Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2006, 17:51
it is anoli
it is anoli is offline
Hallo!
Weet iemand toevallig of Alcatel een goed merk is voor een mobiel? Deze telefoons zijn best wel goedkoop, maar daarom twijfel ik of ze ook van goede kwaliteit zijn en wel tegen een stootje kunnen..
(ik wil overigens een Pre-Paid telefoon)

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2006, 19:30
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik ben er niet kapot van. De menu's zijn vaak onoverzichtelijk en de kwaliteit van de telefoon zelf is ook niet om over naar huis te schrijven.
Oud 31-10-2006, 20:21
drukknoopje
drukknoopje is offline
een vriendin van mij heeft er eentje gehad, echt wel vijf jaar! Zij vond hem prima, hij is erg simpel, echt alleen bellen en sms'en, maar als je niets meer wilt kan het volgens mij best.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 11:26
Verwijderd
Mijn ouders hebben er allebei een gehad een paar jaar geleden, en de kwaliteit van beide batterijen was echt bedroevend. Mogelijk zijn ze nu beter, maar zelf zou ik toch gaan voor een bekender merk.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 19:46
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-11-2006 @ 12:26 :
Mijn ouders hebben er allebei een gehad een paar jaar geleden, en de kwaliteit van beide batterijen was echt bedroevend. Mogelijk zijn ze nu beter, maar zelf zou ik toch gaan voor een bekender merk.
Idd... er zijn toch echt wel betere merken te vinden. Waarom ga je voor de Alcatel?
Oud 03-11-2006, 00:02
J-roenn
J-roenn is offline
kijk eens op www.kieskeurig.nl voor vergelijkend marktonderzoek, de laagste prijzen en revieuws door andere gebruikers .
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 14:04
it is anoli
it is anoli is offline
Bedankt voor de reacties
even reageren
ik hoef niet meer dan bellen en smsen, en vind zo'n klepje wel leuk en handig ivm met krassen op scherm. en ik had een aantal mobieltjes van alcatel gezien die me wel leuk leken, en waarom alcatel? omdat dat goedkoop merk is. en daarom vroeg ik me ook af of het dan wel van goede kwaliteit was. Hij moet wel tegen een stootje kunnen in een schooltas e.d. en dat de batterij goed is vind ik ook wel belangrijk.
maar aan jullie reacties te zien kan ik beter een bekender merk kopen. siemens en samsung en nokia zijn wel goed geloof ik?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2006, 16:05
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
it is anoli schreef op 05-11-2006 @ 15:04 :
Bedankt voor de reacties
even reageren
ik hoef niet meer dan bellen en smsen, en vind zo'n klepje wel leuk en handig ivm met krassen op scherm. en ik had een aantal mobieltjes van alcatel gezien die me wel leuk leken, en waarom alcatel? omdat dat goedkoop merk is. en daarom vroeg ik me ook af of het dan wel van goede kwaliteit was. Hij moet wel tegen een stootje kunnen in een schooltas e.d. en dat de batterij goed is vind ik ook wel belangrijk.
maar aan jullie reacties te zien kan ik beter een bekender merk kopen. siemens en samsung en nokia zijn wel goed geloof ik?
samsung tsjah, ligt er aan welke modellen, maar die hebben ook vaak last van brakke accu's. siemens maakt geen telefoons meer, en nokia heeft vaak wel goede stevige modellen.

maar kijk eens op de kieskeurig site, dan kan je alles vergelijken op je eigen wensen en ook revieuws zien van andere gebruikers.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten