Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2002, 22:16
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Zoals waarschijnlijk vele van jullie weten ben ik een paar weekjes geleden begonnen aan ForumFAQ; een script dat gekoppeld is aan een database waarin FAQ`s kunnen worden opgeslagen van alle subfora.

Inmiddels is versie 1.0 online maar hij staat nog vreselijk in zijn kinderschoenen. Links op de voorpagina lopen "dood" omdat er nog geen FAQ`s aanwezig zijn etc.

Na de zomervakantie hoop ik versie 1.1 uit te brengen. Vernieuwd, verbeterd en interactiever. Maar daarvoor heb ik tips nodig van mensen.

Ik zou het een en ander van jullie willen weten:

[o] Wat vindt je van het logo?
[o] Wat vindt je van deze button?
[o] Wat vindt je van de website?
[o] Wat vindt je van het idee "an sich"?
[o] Zou er een zoekmachine bij moeten komen?
[o] Zouden mensen moeten kunnen reageren op de ingezonden FAQ`s? Net zoals dat mogelijk is bij het fotoboek dat gemaakt is door Koen?
[o] Zou jij bereid zijn om mee te werken aan stukken script die ik niet KAN maken?
[o] Moet er volgens jou een pagina komen op http://forum.scholieren.com/FAQ die LINKT aan mijn site zodat de site niet bij S.com gehost hoeft te worden? (Dit is voor de toekomt zodra ForumFAQ ver genoeg is ontwikkeld en verbeterd)

Dank u voor de aandacht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2002, 22:42
Verwijderd
Citaat:
chatfreak2002 schreef:

[o] Wat vindt je van het logo? Wel aardig.
[o] Wat vindt je van deze button?Wel aardig.
[o] Wat vindt je van de website?Wel aardig.
[o] Wat vindt je van het idee "an sich"?Wel aardig.
[o] Zou er een zoekmachine bij moeten komen?Ja, natuurlijk!
[o] Zouden mensen moeten kunnen reageren op de ingezonden FAQ`s? Net zoals dat mogelijk is bij het fotoboek dat gemaakt is door Koen?Ja. Stel dat er fouten in zitten. Met name foutieve FAQ's op H&T en S&M zouden destructieve gevolgen kunnen hebben.
[o] Zou jij bereid zijn om mee te werken aan stukken script die ik niet KAN maken?Nee. Dat kan ik zelf ook niet namelijk.
[o] Moet er volgens jou een pagina komen op http://forum.scholieren.com/FAQ die LINKT aan mijn site zodat de site niet bij S.com gehost hoeft te worden? (Dit is voor de toekomt zodra ForumFAQ ver genoeg is ontwikkeld en verbeterd)Nee. Hou 't op één geheel.

Dank u voor de aandacht.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 23:01
Verwijderd
Logo: 35kb, mag het ietsjes minder zijn? is iig wle prettig
verder past het er niet echt bij

Ik mis het aantal FAQs

'an sich'?

Reageren: doen!

meehelpen: bereid: jah tijd: nee

link: van mij mag je..

euhm, lekker duidelijk ben ik weer
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 09:38
Verwijderd
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
Inmiddels is versie 1.0 online maar hij staat nog vreselijk in zijn kinderschoenen.
Huh? Versie 1.0 is meestal toch al goed?
Anders zou je versie 0.9 hebben, of 1.0 alpha. Toch?

Citaat:
chatfreak2002 schreef:
1) Wat vindt je van het logo?
2) Wat vindt je van deze button?
3) Wat vindt je van de website?
4) Wat vindt je van het idee "an sich"?
5) Zou er een zoekmachine bij moeten komen?
6) Zouden mensen moeten kunnen reageren op de ingezonden FAQ`s? Net zoals dat mogelijk is bij het fotoboek dat gemaakt is door Koen?
7) Zou jij bereid zijn om mee te werken aan stukken script die ik niet KAN maken?
8) Moet er volgens jou een pagina komen op http://forum.scholieren.com/FAQ die LINKT aan mijn site zodat de site niet bij S.com gehost hoeft te worden? (Dit is voor de toekomt zodra ForumFAQ ver genoeg is ontwikkeld en verbeterd)
1, 2, 3 en 4) ok
5) ja
6) ja
7) nwja
8) tuurlijk
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 10:01
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
eddie schreef:

Huh? Versie 1.0 is meestal toch al goed?
Anders zou je versie 0.9 hebben, of 1.0 alpha. Toch?
Ik doe het op mijn manier, deze werkt wel goed maar niet goed genoeg naar mijn zin....
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 10:33
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:

[o] Wat vindt je van het logo?
niet echt mooi sorry
[o] Wat vindt je van deze button?
beetje lelijk :x
[o] Wat vindt je van de website?
superphat!
[o] Wat vindt je van het idee "an sich"?
ehm
[o] Zou er een zoekmachine bij moeten komen?
jah
[o] Zouden mensen moeten kunnen reageren op de ingezonden FAQ`s? Net zoals dat mogelijk is bij het fotoboek dat gemaakt is door Koen?
nee, onzin
[o] Zou jij bereid zijn om mee te werken aan stukken script die ik niet KAN maken?
maybe
[o] Moet er volgens jou een pagina komen op http://forum.scholieren.com/FAQ die LINKT aan mijn site zodat de site niet bij S.com gehost hoeft te worden? (Dit is voor de toekomt zodra ForumFAQ ver genoeg is ontwikkeld en verbeterd)
dunno

Dank u voor de aandacht.
Oud 06-07-2002, 18:25
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
McLaren: Die adressen zijn toegevoegd...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 18:33
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:

[o] Wat vindt je van het logo? Ontzettend lelijk, echt waar, sorry. Het is een onsamenhangend iets.. die standaard lensflares.. bah, nee vind ik echt niks..
[o] Wat vindt je van deze button? Hetzelfde als bij het logo.
[o] Wat vindt je van de website? Op het logo en de button na, wel ok.
[o] Wat vindt je van het idee "an sich"? Goed plan
[o] Zou er een zoekmachine bij moeten komen? Uiteraard, anders is het incompleet imo
[o] Zouden mensen moeten kunnen reageren op de ingezonden FAQ`s? Net zoals dat mogelijk is bij het fotoboek dat gemaakt is door Koen? Ja, lijkt me wel. Bijv. om fouten op te helderen, zoals Dovermann al zegt.
[o] Zou jij bereid zijn om mee te werken aan stukken script die ik niet KAN maken? Kan ik niet.
[o] Moet er volgens jou een pagina komen op http://forum.scholieren.com/FAQ die LINKT aan mijn site zodat de site niet bij S.com gehost hoeft te worden? (Dit is voor de toekomt zodra ForumFAQ ver genoeg is ontwikkeld en verbeterd) Waarom niet op de s.com server?
Oud 06-07-2002, 18:48
Verwijderd
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
McLaren: Die adressen zijn toegevoegd...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 20:23
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Logo: Is maar voor tijdelijk hoor, wees gerust. Zodra het broertje van fb Koen weer terug is van vakantie zou hij voor mij een mooi nieuwe logo maken.
Button: Hetzelfde als hierboven
Zoekmachine: In de opzet en het maken van zo`n machine etc. zal ik me verdiepen na mijn vakantie (over 4,5 week).
Lay-out:

De voorpagina is (bijna) naar mijn zin, het enigste wat mij nog niet aanstaat is het logo.
De sub-pagina`s zijn totaal niet naar mijn zin, na de vakantie ga ik daar mee verder (maybe in mijn vakantie).
De faq-pagina`s zijn echt de pagina`s die mij het minste aanstaan. Daar moet het meeste aan gebeuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten