Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik wordt soms ook emotioneel van nummers waar ik verder nix mee heb, bijvoorbeeld met 'be quiet and drive' van deftones..., heel weird
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Eggiez wel ![]()
|
Verwijderd
|
bij sommige liedjes word ik wel emotioneel...mjah, echt huilen bij een liedje doe ik als ik me echt kl*te voel en mooie muziek op heb staan... en als ik me echt kl*te voel, dan ben ik bijna nooit thuis(lees:bij me mooie muziek) dus gaat niet echt samen...
mjah, als jullie me onzinnige verhaal niet snappen dan hoor ik het wel he... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, hebbik owk wel eens..
soms gewoon omdat ik zin heb ff te huilen, zoek ik bijpassende muziek op.. maar ook door gebeurtenissen.. heb nu 1 cd waar wel heel veel gebeurtenissen aan gekoppeld zitten.. ten eerste hadden een vriendin en ik het al bestempeld tot huil cd en als we dan zin hadden een potje te janken zetten we die cd aan.. ten tweede was dat de muziek die mn ex aanzette toen ik het uitmaakte.. ten derde zaten ik en diezelfde vriendin naar die cd te luisteren, toen een groepje duitste jongens bij ons kwam zitten. Eentje luisterde even naar onze discman en vond het heel cool, hij heeft toen de hele avond die cd geluisterd, en een week geleden is ie voor een trein gesprongen, zelfmoord dus.. ten derde was dat heel lang mijn 'slaap-cd' en s'avonds bennik vaak verdrietig, heb dus een hoop afgejankt bij die cd.. kan em nu dus no way aanzetten zonder te gaan huilen.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Muziek kan trouwens heel veel te weeg brengen.. sommige muziek kan me een heel sterk gevoel geven etc.
een van mn mooiste momenten met muziek, zoiezo een van mn gelukkigste momenten in mn leven was Lowlands vorig jaar toen ik bij de grote tent, op een grasveld waar iedereen zat, helemaal uit mn dak heb staan gaan op Placebo. Ik kende die band amper, maar had zin in dansen, en heb me toen helemaal laten gaan. Niets voor mij, zo in de aandacht en zo opvallend, maar ik was zo weg, het was heerlijk.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mooi. ![]()
||
Citaat:
Ik heb bepaalde cd's waar hele sterke herinneringen aan zitten... Maar ook muziek waar ik geen herinneringen aan heb kan heel emotioneel zijn voor me, dat hangt vooral af van hoe ik me voel, en wat voor sfeer er is en het nummer heeft. Beetje moeilijk uit te leggen.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik heb het ook met die herinneringen, of als de muziek heel erg bij de situatie past, bijvoorbeeld toen ik vorige week op vakantie was, waar ik heel veel lol heb gehad en echt niet weg wilde. Ik kwam toen in een bar en daar speelde iemand het liedje 'leaving on a jetplane' van John Denver. Ik barstte bijna in tranen uit.
Ook als ik gewoon een mooi liedje hoor heb ik dat ik soms moet huilen, of een vrolijk liedje, gewoon iets wat me op dat moment aanspreekt denk ik. kan het niet echt uitleggen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Missy | 500 | 24-09-2008 17:55 | |
De Kantine |
[onzin-topic] Bij welk boek/film/liedje/concert moest jij huilen? Verwijderd | 42 | 12-03-2008 22:47 | |
Muziek |
emoties bij muziek CharismaticBass | 73 | 06-08-2004 14:20 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje bij muziek Synonym | 3 | 14-11-2003 13:43 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |