeg hij zere ogen en daarna gingen z'n gewrichten ontsteken. De ontstekingen aan zn ogen en urinewegen waren na zo'n 2 antibiotica kuren verdwenen. Maar voor de ontstoken gewrichten moest hij naar de reumatoloog..die heeft toen uit allebei zijn knieeen vocht gehaald..en er een soort pretnison spuit ingedaan.
Dat heeft geholpen en een paar weken later kon hij weer aan het werk. Maar elke keer komt na een week of 6 de urineweginfectie weer opzetten en begint alles weer van voren af aan. Alleen zijn nu elke keer zijn pezen ontstoken ipv zn gewrichten en daar kunnen ze die spuiten niet voor gebruiken!
NU zit hij dus steeds wekenlang in de ziektewet en dat is natuurlijk heel vervelend.
Helaas krijgen we helemaal niets van medicijnen hooguit een antibiotica kuurtje (wat allang niet meer helpt) of hij moet maar ibuprofen slikken tegen de pijn.
Zijn er hier mensen die zelf reiter hebben gehad of er bekent meer zijn?
Weet iemand misschien een medicijn dat helpt?
En is er iemand die ervaring heeft met reiter en een homeopaat?
Wij zijn inmiddels flink radeloos en hopen dat iemand ons kan helpen!
Oud 05-09-2007, 12:14
drukknoopje
drukknoopje is offline
Wel voorzichtig zijn met ibuprofen! Verder kan ik je helaas niet helpen.
Oud 05-09-2007, 13:48
aapje
aapje is offline
Ja dat weten we, daarom balen we ook zo van het feit dat hij gewoon niets anders krijgt..
Oud 05-09-2007, 21:24
drukknoopje
drukknoopje is offline
okay, succes ermee dan!
Oud 05-09-2007, 23:52
Ieke
Ieke is offline
Ga liever naar een andere arts voor een second opinion dan naar een homeopaat. Ontstekingen in en rond gewrichten kunnen een hoop schade veroorzaken en om dan aan te rommelen met zo iemand lijkt mij niet slim. Als je het doet blijf dan ook naar een gewone arts gaan.
Wat ik in mijn boeken kan vinden komt ook vaak neer op antibiotica met urineweginfecties, evt injecties in gewrichten en NSAID's (dus ibroprufen) Voor hele zeldzame gevallen hebben ze het over middelen om het immunsysteem te onderdrukken, maar daar ga je ook niet zo blij van worden qua bijwerkingen dus dat doen ze maar heel weinig.
Oud 06-09-2007, 08:55
aapje
aapje is offline
We zijn inmiddels al bij zo'n 4 verschillende artsen geweest en zijn nu gewoon echt radeloos! Ik ben op het moment hoogzwanger en kan elk moment bevallen en hij kan nog geen stap zetten. Ik doe heel de nacht geen oog dicht omdat hij van de pijn kreunt in zn slaap, maar om nou op de bak te gaan liggen is ook niet echt een optie.

Regels voor berichten