Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Proef het verschil en ervaar de voordelen van POMEGREAT, het enige vruchtensap dat goedgekeurd is door HEART UK, een belangrijke hartstichting in Groot Britannië. Granaatappel Toegevoegde waarde van Pomegreat Granaatappels zijn zeer exotische vruchten die momenteel alleen in een aantal landen in het oosten groeien. Medische instellingen hebben na jarenlang onderzoek geconstateerd dat granaatappels door het zeer hoge antioxidantgehalte (drie keer zo hoog als bv. groene thee) de volgende positieve werking hebben : * Cholesterol verlagend * Goed voor het hart * Werkt tegen voortijdige veroudering * Gezonde zwangerschap * Helpt tegen kanker www.pomegreat.nl nou nou, klinkt allemaal heel "great" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.sciencedaily.com/releases...1108064027.htm Maar cranberriesap vind ik niet zo lekker, en dat kent iedereen wel. Dus ik vroeg me af of iedereen ook al granaatappelsap kent. Het valt me ineens op dat het wat bekender wordt, ik zag het bij de subways staan tussen alle cola's.. En coolbest komt er nu ook ineens mee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Granaatappelsap lijkt me ook niet erg lekker. Maar ik eet sowieso liever gewoon fruit dan dat ik vruchtensappen drink. Die zijn vaak een stuk calorierijker en zijn ook minder lekker. Vind ik dan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind ze wel erg lekker! Hmmm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
ik zag laatst bij Jumbo granaatappels liggen, apart dingetjes.
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Het grote "wat lust de volgende forummer" topic #34 dennis018 | 500 | 09-12-2010 21:16 | |
Eten & Drinken |
Het grote 'wat lust de volgende forummer'-topic #28 Calyx | 500 | 20-03-2009 11:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Eindexamenschrijvers 2005 Verwijderd | 101 | 10-05-2005 15:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Eten & Drinken |
Waar kotsen jullie van ChamCookie | 202 | 27-11-2003 14:58 | |
Eten & Drinken |
exotische vruchten topic pimomes1987 | 21 | 20-04-2003 14:25 |