Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb sinds donderdag een 3310 gekocht bij libertel. ik heb tot nu toe overal goed bereik gehad (4 blokjes op het scherm). mijn vader heeft zelf ook libertel en heeft nooooooit problemen. oke, net als athlon zei, libertel is (iets) duurder, bijv. het 3310 pakket, telfort= fl.319,- en libertel= 449,-. telfort heeft dan wel weer Q prepaid, das lange daluren en korte piekuren, en in de piekuren sms-en voor half geld, maar toch heb ik liever libertel denk ik, omdat de bereikbaarheid toch beter is. het prijsverschil is er dan ook niet voor niets.
als je nu al bij telfort zit en ook nooit problemen hebt, zou ik daar blijven. mocht je over willen gaan op een van de 2 betere netwerken (kpn/libertel), kies dan libertel, kpn is duurder qua gesprekskosten en libertel heeft een beter bereik, dankzij vodafone ook in de rest van de europese landen. henri |
![]() |
|
![]() |
telfort = gedkoope B-keuze, libertel en kpn zijn A, maar dat betaal je, dutchtone is C, en ben ligt daar ver onder.
als je je zonder service van de helpdesk/klantenservice kan redden zou ik telfort nemen, Q is gewoon verreweg 't goedkoopst (of 't minst dure, lijkt me 'n betere bewoording) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heel mijn werk is Anti-Telfort. Je snapt toch wel dat als een grote keten als Dixons geen telfort verkoopt, dat het dan wel erg slecht is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En Dixons mag dan wel een grote keten zijn, maar in Telefonie zijn jullie echt niet zo groot hoor. Niet voor niets dat Dixtone er bij is gekomen. Maar ik ben het wel met je eens dat Telfort zwaar zuigt, net als Dutchtone trouwens. Ben is wel redelijk, maar KPN en Libertel hebben veruit de beste netwerken. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
whahaha jij leest zeker geen nieuwe revu??? laatst (paar maand terug, 3 of zo) stond in de nieuwe revu een artikel van 2 pagina's over de "goede" bereikbaarheid van BEN. er werd je nog eens even heel duidelijk verteld dat BEN toch wel de slechtse dekking heeft buiten de randstad. je was buiten aan het bellen, liep je eigen huis binnen en de verbinding verbrak, en dit was GEEN 100 % betonnen huis, maar gewoon een normaal huis. ik heb binnen ALTIJD bereik met libertel. ook was er nog zo'n topman van BEN aan het woord die de acties allemaal voorbereidde, bij hem vroegen ze op een gegevent moment, geef je telefoon eens, en ja hoor, drie maal raden wat daar in beeld stond? KPN NL. dat zegt volgens mij wel genoeg over de bereikbaarheid van BEN, als zelfs de eigen topmannen er NIET mee bellen ![]() henri |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dixons heeft Telfort in het prille begin al wel gehad. Wij hebben nog een map staan met alle abo's die toen die tijd zijn aangesloten |
![]() |
|
Ik heb nu telfort, en dit is al m'n 2e telefoon bij dit netwerk.
Heb nooit problemen gehad met de bereikbaarheid, en ben ook zeker niet van plan om ooit over te stappen op KPN of Libertel, hoe goed die dan wel niet mogen zijn. Telfort bevalt me prima. Maar waarom lopen jullie in godsnaam de hele tijd die "slechte" netwerken af te zeiken?!! Mensen kiezen er toch echt zelf voor om een bepaald netwerk te nemen. Dat is hún keuze, en dan kunnen jullie gaan zeiken wat jullie willen, maar iedereen heeft nou eenmaal zijn eigen mening. Er zijn genoeg mensen die Telfort, Ben & Dutchtone wel goed vinden. Maar dat is simpelweg gezien uit hun oogpunt. En dat hoort ook zo. Zíj zijn degenen die er mee moeten bellen, niet jullie! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[GSM] welke provider? The Queen | 12 | 26-07-2002 22:59 | |
Software & Hardware |
Beste mobiel op dit moment voor rond de 300 piek Verwijderd | 20 | 07-08-2001 11:15 | |
Software & Hardware |
Weet iemand wat een 'Netwerk key' precies is? BlueSkyraider | 6 | 26-07-2001 19:04 | |
Software & Hardware |
weet je t nummer van de berichtcentrale?? jetski | 15 | 08-06-2001 14:28 | |
Software & Hardware |
3310 Willy | 16 | 11-04-2001 12:04 | |
Software & Hardware |
Dutchtone ???? sjaaktrekhaak | 11 | 05-03-2001 19:39 |