Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2006, 22:46
Verwijderd
Hey!

Ik heb hier een dvd met windows MCE er op, maar de installatie is corrupt. met andere woorden hij installeert niet.
Nou heb ik wel een legale XP Pro cd. is het niet mogelijk om het .cab bestandje op de XP Pro cd te zetten, of gaat dit niet werken?
Het cab bestandje bevindt zich in de map "components" op de dvd van MCE.

Greet*z
LuLLoW
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2006, 00:28
dafelix
dafelix is offline
microsoft bellen en nieuwe CD vragen, mits je 'm legaal gekocht hebt krijg je 'n nieuwe toegezonden
Oud 29-12-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 29-12-2006 @ 01:28 :
microsoft bellen en nieuwe CD vragen, mits je 'm legaal gekocht hebt krijg je 'n nieuwe toegezonden
Het is de MSDNAA Versie van mijn opleiding, en ik heb al eerder ene mailtje gestuurd, maar deze versie wordt op een of andere manier niet meer ondersteund door hun, kan dus ook geen key meer krijgen van ze omdat zei het niet meer ondersteunen.
Vind het ook krom, betaal der tenslotte voor.

Dus vandaar probeer ik het op deze manier om dit op te lossen, want ik wil toch wel graag mijn MCE terug...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 15:43
ILUsion
ILUsion is offline
Als het een MSDNAA-versie is, kan je hem dan niet gewoon downloaden van op MSDN of MA3D?

En ander: probeer eens Meedio, MyHTPC (als je daar nog aan kan geraken), MediaPortal of een van de andere alternatieven die ook op WikiPedia worden aangehaald. elf ben ik steeds tevreden geweest van MyHTPC en ook van de opvolger Meedio (spijtiggenoeg betalend) en MediaPortal; veel meer mogelijkheden dan MCE, enkel zit het niet zo geïntegreerd (je moet in het begin dus wat dingetjes instellen, maar het voordeel is wel dat ze veel meer ondersteunen (muziek op andere plaatsen en dergelijke en ook met andere tv-tuners kunnen werken).
Oud 29-12-2006, 20:08
Verwijderd
Citaat:
ILUsion schreef op 29-12-2006 @ 16:43 :
Als het een MSDNAA-versie is, kan je hem dan niet gewoon downloaden van op MSDN of MA3D?

En ander: probeer eens Meedio, MyHTPC (als je daar nog aan kan geraken), MediaPortal of een van de andere alternatieven die ook op WikiPedia worden aangehaald. elf ben ik steeds tevreden geweest van MyHTPC en ook van de opvolger Meedio (spijtiggenoeg betalend) en MediaPortal; veel meer mogelijkheden dan MCE, enkel zit het niet zo geïntegreerd (je moet in het begin dus wat dingetjes instellen, maar het voordeel is wel dat ze veel meer ondersteunen (muziek op andere plaatsen en dergelijke en ook met andere tv-tuners kunnen werken).
Dat kon ik ook, maar de key kan je maar een paar keer gebruiken en deze heb ik al meerdere malen gebruikt, en omdat ze MCE niet meer ondersteunen heeft het ook geen zin om em te downloaden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten