Het zit zo, ik ben na een hele lange relatie nu 9 maanden vrijgezel. Helaas heb ik hier niet echt zo'n feeling mee (m.a.w. ik besef het nooit als iemand mij leuk vindt of dat soort signalen geeft).
Anyway, om kort de situatie te schetsen:
Ik ging 3 weken geleden uit met een leuke kerel, ik zag hem echt zitten. Aangezien ik niet het "one-night"-type ben, kwam hij ideaal over. Hij was nl. de hele tijd bezig van: "als je het niet serieus meent, hoeft het voor mij niet." Etc, ...
Oké misschien heel flauw, maar net om die reden ging ik die avond in op zijn avances. Ik ken hem ook al wat langer en wist via vrienden dat hij mij wel zag zitten.
Het onverwachte gebeurde dan ook. Hij moet niets meer van mij weten. Ik kan hem niet meer aan de lijn krijgen, hij reageert niet op mijn sms'jes/mails of zelfs op msn zegt hij geen woord terug.
Ik vind dit best beledigend, omdat hij zelf bezig was in de trend van: "dit is serieus." Het is misschien wel naïef om het te geloven, maar toch...
Ik ben nu enorm gekwetst (het is de 2de keer dat het mij praktisch op dezelfde manier overkomt).
Nu zit het zo dat er bij mij in de cursus iemand is, die al een paar keer toenadering heeft gezocht. Maar door het deksel op mijn neus te krijgen (en door andere ervaringen) heb ik het gevoel dat hij mij net hetzelfde zal aandoen.
Kan ik hem dat vertrouwen dan wel geven vraag ik mij af?
Misschien op zich een rare vraagstelling, maar ik zou het appreciëren als de reacties zinnig zijn...
Alvast bedankt
|