Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. Deze vraag sluit de optie uit dat de invuller al naar een psycholoog is geweest, of naar iets soortgelijks. Maar goed, dat heb ik al gedaan, ik ga nu naar een psychiater, en hij heeft meestal wel wat zinnigs te zeggen alleen vergeet ik het gelijk weer dus misschien moet ik het eens met een notitieblokje doen. Het is heel wisselend in hoeverre het helpt, maar het belangrijkste is dat er een samenwerking is en de psycholoog zich niet opstelt als een ontastbaar betwetertje en dat hij me ook iets nieuws kan vertellen. 3. Bram Bakker ofzo? Ik weet dat ie een onconventionele manier van therapie bedrijft, alles wat afwijkend is wat de patiënt zegt uitvergroten zodat het belachelijk klinkt voor de patiënt. Freud -> Starre oet meloen die het onderbewuste introduceerde, met een deels zinnige deels idiote Traumdeutung kwam, oedipuscomplex, electracomplex, enz enz. Jung -> archetypes, dromen, symbolen, associaties.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |