hallo, ik zit met ene probleem. Ik wil namelijk graag geneeskunde studeren, echter ben ik uitgeloot afgelopen jaar.
Ik nam dat in eerste instantie niet zo zwaar omdat ik ook graag natuurkunde wilde studeren. Deze studie viel alleen GIGANTISCH tegen. Ik ben er dan ook min of meer mee gestopt. Ik dacht vervolgens dus aan de decnetrale selectie, ik wil daar graag door de eerste ronde evenals alle studenten die zich opgeven. Ik heb alleen het voordeel dat ik aan topsport heb gedaan. Een kort lijstje
- vanaf mijn brugklas tot en met halverwege de 5e heb ik aan topsport gedaan. Ben onder andere Ned kampioen geweest en zelfs derde van Europa.
- Voor mijn profielwerkstuk heb in de Relativiteits theorie van Einstein uitgeplozen, ik denk dat ik hier misschien wel een bijzondere prestatie op wetenschappelijk niveau heb gedaan. (1 van de criteria evenals sport ervaring in de zorg etc etc.)
Dit allemaal naast het VWO. Nu ben ik nog klassenvertegenwoordiger geweest alleen weet niet of ik dat moet opschrijven. Klinkt zo knullig.
Nu zit ik met het volgende probleem, ik ben gestopt met natuurkunde en ik wil mijn kans op door de decentrale selectie te komen vergroten. Dus ik wil et komende jaar vrijwillerswerk gaan doen en ik ben techinisch coordinator bij een schaatsvereniging. Nu komt het probleem. Ik ben gestopt met natuurkunde en wil graag de rest van het jaar gaan werken en overzien wat ik precies wil mocht ik weer uitgeloot worden etc. (werken een full-time baan van 32 uur) Rekenen ze mij hierop af dat ik de rest van dit jaar ga werken (full time) en daarnaast mij verbreed op andere vlakken zoals boven beschreven plus mijn achtergrond van het vwo?
Kortom kan iemand mij een beetje op weg helpen dat ik niet gelijk wordt afgerekent omdat ik ben gaan werken, of dat daardoor de extra verdieping er niet meer toe doet?
Heel erg bedankt alvast.!!!
|