Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
alsjeblieft niet wederom een op vs. extince discussie. nederhop = nederhop, etc, etc. respect. ![]()
|
def P is geniaal.
Ik ken een nummer dat gaat over dat hij beweert van een andere planeet te komen, waar ze al verder ontwikkeld waren. Die planeet raakte vol, ze gingen op expeditie, hij blijft per ongeluk achter op aarde. (de rest vertrekt weer, er is een betere planeet gevonden) Hij zit dan in Egypte, wordt als God gezien, wordt farao, (Toetanchamon (nee, zo schrijf je dat niet, dat weet ik)) laat piramides bouwen en zet zijn dood in scene. Hij blijkt onsterfelijk te zijn in onze dampkring, gaat dan naar Europa, beweert ook nog Leonardo da Vinci te zijn geweest, (hij was immers al veel verder ontwikkeld dan de mensen hier toen) en nu gaat'ie dus rappen. Zoiets. Weet iemand hoe dit nummer heet? Of wil iemand de volledige tekst hier posten? |
![]() |
|
Geboren als een onbeschreven blad,
ik had het idee dat de wereld simpel in elkaar zat. Voor mij was krom krom en recht was echt recht, iedereen meent wat hij zegt en elke lach is echt. Maar nu weet ik het, ik heb het punt bereikt waar je ook kijkt. Nu weet ik het, kom je erachter niets is wat het lijkt. Ja ik was veel te lief, te romantisch en naïef. Ik wilde daarom altijd voor het pure gaan, maarja niemand is puur het kwam me duur te staan. Maar nu weet ik het, de waarde van vriendschap en de waarde van liefde. Nu weet ik het, het zoeken naar geluk blijkt gewoon een vertiefde... Desillusie, de stress en de ruzie, 't is allemaal zo anders als ik de dingen nu zie. Want toen, was ik godverdomme nog groen. En het was ten minste duidelijk wat ik fokking moest doen. Maar opeens is al die shit zo ingewikkeld gemaakt, en ben ik daarom misschien wel zo geprikkeld geraakt. M'n hoop afgepakt mijn wereld vertakt, terwijl het Beest beest en de Maniak maniakt. Ik heb het ingezien, niets is zeker in het leven, net alleen misschien. Ik wist wat te doen dus deed ik het en ik heb maar weinig tijd dus besteed ik het. Maar nu weet ik het Maar, wat, heb ik eraan ? Nu weet ik het, ik moet er zelf voor gaan. In mijn wereld, in mijn wereld, in mijn wereld, Fok jou. Neuk! - Mijn Wereld
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
geweldige cd trouwens. annunaki heet het nummer wat je zoekt. lyrics kun je wel vinden op http://www.osdorp-posse.nl zoniet, moet je ff terugkomen, post ik wel een stukje.
|
![]() |
|
|