Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb de rest van de nacht geen ogg meer dicht kunnen doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zulke dromen heeft mijn vriend elke nacht.. maar dan dat ik dood ga... Mjah.
![]() Wat ik wou zeggen. je hebt het uitgemaakt en wat met een ander gehad, ik zou me behoorlijk gekwetst voelen als ik hem was dus het minste wat je iig kunt doen is gewoon nog even afwachten. Tuurlijk moet het niet te lang gaan duren, ik weet natuurlijk niet waarom je het uitgemaakt hebt maar tlijkt me niet dat hij daar zo happy onder was dus geef hem wat tijd.... Hoop op het beste ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet dat de kans dat ik mijn ex terug krijg maar klein is. Maar ik vind het niet eerlijk om met iemand door te gaan, terwijl mijn ik in mijn hart nog bij mijn ex zit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maarja heeft me vriend ook gedaan, maar zat anders in elkaar bij ons, ik had t uitgemaakt, toen heeft ie meteen met ander meisje gezoent ![]() ![]() ![]() ik baal echt van die tijd toen, maar t zit nu gelukkig weer goed |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
'Wanneer mag ik me hoe voelen' Verwijderd | 5 | 20-01-2005 18:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 |