Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens, ze heeft op een optreden (waar ik geluidstechnicus was) zelfs een nummer voor me gezongen (zegt ze) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zie je dat meisje vaker? En vind je het vervelend? Dan moet je dat gewoon laten merken.. druipt ze wel af! Ik vind t wel heel bot klinken maar valse hoop geven aan iemand is altijd veel erger vind je niet?
||
Citaat:
![]() (ze heeft echt megatalent). Ik zie ze ongeveer 3x per maand ofzo. Ik doe ook heel koel tegen haar. Maar ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, het topic gaat niet specefiek over mijn geval hoor, dat is namelijk niet zo'n enorm probleem! ![]() |
![]() |
|
Ik ben eigenlijk zowieso al verbaasd als er iemand verliefd op me is.
![]() Meestal zijn het ook van die enge figuren, ik mag er misschien wel een beetje raar ofzo uitzien, maar dat betekent niet dat ik geen knap jochje wil ![]() ![]()
|
![]() |
Ja...
Niet dat er vaak iemand verliefd op me wordt, maar als het zover is, is het vaak een.... tja, iemand die totaal niet bioj me past... (denk aan voetballen, scooters, mode-kleding, top40 muziek, ehh.... hoe omschrijf je zo'n jongen precies..??)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #43 Dark Phoenix | 500 | 08-01-2008 20:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Zijn wij wel zo vrij? Vage Harry | 25 | 22-09-2003 19:24 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Evolutietheorie waar?? Quiana | 179 | 05-12-2002 14:19 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen ArvidKeemink | 4 | 04-09-2001 19:57 |