![]() |
|
Alstublieft! Dubbelspel, Frank Martinus Arion z'n weergaloze roman. De openbare bibliotheek geeft deze speciale editie aan u cadeau ter gelegenheid van de actie: Nederland Leest. Tussen 20 oktober en 17 november 2006 zijn lezers in het gehele land met elkaar in discussie over Dubbelspel. Met z'n allen één en hetzelfde boek lezen en daarover praten schept een band en scherpt het oordeelsvermogen.
Voor meer informatie: www.nederlandleest.nl Wat vinden we hiervan? Goed/Niet goed? Voor de duidelijkheid, alleen mensen die lid zijn van een openbare bibliotheek kunnen een gratis exemplaar ophalen bij de bibliotheek. En belangrijker! Ga jij het lezen? TS begint: Ik ga het denk ik wel lezen, het ligt toch bij m'n ouders in huis, maar ik denk niet dat het werkt. Ga er zelf ook niet snel over discussieren in de trein en ik denk al helemaal niet dat je op deze manier meer mensen aan het lezen krijgt. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was gister in de bieb en kreeg het mee, als ik een keer tijd heb ga ik het wel lezen; in de (zomer)vakantie oid. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, Morgan, ik heb jou wel eens eerder gevraagd over die leesgroep, maar heb je daar ooit antwoord op gegeven? Ik weet het niet meer...
![]() Dus nog een keer: hoe gaat dat precies in zijn werk, hoe kom je aan een leesgroep, gaat het vanuit een stichting/instelling, krijg je ervoor betaald, wie zijn je medelezers en, vooral, is het leuk? Trouwens, samen boeken lezen, dat kunnen we ook HIER doen! LUH-3417 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zijn 8 bijeenkomsten per jaar en daarnaast nog 1 gesprek met een schrijver. Ik krijg daar 200 euro voor; niet heel veel, gezien het aantal uren dat je aan het analyseren en lezen bent, maar toch een halve vakantie ![]() En ja, het is leuk. Ik heb het nog maar twee keer gedaan, moet volgende week weer. Het is leuk om weer een reden te hebben om literatuur te lezen en boeken te analyseren, want ik heb geen literatuurvakken meer bij Nederlands. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ken die! *studeert Literatuurwetenschap* Ik heb vorig jaar met de eerste versie van dat boek gewerkt, toen stond het nog op cd en zo, was best irritant ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er staat in elk geval een sociologisch verhaaltje in over het feit dat het vooral vrouwen van boven de vijftig zijn die lid zijn van een leesclub. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|