Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2006, 23:06
EileenLovesYou
EileenLovesYou is offline
Haaaaai!!!

Heb echt al 2 jaar een SUPERrelaxt apparaatje en NIEMAND IN M'N KLAS KENDE HET GEWOON.

Dus nu voor eens en altijd: Mensen je moet ook zo'n LENSOCLEAN hebben!!! Heel chill, is een klein apparaatje waar je je lenzen in stopt en in paar minuten zijn ze nog schoner dan eerst! Echt! Je ogen doen gewoon geen pijn meer

M'n VRIENDINNEN hadden vrijdag in de kroeg allemaal last van hun ogen . En IK niet! En hoe kwam dat? Zij hebben allemaal niet zo'n apparaatje, ze kendes het niet eens. Ik had na school ze er nog even in gedaan voor we de kroeg ingingen. En ik zag er na het stappen nog bloedlekker uit en de rest zag eruit als een vampier uit met rood doorlopen ogen . en hier komt het dus van, ja boys dit is al 2 jaar het grote geheim geweest van mooie Eileen! Haha!!

Maar dit is echt mijn tip van de eeuw! Is best wel duur (50 euries), maar dan heb je ook wel wat. Ik heb 'm van mn ouders gekregen uiteindelijk dus was wel relaxed.

Mail al je bedankjes maar naar me toe!!
Oud 20-11-2006, 23:47
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Schat ik mag dan wel geen lenzen hebben,

maar vertel je geheim!!!!!1

edit//

oh, lensoclean? goh tof
Oud 21-11-2006, 01:43
arPos
arPos is offline
damn heb je er aandelen in ofzo?
Oud 21-11-2006, 07:26
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
goh, boeiend.
Oud 21-11-2006, 07:44
Ndimension
Ndimension is offline
Ik laat mijn lenzen gewoon een nacht in hun lenzenbakje zitten met lenzenvloeistof (allemaal van de Kruidvat). En mijn lenzen zijn dan ook gewoon superschoon. Mijn ogen zijn trouwens dan wel bloeddoorlopen, maar dat heb ik ook als ik geen lenzen draag. Allergieën enzo
Oud 21-11-2006, 11:14
Verwijderd
Ik vind het nogal schokkend dat al je vriendinnen lenzen dragen.
Oud 21-11-2006, 12:44
Verwijderd
Zozo.
Topic gesloten

Regels voor berichten