![]() |
|
![]() |
![]() Mensenhandel of Human Trafficking, is wereldwijd één van de snelst groeiende takken van illegale handel. Mensenhandel verwoest de levens van vooral vrouwen en kinderen, doordat zij onder dwang of valse voorwenselen meegenomen worden voor exploitatie. Elke dag worden er overal ter wereld mensen door misleiding of geweld gekocht en verkocht om onder dwang te werken. Stop the Traffik is een campagne die zich inzet om een einde te maken aan deze verschrikkelijke praktijken. Rock 'n Roll stops Traffik is een leuke manier om ook bij te dragen aan een betere wereld. Naast een aantal zeer fijne artiesten, vind je er ook allerlei informatie over hoe jij een verschil uit kunt maken. Deze muziek manifestatie tegen mensenhandel en kindslavernij vindt plaats op 28 oktober, in de Paradiso te Amsterdam. Help asjeblieft mee en laten we een halt toeroepen aan deze afschuwelijke praktijken! http://www.stopthetraffik.nl |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Geen CBF klopt, we zijn ook pas 6 maanden bezig! Wel gaan we binnenkort een "Verklaring voor Geen Bezwaar" aanvragen, maar ook dat vergt wat tijd.
Daarnaast, het gaat ons niet om het geld, maar juist om de bewustwording dat mensenhandel (moderne slavernij) nog steeds hier en nu een probleem is. Daarom vind ik het dan ook geweldig als je lokale pressiegroepen wilt steunen. Ons doel is juist om lokale pressiegroepen te stimuleren om zelf actie te ondernemen. Je hoeft ook niet te komen, maar 't zou altijd leuk zijn! Zondag vanaf 17:00 in de Paradiso. Kaartjes zijn HIER verkrijgbaar. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben toch geweest met 2 vrienden. Ik vond het wel leuk.
![]() Little things that kill ook. The Hot Stewards waren ook gaaf. Eigenlijk vond ik alles wel leuk. Daniel Beddingfield vind ik niets, de papzak. En Ellen ten Damme was niet bijzonder. Meindert Talma and the negroes waren ook leuk, trouwens. Eigenlijk vond ik het mooi dat er zo weinig mensen waren, we hebben zo ongeveer overal wel vooraan gestaan. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
4/4-Leiden: Tegendraads Festival - update... 25 acts... Bokkum | 5 | 02-04-2009 16:58 | |
De Kantine |
Welke BN'ers ben jij op straat tegengekomen? Verwijderd | 127 | 01-09-2008 17:32 | |
Muziek |
Het eerstvolgende concert waar je heen gaat/het laatste concert waar je heen was Uice | 500 | 31-10-2007 00:27 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 |