Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2002, 22:14
Eaglewing
Eaglewing is offline
Er is iemand op me verliefd, die ik absoluut niet mag en ook totaal mijn type niet is.

Heb jij ook wel eens dat er iemand verliefd op je is en jij denkt, hoe kan jij in hemelsnaam verliefd op me zijn! (ga maar fijn naar een ander...)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2002, 22:15
Angeles
Angeles is offline
Ik verwonder me er niet zo zeer over, maar ik voel me er wel heel ongemakkelijk onder als zoiets het geval is.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:19
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Ik verwonder me er niet zo zeer over, maar ik voel me er wel heel ongemakkelijk onder als zoiets het geval is.
Dat zou ik normaliter ook hebben, maar nu niet
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:26
Verwijderd
ja, heb ik ook gehad. Was echt mijn type niet. Maar ik vond het ook wel weer zielig voor hem, want omdat ik niet echt wist wat ik er mee aan moest ging ik juist heel vervelend tegen hem doen. Ik werd hem een beetje zat omdat hij steeds contact zocht door steeds te vragen wat ik van iets vond.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:26
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:

Dat zou ik normaliter ook hebben, maar nu niet
Ik reageer daar niet zo goed op, als iemand me leuk vindt die ik zelf níet leuk vind, dan probeer ik zo snel mogelijk duidelijk te maken dat het niet gaat lukken zodat ik er zo snel mogelijk vanaf ben, want tja wat moet ík er mee!?

Maar mensen die ik niet mag die mogen mij ook niet, gelukkig zijn dat er maar weinig
Oud 04-07-2002, 22:30
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Roozie schreef:

Ik reageer daar niet zo goed op, als iemand me leuk vindt die ik zelf níet leuk vind, dan probeer ik zo snel mogelijk duidelijk te maken dat het niet gaat lukken zodat ik er zo snel mogelijk vanaf ben, want tja wat moet ík er mee!?

Maar mensen die ik niet mag die mogen mij ook niet, gelukkig zijn dat er maar weinig
Dan ben je wel eerlijk

Trouwens, ze heeft op een optreden (waar ik geluidstechnicus was) zelfs een nummer voor me gezongen (zegt ze) (shakira, underneath)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:34
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:

Dan ben je wel eerlijk

Trouwens, ze heeft op een optreden (waar ik geluidstechnicus was) zelfs een nummer voor me gezongen (zegt ze) (shakira, underneath)
zong ze vals?

Maar zie je dat meisje vaker? En vind je het vervelend? Dan moet je dat gewoon laten merken.. druipt ze wel af! Ik vind t wel heel bot klinken maar valse hoop geven aan iemand is altijd veel erger vind je niet?
Oud 04-07-2002, 22:40
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Roozie schreef:

zong ze vals?

Maar zie je dat meisje vaker? En vind je het vervelend? Dan moet je dat gewoon laten merken.. druipt ze wel af! Ik vind t wel heel bot klinken maar valse hoop geven aan iemand is altijd veel erger vind je niet?
Ik denk altijd: Het enigste dat ze kan is zingen
(ze heeft echt megatalent).

Ik zie ze ongeveer 3x per maand ofzo. Ik doe ook heel koel tegen haar. Maar ze denkt echt dat ze alles is. Iedereen vind haar helemaal geweldig en cool, maar ik
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:42
Angeles
Angeles is offline
Dan zou ik helemaal maar snel duidelijk tegen haar zijn. Waarschijnlijk is ze het gewend dat ze alle jongens kan krijgen die ze wil en iedereen om haar vinger kan winden en als je niet duidelijk tegen haar bent dan zal ze steeds moeilijker een afwijzing accepteren.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:43
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Dan zou ik helemaal maar snel duidelijk tegen haar zijn. Waarschijnlijk is ze het gewend dat ze alle jongens kan krijgen die ze wil en iedereen om haar vinger kan winden en als je niet duidelijk tegen haar bent dan zal ze steeds moeilijker een afwijzing accepteren.
Ik zal inderdaad maar eens mega duidelijk zijn (ben al vrij helder geweest).

Trouwens, het topic gaat niet specefiek over mijn geval hoor, dat is namelijk niet zo'n enorm probleem!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 23:05
Verwijderd
Werd er maar íemand verliefd op me...dan kreeg ze er meteen van langs
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 11:30
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
nare man schreef:
Werd er maar íemand verliefd op me...dan kreeg ze er meteen van langs
Niet zo wanhopig Nare
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 11:40
Verwijderd
Ghehe Weet je dat het ook averechts kan werken? Een meid die iedereen kan krijgen en jij wijst haar af? Dan wordt ze helemaal gek op je
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 16:41
Aurora
Aurora is offline
Hmmzzz ik hoor niet echt vaak ofzow dat mensen verliefd op me zijn, duz ik kan er niet echt iets zinnigs over zeggen eigenlijk...
Oud 05-07-2002, 16:51
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Ik ben eigenlijk zowieso al verbaasd als er iemand verliefd op me is.

Meestal zijn het ook van die enge figuren, ik mag er misschien wel een beetje raar ofzo uitzien, maar dat betekent niet dat ik geen knap jochje wil
Oud 05-07-2002, 17:07
sunnevot
sunnevot is offline
Ja...

Niet dat er vaak iemand verliefd op me wordt, maar als het zover is, is het vaak een.... tja, iemand die totaal niet bioj me past...

(denk aan voetballen, scooters, mode-kleding, top40 muziek, ehh.... hoe omschrijf je zo'n jongen precies..??)
Oud 05-07-2002, 18:01
Verwijderd
Citaat:
sunnevot schreef:
(denk aan voetballen, scooters, mode-kleding, top40 muziek, ehh.... hoe omschrijf je zo'n jongen precies..??)
Een ik-heb-totaal-geen-eigen-identiteit-jongen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:01
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Me too. Ik laat dan ook heel snel merken dat ik me dus wat ongemakkelijk voel enzo en dat het toch nix wordt.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
mja, ze zijn er wel, maar omdat k toch niet met ze wil, neem k ze verder ook niet echt serieus. k ben dan ook juist wat afstandelijk, omdat k niet wil dat ze t idee krijgen dat ik ze misschien wel eens zou kunnen zien zitten...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten