Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2006, 16:39
Ethlinn
Ethlinn is offline
Ik had een link geplaatst op het artistiek gedeelte van het forum met de vraag naar feedback over mijn juwelen. Daar kreeg ik van iemand de tip hier een topic aan te maken, dus ik hoop dat het ook voor dit soort zaken mag.

De reden waarom ik deze dingen verkoop is eigenlijk heel simpel. Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen met juwelen maken, maar dat is erg duur als 17-jarige. Zonder de verkoop kan ik dus eigenlijk mijn hobby niet meer voorzetten, ik verkoop dus om nieuwe materialen te kunnen kopen, rijk word ik er niet van (jammer hoor )

Ik hoop dat ik gewoon mijn site mag geven. Die heb ik helemaal zelf gemaakt en is dus helemaal niet zo fantastisch, maar de informatie staat er wel op. Hier kan je het zien: www.dellejuwelen.info. Het is dus geen commerciële website.

Ik hoop dat jullie plezier eraan zullen hebben van eens te gaan kijken.

Groetjes,

Elke
Advertentie
Oud 25-10-2006, 22:02
Benteknol
Benteknol is offline
ik zou vooral meer gsm hangers maken dat is hip
Oud 26-10-2006, 20:22
RagNaa
RagNaa is offline
Veel te duur... in de winkel hangt bijna precies t zelfde maar dan goedkoper..

Oud 26-10-2006, 20:27
Ethlinn
Ethlinn is offline
Citaat:
RagNaa schreef op 26-10-2006 @ 21:22 :
Veel te duur... in de winkel hangt bijna precies t zelfde maar dan goedkoper..

Heel interessante opmerking eigenlijk. Als je bijvoorbeeld in de h&m iets haalt dan lopen er veel mensen mee rond, dan wordt het niet voor jou op maat gemaakt, als er iets mis is kan je het wel weggooien want het wordt niet voor je hersteld, je kan iets niet in een andere kleur laten maken,...

Veel sieraden in dat soort winkels zijn van materialen die helamaal niet mooi blijven, ik denk dan aan plastic of geverfd glas. Dan heb je wel een leuke ketting bijvoorbeeld voor een feestje, maar een maand of 3 later wil je het niet meer dragen omdat het lelijk geworden is. Ik probeer mezelf een beetje te differentiëren door betere materialen en een goede service, ik denk dat dat echt wel verschil maakt want ik hoor vaak dat ik zo goedkoop ben

Welk soort stukken vind je dan te duur?

Op de andere opmerking: ik heb massas gsm hangers maar niet op de website staan, als je interesse hebt kan ik eventueel enkele fotos sturen
Oud 27-10-2006, 11:21
Verwijderd
je site is offline.
Oud 31-10-2006, 20:59
Ethlinn
Ethlinn is offline
De site is inderdaad een tijdje offline geweest door problemen met de bandwidth, maar nu werkt die weer en een pak sneller.
Oud 04-11-2006, 01:56
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik vind het mooie sieraden en ben zeker met je mening over andere sieraden eens.

Er is echt wel een groot verschil tussen hand- en fabrieksgemaakt. En veel h&m en c&a (bijvoorbeeld) sieraden gebruiken ook geverfd metaal. Daar kom je heel snel achter als je een koper-allergie hebt.
Oud 04-11-2006, 08:07
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ethlinn schreef op 26-10-2006 @ 21:27 :
Heel interessante opmerking eigenlijk. Als je bijvoorbeeld in de h&m iets haalt dan lopen er veel mensen mee rond, dan wordt het niet voor jou op maat gemaakt, als er iets mis is kan je het wel weggooien want het wordt niet voor je hersteld, je kan iets niet in een andere kleur laten maken,...

Veel sieraden in dat soort winkels zijn van materialen die helamaal niet mooi blijven, ik denk dan aan plastic of geverfd glas. Dan heb je wel een leuke ketting bijvoorbeeld voor een feestje, maar een maand of 3 later wil je het niet meer dragen omdat het lelijk geworden is. Ik probeer mezelf een beetje te differentiëren door betere materialen en een goede service, ik denk dat dat echt wel verschil maakt want ik hoor vaak dat ik zo goedkoop ben

Welk soort stukken vind je dan te duur?

Op de andere opmerking: ik heb massas gsm hangers maar niet op de website staan, als je interesse hebt kan ik eventueel enkele fotos sturen
Je moet je wel afvragen in hoeverre kopers deze argumenten belangrijk vinden. De winkeltjes met sieraden duiken steeds meer op en dus zal je altijd wel iets vinden wat je mooi vindt, in de kleur die je mooi vindt. Dat jij sieraden voor anderen maakt is dan wel heel leuk, maar eigenlijk al niet meer nodig.

Dat de kwaliteit van jou wellicht beter is, is een goede, maar leer het gemiddelde meisje kennen. De meeste meisjes kopen liever een ketting van 6,95 die 5 feestjes mee kan, dan een ketting van 18 euro die een jaar mee gaat. Want je wil toch steeds weer wat nieuws.

Ik vind je uiteindelijk niet heel duur, maar ik zou ook eerder naar een bijoux brigitte ofzo gaan. Goedkoper en bovenal: ik kan het in m'n handen houden. Precies kijken hoe het er uit ziet. En meteen meenemen. Die laatste twee vind ik erg belangrijk. Ik zou dus ook eerder wat van je kopen als ik je ergens met een kraampje zag staan, dan via het internet.

Regels voor berichten