Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2006, 21:26
Kwekky
Kwekky is offline
Het zit zo, ik ben na een hele lange relatie nu 9 maanden vrijgezel. Helaas heb ik hier niet echt zo'n feeling mee (m.a.w. ik besef het nooit als iemand mij leuk vindt of dat soort signalen geeft).

Anyway, om kort de situatie te schetsen:
Ik ging 3 weken geleden uit met een leuke kerel, ik zag hem echt zitten. Aangezien ik niet het "one-night"-type ben, kwam hij ideaal over. Hij was nl. de hele tijd bezig van: "als je het niet serieus meent, hoeft het voor mij niet." Etc, ...

Oké misschien heel flauw, maar net om die reden ging ik die avond in op zijn avances. Ik ken hem ook al wat langer en wist via vrienden dat hij mij wel zag zitten.

Het onverwachte gebeurde dan ook. Hij moet niets meer van mij weten. Ik kan hem niet meer aan de lijn krijgen, hij reageert niet op mijn sms'jes/mails of zelfs op msn zegt hij geen woord terug.

Ik vind dit best beledigend, omdat hij zelf bezig was in de trend van: "dit is serieus." Het is misschien wel naïef om het te geloven, maar toch...

Ik ben nu enorm gekwetst (het is de 2de keer dat het mij praktisch op dezelfde manier overkomt).

Nu zit het zo dat er bij mij in de cursus iemand is, die al een paar keer toenadering heeft gezocht. Maar door het deksel op mijn neus te krijgen (en door andere ervaringen) heb ik het gevoel dat hij mij net hetzelfde zal aandoen.

Kan ik hem dat vertrouwen dan wel geven vraag ik mij af?

Misschien op zich een rare vraagstelling, maar ik zou het appreciëren als de reacties zinnig zijn...

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2006, 21:32
Anika
Gewoon voorlopig nog niet met hem naar bed gaan en het heel rustig aan doen, dan zie je vanzelf wel of hij blijvende interesse heeft. En zo ja, dan is hij het vertrouwen wel waard denk ik.. Maargoed, ik ken hem natuurlijk verder niet dus je moet zelf beoordelen of hij een betrouwbaar type is.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 21:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ga ook niet meer geloven dat mannen het serieus met me menen Bah.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 22:15
Verwijderd
Je kunt de ene man niet straffen voor het gedrag van een andere man. Maar heel begrijpelijk dat je wat huiverig geworden bent
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 22:44
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik begrijp dat je er wat huiverig voor bent geworden, maar aan dat negatieve gebim-bam heb je ook niets.

Ga in op zijn eventuele avances, houd wat afstand, wees voorzichtig. En wacht op het moment dat je hem vrijwel volledig durft te vertrouwen, des te kleiner de kans dat je wederom met een soeplepel op je hoofd wordt geslagen.

Succes..
Oud 17-11-2006, 07:17
Danny
Danny is offline
Laat hem maar gemeend z'n best doen voor je, en dan niet in de vorm van woorden, maar in de vorm van daden

Succes
Oud 17-11-2006, 07:34
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 16-11-2006 @ 23:44 :
Ik begrijp dat je er wat huiverig voor bent geworden, maar aan dat negatieve gebim-bam heb je ook niets.

Ga in op zijn eventuele avances, houd wat afstand, wees voorzichtig. En wacht op het moment dat je hem vrijwel volledig durft te vertrouwen, des te kleiner de kans dat je wederom met een soeplepel op je hoofd wordt geslagen.

Succes..
En verwacht niet te veel, dan kan het ook niet tegenvallen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 09:12
Verwijderd
kijk idd gewoon de kat uit de boom en dan pas als je echt het idee hebt dat je em kan vertrouwen enzo, dan kan je wat verder gaan owso..

succes!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 15:16
madelief21
madelief21 is offline
Ja, die eerste jongen is gewoon een player denk ik, hij komt vast wel weer terug.
Die jongen van cursus gewoon signalen geven maar gewoon wat afhouden laat hem maar de eerste stap nemen.

Doeg.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 15:57
Verwijderd
Citaat:
madelief21 schreef op 22-11-2006 @ 16:16 :
Ja, die eerste jongen is gewoon een player denk ik, hij komt vast wel weer terug.
Die jongen van cursus gewoon signalen geven maar gewoon wat afhouden laat hem maar de eerste stap nemen.

Doeg.
las laatst in een tijdschrift (bij de kapper uiteraard, neem altijd een tijdschrift mee naar de kapper) dat 'de player'een uitstervend ras is, de nieuwe man is 'gevoelig' en kan zich goed inleven in 'de vrouw'.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 16:13
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 22-11-2006 @ 16:57 :
las laatst in een tijdschrift (bij de kapper uiteraard, neem altijd een tijdschrift mee naar de kapper) dat 'de player'een uitstervend ras is, de nieuwe man is 'gevoelig' en kan zich goed inleven in 'de vrouw'.
naar de kapper neem je een tijdschrift mee?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 22-11-2006 @ 17:13 :
naar de kapper neem je een tijdschrift mee?
Dat is inderdaad het grapje dat hij maakt, scherp opgemerkt.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 16:44
Balance
Balance is offline
Gewoon rustig aan doen. Een jongen die het echt alleen te doen is om de seks of voor eenmalig heeft het geduld al niet om het rustig aan te doen, dus die is zo weer bij je weg. Heeft deze jongen wel geduld met je, dan meent ie het blijkbaar wel wat serieuzer. En zeg hem desnoods ook waarom je wat afhoudender bent.
Oud 22-11-2006, 17:18
I C U
I C U is offline
Zoals gezegd is: rustig aan doen. Ditmaal je grenzen stellen en je eraan houden, wat hij ook zegt. Vindt hij je dan te moeilijk, heb je goed werk verricht en deed hij het idd voor de sex. Blijft hij dapper volhouden... Tja.

Ik ken het gevoel trouwens ook Niet leuk. Maar ik weiger om me daardoor te laten belemmeren, omdat het een hoop leuke dingen in de weg zou kunnen staan. Gewoon rustig aan dus...
Oud 22-11-2006, 20:30
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ertur schreef op 22-11-2006 @ 17:27 :
Dat is inderdaad het grapje dat hij maakt, scherp opgemerkt.
ik zit mezelf nu af te vragen waarom ik het een paar uur geleden niet snapte..
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 22-11-2006 @ 21:30 :
ik zit mezelf nu af te vragen waarom ik het een paar uur geleden niet snapte..
dat zat ik mij nou ook af te vragen...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 21:23
Kwekky
Kwekky is offline
Heel hard bedankt voor jullie tips en lieve reacties..

Ik ga mij echt aanleren van de kat uit de boom te kijken, en me niet te laten paaien door lieve praatjes. Dat leidt toch alleen maar tot verloren gevoelens..

Kus
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 11:12
madelief21
madelief21 is offline
Precies, gewoon ermee omgaan en is er iets wat je tegenstaat gewoon niet meer mee omgaan. Laat het initiatief bij jezelf geef het niet aan hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten