Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2007, 13:35
StopTheTraffik
StopTheTraffik is offline

Mensenhandel of Human Trafficking, is wereldwijd één van de snelst groeiende takken van illegale handel. Mensenhandel verwoest de levens van vooral vrouwen en kinderen, doordat zij onder dwang of valse voorwenselen meegenomen worden voor exploitatie.
Elke dag worden er overal ter wereld mensen door misleiding of geweld gekocht en verkocht om onder dwang te werken.

Stop the Traffik is een campagne die zich inzet om een einde te maken aan deze verschrikkelijke praktijken.

Rock 'n Roll stops Traffik is een leuke manier om ook bij te dragen aan een betere wereld. Naast een aantal zeer fijne artiesten, vind je er ook allerlei informatie over hoe jij een verschil uit kunt maken.

Deze muziek manifestatie tegen mensenhandel en kindslavernij vindt plaats op 28 oktober, in de Paradiso te Amsterdam.

Help asjeblieft mee en laten we een halt toeroepen aan deze afschuwelijke praktijken!

http://www.stopthetraffik.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2007, 14:28
Verwijderd
En hoe draagt een concert bij aan het stoppen van mensenhandel?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 14:34
Snijer
Snijer is offline
Ooit gehoord van een benefiet concert?

Het staat bovendien ook op de flyer
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 11:30
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Het staat bovendien ook op de flyer
Nee, er staat niet op de flyer hoe dit bijdraagt aan mensenhandel.

Ik heb bovendien geen CBF keurmerk gezien bij Stop the Traffik. De Nederlandse tak heeft geen adres of wat dan ook, alleen maar een postbus.

Er zijn veel betere dingen die je kunt doen tegen mensenhandel dan gaan luisteren naar een setje derderangs artiesten voor een schimmige pressiegroep, zoals bijvoorbeeld contact opnemen met lokale pressiegroepen en die direct steunen.
Oud 24-10-2007, 14:12
actionboy
actionboy is offline
Geen CBF klopt, we zijn ook pas 6 maanden bezig! Wel gaan we binnenkort een "Verklaring voor Geen Bezwaar" aanvragen, maar ook dat vergt wat tijd.

Daarnaast, het gaat ons niet om het geld, maar juist om de bewustwording dat mensenhandel (moderne slavernij) nog steeds hier en nu een probleem is. Daarom vind ik het dan ook geweldig als je lokale pressiegroepen wilt steunen. Ons doel is juist om lokale pressiegroepen te stimuleren om zelf actie te ondernemen.

Je hoeft ook niet te komen, maar 't zou altijd leuk zijn!

Zondag vanaf 17:00 in de Paradiso.
Kaartjes zijn HIER verkrijgbaar.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 23:04
antigone
antigone is offline
Citaat:
Nee, er staat niet op de flyer hoe dit bijdraagt aan mensenhandel.

Ik heb bovendien geen CBF keurmerk gezien bij Stop the Traffik. De Nederlandse tak heeft geen adres of wat dan ook, alleen maar een postbus.

Er zijn veel betere dingen die je kunt doen tegen mensenhandel dan gaan luisteren naar een setje derderangs artiesten voor een schimmige pressiegroep, zoals bijvoorbeeld contact opnemen met lokale pressiegroepen en die direct steunen.
oh als het bijdraagt aan mensenhandel kom ik op zeker
Oud 29-10-2007, 19:00
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben toch geweest met 2 vrienden. Ik vond het wel leuk. Spinvis was gaaf.
Little things that kill ook. The Hot Stewards waren ook gaaf. Eigenlijk vond ik alles wel leuk. Daniel Beddingfield vind ik niets, de papzak. En Ellen ten Damme was niet bijzonder. Meindert Talma and the negroes waren ook leuk, trouwens.
Eigenlijk vond ik het mooi dat er zo weinig mensen waren, we hebben zo ongeveer overal wel vooraan gestaan.
Reageren

Regels voor berichten