Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens, volgend seizoen rijden er 3 teams met Ferrari motoren. Spyker, Torro Rosso en natuurlijk Ferrari zelf. Vijf van de zes coureurs van deze teams zou Ferrari misschien wel een plezier willen doen... Als ik Alonso was zou ik deze mannen heel voorzichtig voorbij gaan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kon weer veel scenario's op de kwali gaan schrijven, maar dit hadden we ook weer niet verwacht. Echt zonde voor Schumacher dat zijn bak het juist op dat moment begeeft. Hij kwam niet meer terug op de baan, en dus een 10e plek (en misschien nog lager als ze nog iets aan de wagen veranderen) waardoor het alleen maar moeilijker wordt voor hem deze GP te winnen om nog kans te maken op de wereldtitel. Laten we toch nog hopen op een spannende race morgen, maar de kans dat Schumacher nog wereldkampioen wordt is na deze kwali alleen maar kleiner geworden. Maja, het is ook deels afhankelijk of Alonso stuk gaat of niet. Wel mooi voor Massa, ik gun het hem wel om in zijn thuisland te winnen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Natuurlijk zullen er nu reacties komen van Ferrari fans die zeggen dat het onzin is, maar wanneer je objectief bent zal het je opvallen. Ik vind dat een presentator niet partijdig mag zijn dus vandaar, opdonderen met die sjaak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ruud, eens ![]() Olav ook eens, omdat er gewoon geen betere is en omdat Olav gewoon een hele goeie presentator is. Allard niet eens, wat een debiel is dat geworden zeg, hij was nog wel leuk als pitreporter maar zoals ie nu de A1GP doet en de Indy 500 ![]() Van mij mag Jack pitreporter blijven, erg actief is hij en hij weet altijd wel iets te zeggen waar wij als kijker wat aan hebben. Verder was het een leuke race vandaag, gaaf voor Massa dat hij in zijn thuis race gewonnen heeft. Ook Doornbos heeft het erg goed gedaan in mijn ogen, 10 plaatsen weten te winnen ![]() Hopelijk kan hij volgend jaar ook racen. Jammer dat het voorbij is, het is erg snel gegaan dit jaar maar achteraf toch wel een spannend jaar, met een niet-verdiende wereldkampioen, maar dat is weer mijn mening ![]() Alonso heeft in het begin heel vaak gewonnen en was wel goed bezig, maar daarna heeft ie niet echt veel meer laten zien en Schumacher juist weer wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()