V-amp heeft ook redelijk last van tone-suck.
Als je niet lager komt dan een E valt het niet zo heel erg op maar bij mijn lage B slurpt hij toch wel erg veel geluid weg
Dus ik zou gewoon voor een (2e hands) BassPOD xt PRO en die in bypass-mode gebruiken

Als je de floorboard van line6 te duur vind (wat ik kan begrijpen) dan kun je daar ook gewoon een Behringer FCB1010 Midi Footcontroller bij kopen. Stuk goedkoper en werkt ook als je hem uiteindelijk ingesteld hebt.
Voordeel van een Line6 FBV tegenover de FCB1010.
-Plug en Play. Geen gezeik met instellingen.
Voordeel van een FCB1010 tegenover een Line6 FBV
-Prijs (fucking veel goedkoper)
-MIDI dus niet alleen voor Line6 bruikbaar
-Standaard 2 instelbare pedalen voor WAH/Volume. En omdat ze instelbaar zijn kun je dus tijdens het spelen je instellingen veranderen door bijvoorbeeld je gain controls of je attack/release of je delay-time gewoon daar aan te verbinden (bij line6 heeft alleen de grootste en duurste 2 volume/wah en die zijn bij mijn weten niet eens instelbaar voor andere taken maar dat kan ook zijn omdat ik een oudere versie ken)
Trouwens, Line6 modeleert amp-sims niet eens zo heel slecht dus misschien kun je er nog mee experimenteren ook nog
EDIT:
Als je niet switched tussen effecten tijdens nummers kun je mijn hele verhaal vergeten en gewoon voor een Line6 BassPOD xt PRO gaan
EDIT2:
ALLE digitale multi-effecten processoren hebben tone-suck. Daar zul je mee moeten leven als je digitale effecten gebruikt.