Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2006, 16:01
Signy
Signy is offline
Jaa hier verder!

Zoals ik al zei, carli hermes is stom.
Oud 26-09-2006, 16:15
Verwijderd
foto's van daisy en charmayne vond ik het mooist dit keer.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 16:54
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik weet niet of het in deel 1 al stond, maar het valt me op dat ze steeds van dezelfde personen beeldmateriaal laten zien. Creeër je op die manier niet een bepaald beeld bij je kijker? Van Sanne zie je bijvoorbeeld echt heel weinig. Hoe wil de kijker zo iemand dan leren kennen?
Oud 26-09-2006, 17:09
just_me16
just_me16 is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 26-09-2006 @ 17:54 :
Ik weet niet of het in deel 1 al stond, maar het valt me op dat ze steeds van dezelfde personen beeldmateriaal laten zien. Creeër je op die manier niet een bepaald beeld bij je kijker? Van Sanne zie je bijvoorbeeld echt heel weinig. Hoe wil de kijker zo iemand dan leren kennen?
Ik ben het daar eigenlijk wel mee eens. Ook van ovo zie je heel weinig terwijl je juist van sylvia veel ziet. Gisteren ook veel gezien van marcia. Ik vnd het maar raar dat zij won, ze stelde zich zo raar op tegenover die interviewster.
Maar eerlijk is eerlijk ik vind het wel leuker worden, de eerste aflevering was niets maar nu vind ik het eigenlijk best de moeite om te kijken ik vind sanne best goed ze valt amper op maar haar foto's zijn goed en daisy vind ik heel goed
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 17:12
Verwijderd
Vaak wordt wel de nadruk gelegd op een paar personen per aflevering.

Deze week had je idd amper van die praatstukjes van Ovo en Sanne, en ook weinig van Daisy dacht ik. Dat zou wel moeten variëren, maar ik weet niet meer zo goed hoe het vorige weken was..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 18:23
Verwijderd
Die psychologe is een doos. Ik ben het eens met Marcia dat er echt stomme vragen werden gesteld. Idd stom dat zij won, alleen maar omdat ze hulde.

Sylvia. <3

Samen met Daisy beste foto. Anna Marie vind ik echt drie keer niks. Echt geen model.

IK besefte gisteren pas, dat ik een raar gevoel heb bij de jurering, omdat het scherm aan de 'andere kant' staat. Het verwart eigenlijk en verpest de sfeer.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 18:45
niña
niña is offline
Ik baal er ook van dat er gewoon niet ingezoomd wordt op de gemaakte foto's.
Oud 26-09-2006, 19:26
Balance
Balance is offline
Ik vind het wel jammer dat de meiden zulke verschillende standen en posities krijgen. Ik bedoel, zo'n foto als die van Annemarie kán bijna niet mooi zijn. Het is een onmogelijke houding. Terwijl de posities van Sylvia en Daisy veel makkelijker waren. Ze hebben het alsnog wel heel goed gedaan, daar neit van, maar ik vind het niet altijd terecht dat er zulke andere vormen worden gekozen.
Oud 26-09-2006, 20:58
Konijn
Konijn is offline
Tis al vaker gezegd, maar ik vind het echt stom dat Marcia het interview-gedoe gewonnen heeft. Ze deed het gewoon echt niet goed
Oud 26-09-2006, 21:09
Vice
Vice is offline
Zijn jullie allemaal bij dat interview van Marcia geweest? Aangezien ze maar een paar beelden van die interview op tv laten zien, kunnen we helemaal niet zeggen of ze het wel of niet goed deed.
Oud 26-09-2006, 21:11
Verwijderd
gelukkig heb ik mijn standpunt anders geformuleerd
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:12
Verwijderd
Er werd gezegd dat het maar een heel kort interview was, en ze lieten bij iedereen dezelfde vragen zien, dus ik denk niet dat er veel meer geweest is.. En zelf had Marcia ook gezegd dat het heel slecht ging.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:33
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-09-2006 @ 22:09 :
Zijn jullie allemaal bij dat interview van Marcia geweest? Aangezien ze maar een paar beelden van die interview op tv laten zien, kunnen we helemaal niet zeggen of ze het wel of niet goed deed.
Ik dacht al dat deze opmerking zou komen om hoe ik het schreef, maar ik doel dus op het feit dat er duidelijk gezegd werd: probeer open te zijn, maar niet te open etc. Ik weet het niet allemaal precies meer, maar als je goed op de opdracht/uitleg hebt gelet, dan was heus wel duidelijk dat je dus niet moet gaan zitten mompelen dat je het echt niet weet, en dan ook nog eens in tranen uit moet barsten. Als er iets níet de bedoeling is in een professioneel interview, dan is het dat laatste wel.
Oud 26-09-2006, 22:04
Ann
Ann is offline
Ik vind het ook raar dat ze niet dezelfde shoot krijgen, want zo zie je nooit wie waar goed in is, het is zo heel oneerlijk. Hetzelfde als vorige week op het strand. Al was het deze week beter dan vorige week qua poses
Oud 26-09-2006, 22:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
Vice schreef op 26-09-2006 @ 22:09 :
Als je instort bij een interview heb je het imo sowieso niet goed gedaan.
Oud 26-09-2006, 22:29
Verwijderd
Ik vind het erg jammer dat ze zo weinig bitchen! Sylvia maakt het programma echt. Ik denk dat die Marcia er snel uit gaat vliegen. Anne-Marie vind ik niet echt een topmodel en zeker niet met haar nieuwe kapsel..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 07:51
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ik juist wel

ik vind anne marie juist wel een top model in the making !
Oud 27-09-2006, 09:06
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 27-09-2006 @ 08:51 :
ik juist wel

ik vind anne marie juist wel een top model in the making !
mee eens

charmayne vond ik ook heel goed maar ja die is er nu uit

daisy vind ik helemaal niks, eentonige uitdrukking heeft ze steeds. ofo vind ik ook niks, sanne ook niet.
Oud 27-09-2006, 10:22
Aurora
Aurora is offline
Ik begin Sylvia steeds leuker te vinden. Een bron van vermaak, zullen we maar zeggen.

Jammer dat Charmayne eruit is, ik vond haar bij nader inzien toch wel leuk.
Oud 27-09-2006, 12:20
Verwijderd
Weet iemand of je dit programma ook op internet kan bekijken? Heb aflevering+herhaling gemist..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 17:40
Verwijderd
In de Glamour van deze maand staan wat foto's van die strandshoot... en ik vind ze echt niet mooi gewoon! Verdorie zeg, is dat nou topfotografie?

Verder vind ik het wel bizar dat Charmene ofzo dacht ik dat het was in zo'n idiote houding moest liggen en dat de fotograaf daarna zegt dat het niet zo'n succes was. 'In mijn hoofd leek het me een goed idee, maar het lukte niet zo heel goed.' En dat werd haar gewoon verweten! Ja verdorie zeg, geef dan als fotograaf je fout ook toe in plaats van het model dat ik de schoenen te schuiven die gewoon braaf deed wat haar gezegd werd

Nog steeds geen favoriet overigens, al erger ik me wel bont en blauw aan Sylvia. Maar ja, toegegeven, ze brengt wel leven in de brouwerij...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 20:17
Verwijderd
die fotograaf was idd een doos, kan niet regisseren

ik vind sylvia niet irritant
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 10:13
Verwijderd
Waarom is Charmayne er eigenlijk uit? Dat is toch niet duidelijk gezegd of wel?

Ik vind trouwens wel dat yfke minder zenuwachtig praat ofzo, gaat wel beter. Ik vind het programma wel steeds leuker worden!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 15:20
mOppieAanweziG
mOppieAanweziG is offline
Zonder Sylvia.. was het een stuk minder leuk om naar te kijken..!
Ik mag haar wel

En die Annemarie.. Waarom zit zij in dit programma?
Oud 28-09-2006, 16:11
Verwijderd
Citaat:
mOppieAanweziG schreef op 28-09-2006 @ 16:20 :
En die Annemarie.. Waarom zit zij in dit programma?
Dat vraag ik me ook een beetje af. Misschien word ze nog heel goed ofzo?
Ik vind Daisy verder het leukst / best.
& Sylvia moet er wel nog even inblijven anders is het lang niet zo leuk als dat het nu is !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2006, 16:29
Missy
Missy is offline
Ik zag Anne Marie gewoon lopen op de kermis in de buurt. Het oogt gewoon als een dood normaal meisje.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 16:32
Balance
Balance is offline
Citaat:
Missy schreef op 30-09-2006 @ 17:29 :
Ik zag Anne Marie gewoon lopen op de kermis in de buurt. Het oogt gewoon als een dood normaal meisje.
Is ze toch ook?

En ik vind Annemarie juist goed. Ze komt erg volwassen over en doet netjes wat gevraagd wordt. Heb het idee dat ze goed met aanwijzingen werkt en ze heeft een leuk, apart gezicht. En dat lijkt me nodig voor modellenwerk.

Alleen een beetje jammer dat men steeds van die achterlijke poses voor haar verzint of juist net een foto kiest die minder is (toen op het strand had ze onwijs veel lachende foto's en men kiest d'r een waarop ze diep fronst...)
Oud 01-10-2006, 14:59
Missy
Missy is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-09-2006 @ 17:32 :
Is ze toch ook?

En ik vind Annemarie juist goed. Ze komt erg volwassen over en doet netjes wat gevraagd wordt. Heb het idee dat ze goed met aanwijzingen werkt en ze heeft een leuk, apart gezicht. En dat lijkt me nodig voor modellenwerk.

Alleen een beetje jammer dat men steeds van die achterlijke poses voor haar verzint of juist net een foto kiest die minder is (toen op het strand had ze onwijs veel lachende foto's en men kiest d'r een waarop ze diep fronst...)
Ben ik helemaal met je eens.

Volgens mij herkende niemand der, maar een paar vriendinnen wel. Gewoon een normaal meisje.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 15:25
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
morgen weer een nieuwe aflevering, ik verheug me er nu al op om sylvia weer te zien
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:15
Verwijderd
wat is sylvia toch een zeikerd. 'oeh, ik heb 1 dag nodig voor het leren van 3 zinnetjes'. en ze praat zo kinderachtig en nep steeds, en ze doet zo nep. Vreselijk

En sanne vond ik ook raar. Vond ze de rest nou eigenlijk dom en zielig omdat ze een avondje een feestje hadden voor een shoot? Laat ze toch...

'and.. cut!'
'kut ja'
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:18
Solid
Solid is offline
Ik vind het nu pas echt leuk om te kijken eigenlijk

Marcia vond ik eerst irritant, nu moet ik wel om dr lachen met dr droge humor. Sylvia is weer leuk om naar te kijken en Daisy vond ik ook koel. En dat acteergedoe was leuk om te zien! En de fotoshoot is gaaf met die make up en kleren ben benieuwd naar het resultaat.

Alleen wat was er nou precies met die Mark gebeurt? hij kwam nog een keer langs, maar kwam niet in beeld en Ovo was op 'm afgeknapt? but why?
Oud 02-10-2006, 21:36
niña
niña is offline
Pffffft daar gaat mijn mederossige

Ja, het wordt wel steeds leuker, en wow, de shoot was eens niet in de buurt van strand!
Oud 02-10-2006, 21:37
Verwijderd
ja, vaag was dat. toen zei sanne ook dat ze de rest zo zielig en dom vond..

anna marie er uit niet dat ik haar nou zo leuk vond, maar dat had ik dus echt niet gedacht.. ze acteerde best goed, en haar foto was ook leuk. In tegenstelling tot sanne, want haar vond ik echt niet goed acteren en haar foto vond ik raar. Een heel klein beentje en een groot hoofd leek het. Dacht dat zij er uit zou gaan.

Marcia deed het ook goed, en daisy ook weer

Uit welke theo van gogh film kwamen die stukjes nou?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:38
Maharani
Maharani is offline
Ze moeten iets doen aan het geluid in die jury zaal. Als ze praten galmt het zo.
Oud 02-10-2006, 21:44
struik
struik is offline
was er trouwens iemand opgevallen dat er een telefoon af ging tijdens één van de gesprekken met de meisjes?

Jammer dat AnneMarie er uit is, ik vond der leuk!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:45
Verwijderd
Zonde van Annemarie.

Ik denk dat Daisy op dit moment de grootste kans maakt. En Sylvia blijft irritant. Dringt het nou nooit tot haar door dat ze ook zonder al die make-up de straat op kan?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:47
punkstar
punkstar is offline
ik vind het steeds leuker worden heb nu echt een paar keer hardop moeten lachen

en die stukjes kwamen uit Interview
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:48
Verwijderd
ik vind het zo irritant hoe ze doet en praat.. 'jaa, het komt wel op telefisie hooor'. En dan zo geacteerd kijken steeds, en beweren dat ze dronken is maar wel steeds in de camera kijken of ze gefilmd wordt.

Echt, als ik haar in het echt zou kennen zou ik zorgen dat ik heeeel erg uit haar buurt bleef.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 21:58
Solid
Solid is offline
Ik had ook gedacht dat sanne eruit zou gaan..omdat ze slecht acteerde en haar foto ongemakkelijk en niet erg mooi was. Ik vind haar wel sympathiek, alleen haar lichaam best wel lelijk;o het is zo houterig en je ziet haar ribbenkas, dat vond ik lelijk op de foto (ook die van vorige week)

Er ging volgens mij iets mis met het geluid ja, best vaag (komt een btje amateuristisch over)

Jammer van Anna marie, ik vond dr juist nu mooi op een foto staan en ze heeft een leuk koppie.

Wat me nog steeds irriteert aan HNTM:
- geen close ups vd foto's
- foto's komen maar heeeel even in beeld
- je ziet het jury beraad niet, waardoor je géén idee hebt hoe de jury beoordeelt, wat ze vinden en waarom iemand eruit gaat..
Oud 02-10-2006, 22:00
heavinly
heavinly is offline
Wat doet Sanne daar nog? Ik vind haar zooo onboeiend en onopvallend. Had dan Annemarie er nog in gelaten.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 22:05
niña
niña is offline
Inderdaad, Sanne

En volgende week naar NY! Kick
Oud 02-10-2006, 22:10
punkstar
punkstar is offline
volgende keer MOET sanne er echt uit, anders word ik boos.

hoe gaat ze het trouwens overleven in NY als ze geen engels kan
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 22:14
Solid
Solid is offline
Foto's! (beetje geknipt en geplakt, dus niet de gehele foto maar niet zeuren hoor)

Hm tja als ik het zo weer zie had Sanne er echt uit gemoeten

volgende week New York, leuk! had niet gedacht dat ze bij HNTM ook naar 't buitenland gingen
Oud 02-10-2006, 22:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Whaaa waarom hebben die sukkels Sanne er niet uit gedaan?!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 22:18
Verwijderd
Het is toch een exacte kopie?

ik vind de foto van sanne echt niet mooi. marcia en anna marie vind ik de mooiste hebben deze keer.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 22:48
Darvan
Darvan is offline
Sanne ziet er echt verschrikkelijk uit op die foto
Ze ziet er te dun uit, haar hoofd lijkt te groot en haar gezicht is ook nou niet bijzonder of mooi en ze zit er al helemaal niet ontspannen bij als je ziet hoe ze die citroen vastklampt...

Anne marie zonde dat zij eruit is
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 06:35
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Darvan schreef op 02-10-2006 @ 23:48 :

Anne marie zonde dat zij eruit is
inderdaad, en zij had echt bij verre de mooiste foto deze week
Oud 03-10-2006, 07:46
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik snap er echt niets van. elke week stemmen ze er iemand uit die ik goed vind. sanne en ofo vind ik echt niks aan

waarschijnlijk wint een van hen het ook nog
Oud 03-10-2006, 07:58
Giles
Giles is offline
Ik vind de foto van Sylvia onSylvia , Die van Ovo wel mooi maar helemaal niet bij het thema passend, en die van Marcia is wel grappig omdat ze eens lacht.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 09:04
Verwijderd
Ze hadden Sanne en Marcia wel een wat kleiner bikini-bovenstukje mogen geven, al die plooitjes die er nu in zitten, dat ziet er niet uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten