Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe duur zijn die geheugenkaartjes? Zijn er ook kaartjes van meer dan 1gb? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet aleen dat er niet meer zijn dan 1gb ik weet niet of je andere (zoals andere memory kaarten) kaarten erin kan doen maar die voor de psp gaan maar tot 1gb
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dat van die ds emulators betwijvel ik aangezien er nog geen goed werkende emulators voor de computer zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoogstens als je keihard van spoor wisselt in een trein ofzo, maar dat heb je dan met iedere handheld.. Gewoon autorijden en DS'en(niet achter het stuur) gaat prima samen hoor.. Ik ga dus voor, not to PSP ![]() moet toch iemand even wat anders vinden hier.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is er makkelijk aan die firmware te komen? Koop jij je spelletjes of down je ze? ![]() En ja, dat had ik ook gelezen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nds is namelijk niet te emuleren vanwege de touchscreen. psp memory stick. flash d'r een oudere versie op. en ehhh, probeer een PSP scene te vinden die doet aan 3th party games. nds kan binnenkort snes games spelen zelf zit in niet in psp scene dus weet niet alle emu's voor de psp. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als roms makkelijk downloadbaar zijn is dat toch wel een hele erge pro. Niet dat ik dat zou doen natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sure, |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
het zijn beide toffe apparaten, met beide andere spellen. GTA op de PSP is gewoon erg vet, maar super mario bros op de DS is ook geweldig. koop gewoon het ding waar de meeste spellen op komen die jij wilt spelen.
||
![]() |
Citaat:
![]() in amerika komt het volgens mij in december uit (maar dat weet ik niet zeker) en in europa komt het pas na maart uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Na Mario kart, is dit een van de weinige spellen die ik echt moet hebben.
|
Wat moet ik hiervan begrijpen?
Is het een tijdelijke actie dat ze gaan stoppen met verkopen of is het definitief? http://forum.lik-sang.com/showthread.php?t=16515
|
Je kan het hier ook lezen:
lik-sang sluit de deuren
||
Citaat:
![]() zodadelijk eens kijken hoe tof het is.
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Dat hangt af van je versie. Op internet zijn genoeg FAQ's en tutorials te vinden. Wat van belang is, is om je firmware te downgraden naar 1.5, daarna kun je naar hartelust emulators e.d. erop zetten. Reken er alleen niet op dat je veel spellen kunt spelen, met PSP games kun je er ongeveer 1 kwijt, of je moet geripte versies te pakken zien te krijgen. Je zit met 1 GB, al met al houd je misschien 850 MB over.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
de apple i phone farouk | 105 | 12-01-2007 18:18 | |
Games |
PS3 - Next-gen gaming Th0m4s | 387 | 31-12-2006 20:50 | |
Games |