Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2006, 13:25
JeffreyH
JeffreyH is offline
Wat vinden jullie nu belangrijk aan een man?

uiterlijk, humor, geld, opleiding, glimlach, etc... bedenk het maar zo gek mogelijk...wat is voor jullie mogelijk?

Laatst gewijzigd op 17-10-2006 om 13:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2006, 13:28
Vice
Vice is offline
Ik denk dat dat nogal van vrouw verschilt. De een wil een rijke kerel met een hoge opleiding achter de rug, terwijl de ander stapel verlieft kan worden op de grappenmaker van het vriendengroepje.
Oud 17-10-2006, 13:30
JeffreyH
JeffreyH is offline
Citaat:
Vice schreef op 17-10-2006 @ 14:28 :
Ik denk dat dat nogal van vrouw verschilt.
snap ik

wil graag van elke dame horen XD

en dan zien wat d'r het meeste uitkomt
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 13:56
hermanf
hermanf is offline
Als je nou rijk, hoog opgeleid bent en grappig dan heb je beide categoriën van bovenstaande dame al te pakken.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 14:19
Verwijderd
Intelligent, een gevoel van humor dat overeenkomt met het mijne, relatief knap, goed lichaam (brede schouders, pr), gevoel voor óf muziek, óf taal, óf beeld, of allemaal, redelijk sportief, brede algemene ontwikkeling, gemakkelijk met mensen omgaan, niet gelovig, zelfverzekerd, etcetera, etcetera.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 17-10-2006 @ 15:19 :
Intelligent, een gevoel van humor dat overeenkomt met het mijne, relatief knap, goed lichaam (brede schouders, pr), gevoel voor óf muziek, óf taal, óf beeld, of allemaal, redelijk sportief, brede algemene ontwikkeling, gemakkelijk met mensen omgaan, niet gelovig, zelfverzekerd, etcetera, etcetera.
wrom moete ze perse niet gelovig zijn?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 14:26
stout!
stout! is offline
aantrekkelijk
intelligent en geïnteresseerd, liefst hoogopgeleid
zelfverzekerd maar niet arrogant
lief en grappig
en hij moet mij geweldig vinden

Eigenlijk moet hij me gewoon blij maken.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 14:29
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
niet teveel zeuren
roken
bier drinken, liefst ook port
cynische kuthumor
hij mag niet dunner zijn dan ik
eh
opleiding of beroep maakt me allemaal niet zoveel uit, als ie maar íets doet met z'n leven en mijn "humor" snapt.

edit: en hij moet niet zo'n typ zijn dat elk vrij moment thuis zit tv te kijken of te gamen, ik wil uitgaan en dingen doen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 17-10-2006 @ 15:29 :
niet teveel zeuren
roken
cynische kuthumor
eh
opleiding of beroep maakt me allemaal niet zoveel uit, als ie maar íets doet met z'n leven en mijn "humor" snapt.

edit: en hij moet niet zo'n typ zijn dat elk vrij moment thuis zit tv te kijken of te gamen, ik wil uitgaan en dingen doen.
Hoe komt een 17 jarig meisje in godsnaam bij portdrinken??
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 14:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Geen voetballer waarbij zijn hele leven om voetbal draait, leuke uitstraling, heel erg lief, niet te dik, gevoel voor humor (maar niet continu grappig proberen te zijn), geen alcoholist (of in de buurt komen daarvan), moet veel willen bereiken in zijn leven, moet dingen serieus aanpakken, een goede balans kunnen vinden tussen mij en de rest van zijn leven, goed opgeleid, niet te slijmerig...

Naja, vast nog wel meer dingen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 15:00
Optima
Optima is offline
humor
intelligentie
sociale vaardigheden
kleur ogen
lengte van lichaam
breedte van lichaam
Oud 17-10-2006, 18:32
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-10-2006 @ 15:56 :
dus? deed ik op m'n 16e ook. vind 't TOP. kreeg 't mee via de vrienden van mn ma. was zeker niet verkeerd. lekker voor in de zomer; port met ijs!

oh kheb verder niks te melden on topic, ik ben zelf nl geen vrouw....
Oud 17-10-2006, 18:37
Yolcu
Yolcu is offline
Intelligent, hoogopgeleid, ambitieus, humor, leuk koppie, niet te dik, niet te "romantisch" (lees: slijmerig), geen doemdenker, sociaal, altijd in voor iets nieuws, er altijd voor me zijn, recht voor zn raap, niet te serieus, lekker gek ...

Oftewel: ik moet een goed gesprek met hem kunnen voeren, met hem kunnen lachen en huilen en hij moet me nooit vervelen. Precies zoals mn vriend dus.
Oud 17-10-2006, 18:38
juno
juno is offline
Hij moet me laten lachen
hij moet mij helemaal geweldig vinden
hij moet me veel aandacht geven
hij moet lief voor me zijn
hij moet betrouwbaar zijn
hij moet intelligent zijn
hij moet een brede algemene ontwikkeling hebben
hij moet over de echt belangrijke zaken hetzelfde denken als ik.
hij moet een hoge opleiding hebben
hij moet beschaafd zijn
hij moet welbespraakt zijn
hij moet er als een normaal menselijk wezen uitzien
hij moet geweldig zijn in bed

Laatst gewijzigd op 17-10-2006 om 19:11.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 18:48
Verwijderd
Ik vind het belangrijk dat iemand zich niet direct uit het veld laat slaan en dat hij een zekere mate van levenslust en opgewektheid bewaard, zelfs wanneer dingen een beetje moeilijk zijn.
Gevoel voor humor vind ik belangrijk, hoe cliché ook.
Dat hij regelmatig met leuke ideeën komt en geen sleur in de relatie laat komen (ik doe zelf ook altijd mijn best om de dingen een beetje spannend te houden).
Ik vind het belangrijk dat hij sociaal is, makkelijk contact maakt met mensen en vrienden om zich heen heeft.
Dat hij geen dweil in bed is, maar regelmatig iets nieuws wil proberen.
Dat hij gepassioneerd kan zijn.
Ik hou van romantische mannen, waarmee je kunt praten over de dingen die je allemaal nog wilt doen en de dromen die je hebt.
Ik vind het belangrijk dat hij intelligent is en breed ontwikkeld.

Een man die met me danst, een hele zondag in bed kan blijven liggen vrijen, die vertelt hoe hij over me denkt, die het fijn vind als ik voor hem kook, die me in de auto sleept en naar het strand rijdt, die zegt dat ik me niet zo aan moet stellen wanneer ik dat doe, die normaal met zijn ouders omgaat, die geen hekel aan katten heeft, die niet elke maand een keertje huilt, die niet de hele dag klaagt over zijn kutbaan, die wilt luisteren naar de verhalen die ik geschreven heb, die zelf ook wel eens een boek leest, die het niet uitmaakt dat ik rook, die weet wat mijn lievelingsfilm is.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:07
Faerie
Faerie is offline
Ik wilde zelf hier ook iets gaan posten. Maar wat NuncaMas zegt geldt ook helemaal voor mij
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die zeggen 'hoge opleiding' terwijl ik hierover altijd zo ontzettend veel commentaar op heb gehad van forummers.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:08
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Vroeger had ik een hele lijst, van filosofische interesses tot dat hij op z'n minst de gitaarsolo van tunnel of love zou moeten kunnen spelen. Nu ben ik allang blij als hij niet verlaafd is aan cocaine

Nee ok: hij moet lief, uitdagend, impulsief, verrassend en niet een al te gesloten boek zijn. Opleiding maakt me niet uit, als we maar op eenzelfde niveau kunnen praten en hij me blijft boeien, en vooral: dat hij ergens voor werkt en zijn dromen nastreeft, niet gewoon maar wat aanmoddert om maar wat te doen. Voor de rest gewoon energiek zijn, nieuwsgierig naar nieuwe ervaringen en cultuur, ondernemend en in zijn voor leuke dingen.

Laatst gewijzigd op 17-10-2006 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
visje92 schreef op 17-10-2006 @ 15:25 :
wrom moete ze perse niet gelovig zijn?
Omdat ik zelf niet geloof. Er zijn genoeg dingen waarover je van mening kunt verschillen en alsnog een prima relatie kunt hebben, maar ik vind dit wel vrij essentieel. Bij vriendschappen is het nog mogelijk om dat onderwerp gewoon geheel te vermijden of om het eens te zijn dat je het niet eens bent (...klinkt toch leuker in het Engels), maar binnen een relatie wil ik dat gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-10-2006 @ 20:07 :
Wat leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die zeggen 'hoge opleiding' terwijl ik hierover altijd zo ontzettend veel commentaar op heb gehad van forummers.
Oh, die was ik vergeten, maar dat vind ik wel een pre. 't Is geen vereiste, echter (ken hier en daar wel een leuke jongen die om welke reden dan ook geen hoger onderwijs doet en toch intelligent is), en die andere dingen wel. Nou ja, ook niet echt, maar ik val gewoon niet op jongens die dat niet allemaal hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:14
The_kiwii
The_kiwii is offline
Hij mag geen voetbal-freak zijn.
Intilligent
Gevoel voor humor
knap is mooi meegenomen natuurlijk..
ennuh..dat is mijn lijstje denk ik..
Oud 17-10-2006, 19:20
kaaseter
kaaseter is offline
Hoi!!
Ik vind het zelf egt onzin als mensen zeggen dat ze niet op uiterlijk vallen! Dat is zo'n gelul vind ik. Ik bedoel seks is ook erg belangrijk in een relatie, en als die gene niet knap is kun je lijkt mij ook niet opgewonden raken van diegene.

Maar als je verliefd bent zie je vaak niet de lelijke dingen aan iemand, dus is misgien maar goed ook!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:22
kaaseter
kaaseter is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-10-2006 @ 20:10 :
Oh, die was ik vergeten, maar dat vind ik wel een pre. 't Is geen vereiste, echter (ken hier en daar wel een leuke jongen die om welke reden dan ook geen hoger onderwijs doet en toch intelligent is), en die andere dingen wel. Nou ja, ook niet echt, maar ik val gewoon niet op jongens die dat niet allemaal hebben.
Ja, ik heb ook dat ik graag een slimme jongen wil..Ik bedoel vaak praten die wat minder intelligente jongens alleen maar over domme dingen en zijn vaak erg oppervlaakig. Niet allemaal maar vaak is dat wel het geval,
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 19:25
Verwijderd
Dat het klikt en dat ik hem aantrekkelijk vind.

en nu weet je nog niets.

Ok dan.
Er is een grotere kans dat het klikt als hij aardig is tegen mensen, met name tegen mij natuurlijk, rustig is, een breed gevoel voor humor heeft alsin: om veel dingen kan lachen, onzinnig kan doen, begrijpt wat ik bedoel als ik iets niet letterlijk zeg, interesses heeft die ik niet stom vind, mijn interesses niet stom vindt, begrijpt waarom ik de dingen belangrijk vind die ik belangrijk vind, dingen belangrijk vindt waarvan ik kan begrijpen waarom hij dat vindt, student is, niet handelt naar vooroordelen, een beetje creatief is, geen vreselijke ijdeltuit is, geen lompe boer is, attent is, niet altijd conformistisch wil zijn zonder meteen steeds zijn best te doen om bijzonder te zijn, en verder kan ik zo gauw niets bedenken. Ik zou dit natuurlijk kunnen uitbreiden door je te gaan vertellen wat mijn interesses zijn en wat ik belangrijk vind, maar dat ga ik niet doen.
Er is een grotere kans dat ik hem aantrekkelijk vind als hij een jonge man is, lekker ruikt (en dan bedoel ik niet per se naar deo of parfum, hoewel dat geen probleem is, maar vooral dat ik zijn zweet lekker vind ruiken als het vers is, en ook dat hij niet stinkt naar rook oid), een normaal figuur&lengte heeft of mss iets breder/kleiner, een aangename stem heeft (niet hees, niet hoog), geen terugwijkende kin heeft en (half)lang haar heeft, en dat was het wel.

Letwel, dit zijn geen eisen. Ik omschrijf alleen wat ik bij mezelf zo in de loop der jaren heb geconstateerd.

Laatst gewijzigd op 18-10-2006 om 07:27.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 20:16
Anika
intelligent
niet rokend
niet (teveel) alcohol drinkend
niet te dominant
beetje ambitieus
niet gelovig
(in mijn ogen) aantrekkelijk
sportief
ik moet er een fatsoenlijk gesprek mee kunnen voeren

Verder moet het gewoon echt goed klikken en dat is bij mij redelijk zeldzaam.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2006, 20:23
Aurora
Aurora is offline
Hij moet zijn: eerlijk, grappig, intelligent (of tenminste niet heel dom), niet religieus, en hij moet van honden houden.

Verder vind ik het ontzettend sexy als mannen gitaar spelen, goed Nederlands spreken en linkshandig zijn.
Oud 17-10-2006, 20:53
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
juno schreef op 17-10-2006 @ 19:38 :
Hij moet me laten lachen
hij moet beschaafd zijn
hij moet door één deur kunnen met mijn familie
hij moet sociaal zijn
hij moet zichzelf zijn
hij moet me accepteren zoals ik ben
hij moet (positief) net zo gek zijn als ik

Mja, en dat issie.
Oud 17-10-2006, 20:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-10-2006 @ 15:56 :
ik proefde het een keer en vond het lekker.
maar met ijs is niet te zuipen. slaat ook nergens op, port is typisch zo'n drankje waar je het warm van krijgt, net als met glühwein, daar pleur je toch ook geen ijsblokken in.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 23:26
Crimson
Crimson is offline
hmm..
hoge opleiding is niet belangrijk, toekomstperspectief wel. ik zit zelf al genoeg in dat gymnasium/universiteitswereldje, dus hij hoeft daar echt niet bij te zitten. en hbo jongetjes vind ik ook niks.

hij moet zich goed kleden, niet zeuren over dat iets te duur is qua kleding, een goede broek die 4/5 jaar meegaat voor 90 euro is niet duur in mijn ogen. hij moet de kleren die ik voor hem uitzoek leuk vinden. ook niet zeuren dat iets te strak is, strak is goed. leuke kleding is best wel een pre.

hij moet mij geweldig lief mooi knap lekker etc vinden ik wil overladen worden met complimentjes, haha.
toch wil ik wel graag een jongen die over zichzelf zegt 'ik word niet snel verliefd', dan weet ik zeker dat hij er niet met een ander meisje vandoor gaat. hij moet trots op mij zijn en dan ook laten blijken tegenover zn vrienden/familie.

hij moet zichzelf goed verzorgen en niet zeiken dat douchen en je wenkbrauwen bijhouden voor homo's zijn.

hij moet niet zeuren over roken en drinken, maar zelf dat ook niet teveel doen. beetje in het midden dus.

hij moet goed in bed zijn en mij voldoende aandacht geven. ons beide belangrijk vinden, dus niet alleen zichzelf. ook niet saai en preuts zijn, maar gewoon open over alles praten. alles.

hij moet attent zijn en niet nalatig. als ik hem sms, wil ik ook wel iets terug. en geen 'ja sorry had geen tijd'. met een lief smsje of mailtje kan je mij plat krijgen.

hij moet met leuke dingen komen, voorstellen om eens ergens heen te gaan, naar de dierentuin, een pretpark, weekendje weg, etc. dus niet zo saaaaaaaaaaaaaaaai zijn...

op zichzelf wonen is wel handig, en daarbij ook nog eens toffe ouders hebben is helemaal cool.

hij moet van knuffelen en zoenen houden, en lekker lang uitslapen en in bed liggen. hele weekend LOST kijken, lekkere luieren en ben&jerrys eten.

qua uiterlijk; knap, ik kan op alles vallen! mijn eigen vriend vind ik heel mooi en hij is slank en donker, terwijl ik ook een gespierde man met blond haar knap kan vinden (SAWYER HAHA), dus dat verschilt. als ik het maar knap vind.

oja en hij moet wel van festivals houden, maar niet van kamperen in het algemeen bah. en van strandvakanties, ik heb zelf een hekel aan wandelen/fietsen.. dus op vakantie gaan we lekker naar spanje/turkije/amerika/mooi eiland, en niet naar de veluwe of de ardennen..

hij moet flexibel zijn, kga volgend jaar in Groningen studeren (als ik slaag haha :/) en mn huidige vriendje wil meeverhuizen, ook al zijn we net pas samen. het feit dat ie denkt ach het maakt niet uit waar ik woon, overal is t leuk, betekent dat ie flexibel en relaxed is, dat is fijn..

en vast nog heel veeeelll meeeerrr.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 23:32
Jones
Citaat:
The_kiwii schreef op 17-10-2006 @ 20:14 :
Intilligent

OT:
Mooi, spontaan, intelligent, nieuwsgierig, ambitieus, sportief en goed in bed natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2006, 23:43
Vice
Vice is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 17-10-2006 @ 15:29 :
niet teveel zeuren
roken
cynische kuthumor
eh

Ik denk dat er genoeg 50-jarige ventjes aan jouw eis voldoen en het helemaal niet erg vinden om een 17-jarig vriendinnetje te hebben.
Oud 18-10-2006, 09:36
Verwijderd
Het is niet zo belangrijk dat hij een hoge opleiding heeft, als we maar ongeveer hetzelfde niveau hebben. Ik hou er niet van als hij complete moeilijke verhalen ophangt over dingen die ik niet snap, maar ook niet als ik mijn verhaal doe en hij er geen ruk van begrijpt. Verder moet hij mijn humor snappen, hij moet me aan het lachen kunnen maken. Dat vind ik heel belangrijk. Verder moet hij me terug kunnen roepen als ik doorschiet. In alles, in enthousiasme, negativiteit, verdriet, alles. Ik moet ook bij hem kunnen instorten, zonder het gevoel te hebben dat hij me vervelend vind. Hij moet snappen dat een knuffel af en toe nog beter werkt als iets anders en hij moet eerlijk zijn. Persoonlijke hygiene is heel belangrijk, ik wli geen stinkerd. Hij moet openstaan voor nieuwe dingen, situaties en mensen. Hij mag best de kat uit de boom kijken, maar niet verlegen zijn. Hij moet snappen dat mijn familie en zussen heel belangrijk voor me zijn en daar niet over zeuren. Hij moet fatsoenlijk Nederlands kunnen spreken, veel van de wereld willen zien en ambitieus zijn. Verder moet hij ook precies snappen wanneer ik echt hulp nodig heb en wanneer ik gewoon even wil tieren. Als ik kwaad op hem ben, moet hij ook tegen me in durven gaan. Ik heb er een hekel aan als mannen "ja en amen" zeggen als ik een keer uitvlieg tegen ze. Goed ruzie maken is belangrijk. Hij moet open-minded zijn en zo weinig mogeljk vooroordelen hebben. En hij moet ook niet zeuren over hoe ik eruit zie. Als ik een dag geen moeite heb om moeite te doen, dan is dat jammer. Maar als ik er dan een week lang als een slons bij loop dan mag hij wel weer iets zeggen.

En ik hou van mannen die lekker ruiken, gitaar kunnen spelen en lang, GOED VERZORGD, haar hebben.

Edit: Wat een lijst. Was toch iets meer dan ik in de gaten had.

Laatst gewijzigd op 18-10-2006 om 09:40.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 10:18
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik vind het belangrijk dat hij...

- een "goed" karakter heeft;
- een prater is;
- een leuke gezellige familie en vrienden heeft;
- geen "ik sponsor de sportschool"-lichaam heeft (maar natuurlijk ook geen iele of fatso);
- humor heeft, samen lachen is zo belangrijk;
- goed kan relativeren;
- leuke kleding draagt;
- verdraagzaam is (maar geen watje);
- een goed stel hersens heeft;
- in mijn ogen mooi is;
- mij neemt zoals ik ben;
- ruimdenkend is;
- bij voorkeur een leuke baan heeft.

Zoiets. En hè, dat is dus zo'n beetje mijn vriend!
Oud 18-10-2006, 10:31
Jones
Het valt me trouwens op dat veel vrouwen een erg specifieke lijst van eigenschappen/kenmerken hebben opgesteld. Denken vrouwen zoveel na over het 'perfecte' vriendje?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 10:40
Saffier
Saffier is offline
Hij moet brede schouders hebben
Hij moet humor hebben, het liefst een beetje dezelfde als die van mij
Hij moet lief voor me zijn
Hij moet ergens echt een passie voor hebben, voor mijn part voetbal maar het liefst muziek
Hij moet een doel hebben, en dan bedoel ik dat hij niet de hele dag op de bank moet hangen
Hij moet zijn eigen dingen blijven doen, mij mijn vrijheid gunnen
Hij moet geen slijmbal zijn
Hij moet niet de hele tijd aan mij vastplakken
Hij moet intelligent zijn
Hij moet er tegen kunnen als ik onsubtiel ben
Hij moet geinteresseerd in mij zijn en de dingen die mij bezig houden
Nou ja moet, het zou leuk zijn als hij wat van dat allemaal had, anders word het voor mij lastig een relatie met hem te beginnen.
O, en hij moet lekker ruiken en absoluut zijn tanden poetsen
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 10:43
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Jones schreef op 18-10-2006 @ 11:31 :
Het valt me trouwens op dat veel vrouwen een erg specifieke lijst van eigenschappen/kenmerken hebben opgesteld. Denken vrouwen zoveel na over het 'perfecte' vriendje?
Ik zou het echt niet weten, behalve dat hij me gelukkig moet maken en dat doet hij dmv bepaalde karaktereigenschappen en zijn persoonlijkheid en kijk op dingen etc whatever, maar dat zou ik echt niet allemaal kunnen benoemen.
Oud 18-10-2006, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Hmm. Ik weet niet. Of ik er veel over nadenk? Ik heb nou verschillende vriendjes gehad, en die waren niet echt een succes. Ik weet dus wat ik niet meer wil, en daarmee meteen wat ik wel wil. En sowieso, als ik eenmaal bezig ben, en je laat mij mijn gang gaan, dan heb ik binnen tien minuten mijn ideale vriendje ontworpen, inclusief welk ondergoed en zijn schoenmaat. Maar dat ligt aan mijn overdaad aan fantasie.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 11:09
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Ja. Gaat dat bij mannen niet zo dan?
Oud 18-10-2006, 11:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 17-10-2006 @ 19:38 :
Hij moet me laten lachen
hij moet beschaafd zijn

Citaat:
BleuEyes schreef op 17-10-2006 @ 21:53 :
hij moet door één deur kunnen met mijn familie
hij moet sociaal zijn
hij moet zichzelf zijn
hij moet me accepteren zoals ik ben
hij moet (positief) net zo gek zijn als ik

Mja, en dat issie.

Kijk aan. Dat scheelt mij weer wat typwerk
Oud 18-10-2006, 11:27
Ruby
Ruby is offline
ik vind het belangrijk dat hij te vertrouwen is, dat hij een vriend van me is en ook mijn minnaar, dat hij respect toont, iemand die slim is en waar ook echt iets in zit, ik moet hem aantrekkelijk vinden en hij moet er ook echt voor willen gaan, dat hij mij geweldig vindt, dat hij me mooi vindt hoe ik ben, hij moet mijn soort humor hebben, samen uren kunnen lachen om stompzinnigs enzo

heb ik dus al

edit: hij moet wel ouder zijn dan ik, maar hooguit 7/8 jaar

Laatst gewijzigd op 18-10-2006 om 11:31.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 11:29
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Vice schreef op 18-10-2006 @ 00:43 :
Ik denk dat er genoeg 50-jarige ventjes aan jouw eis voldoen en het helemaal niet erg vinden om een 17-jarig vriendinnetje te hebben.
oh voor de zeikerds, hij moet hooguit 21 zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 11:36
Gothic
Gothic is offline
dit heb ik ooit eens voor de grap op m'n fotoboek gezet toen ik me verveelde

Eisenlijstje want ik ben single
man
+ 20
die eerder wakker wordt dan ik
niet-roker
lief
humor (satire, lebbis en jansen)
sportief
reislustig
massage-talent
positief
nuchter
aardig
intelligent (WO)
wasbordje
knap
> 1m76
vol initiatief
geinteresseerd
eerlijk
trouw
stipt
links
Brit of Australier is een pré
Oud 18-10-2006, 12:07
juno
juno is offline
Citaat:
Nou, nee. Niet eens, maar er werd om gevraagd, dus dan ga ik wel nadenken over wat ik nou belangrijk vind.

Voordat ik een vriendje kreeg had ik er nog nooit een seconde over nagedacht zelfs, maar in het gebruik kom je er toch wel achter dat je een eisenlijstje hebt.

Niet dat we daar op selecteren als we in de kroeg zitten ofzo, maar gaandeweg, als zo'n relatie zich ontwikkelt, dan kan het zijn dat je teleurgesteld raakt omdat hij aan bepaalde eisen echt niet blijkt te kunnen voldoen. Of het kan zijn dat je merkt dat je het geweldig vindt dat hij aan sommige eisen juist wel heel goed voldoet, dat je daar helemaal gelukkig van wordt.

Je komt er ook achter dat sommige dingen er eigenlijk helemaal niet toe doen. Mij kan het bijvoorbeeld geen klap schelen wat voor kleren hij draagt of dat hij niet aan sport doet. ( en dat is maar goed ook met die van mij )
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 12:48
Verwijderd
Het heeft geen zin jongen. Je weet pas of je voldoet aan de eisen van een meisje als ze je zegt dat ze je leuk vindt. En je moet vooral niet gaan doen alsof je iets bent wat je niet bent, daar trapt niemand in.

Maar goed. Ik houd van brede lange mannen met donker haar en mooie sprekende felblauwe ogen. Liefst een beetje dominant, hij moet durven zeggen wat hij vindt, maar ook luisteren naar wat ik erover te zeggen heb en dat in overweging nemen. Hij moet lief zijn, verzorgend, netjes, gezellig, druk, aanwezig en aan anderen denken.

En nog meer dingen, maar ik weet ook wel dat niet alles wat ik graag zou willen écht in 1 persoon verenigd zullen zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 12:58
Jones
Citaat:
Gothic schreef op 18-10-2006 @ 12:36 :
dit heb ik ooit eens voor de grap op m'n fotoboek gezet toen ik me verveelde

Eisenlijstje want ik ben single
man Ja
+ 20 Ja
die eerder wakker wordt dan ik (helaaaaaaaaaas)
niet-roker Ja
lief Ja
humor (satire, lebbis en jansen) Ja
sportief Ja
reislustig Ja
massage-talent Ja?
positief Ja
nuchter Ja
aardig Ja
intelligent (WO) Ja
wasbordje Ja
knap Ja!
> 1m76 Ja
vol initiatief Ja
geinteresseerd Ja
eerlijk Ja
trouw Ja
stipt Ja
links Redelijk
Nou, sorry dat wordt dus niks.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 13:17
Iduna
Iduna is offline
Ik moet hem gewoon aantrekkelijk, lief en leuk vinden. Hij moet mij andersom ook leuk en zo vinden en dat laten merken. Hij moet mij accepteren zoals ik ben en mij niet willen veranderen.

Daarnaast vind ik goed met elkaar kunnen praten erg belangrijk en humor ook. Verder dingen als goede persoonlijke verzorging, zorgzaam zijn, respect hebben, initiatief nemen, leergierig, intelligent, eerlijk, open minded zijn en jezelf niet anders voordoen.

(Ik gebruik opleiding niet als maatstaf voor intelligentie.)

Ik val niet per definitie op oudere mannen, maar dat komt wel altijd zo uit. Al vind ik 5 jaar ouder teveel, maar dat ligt een beetje aan wat hij in het dagelijks leven doet en hoe hij in het leven staat.
Hij moet wel langer zijn dan ik. (Maar dat is niet zo moeilijk, ik ben maar 1.63m.)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 13:26
thunder110
thunder110 is offline
Och, ik moet gewoon op hem vallen, dan maakt de rest weinig meer uit.
Oud 18-10-2006, 13:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Jones schreef op 18-10-2006 @ 13:58 :
Nou, sorry dat wordt dus niks.
Oud 18-10-2006, 14:49
Verwijderd
Ik heb zoveel (onredelijke) eisen dat ik ze niet ga noemen. En opzich wil ik ook nog wel eens afwijken van mn eigen voorkeur, dus het klopt ook nog een voor geen meter.
Trouwens, waarom wordt hier iedere keer weer een topic over geopend? Het spreekt toch voor zich dat ieder meisje iets anders wil en dat er een aantal dinge standaard zijn, die je ook zelf wel kunt bedenken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 14:55
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
mensen die zeggen dat ze 'op humor vallen', hihi .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten