Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2002, 22:33
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Weet iemand een leuk en goedbetaald werkje voor een 17-jarige?
Ik ben het zat bij de c1000 in Almere-Haven en zoek iets anders.
Ik ga misschien iets met spaarselect(= mensen opbellen) doen, maar ik zou graag suggesties willen horen.

see ya later
Oud 30-06-2002, 09:44
rodina
rodina is offline
In de horeca verdien je over het algemeen wel goed. Bedenk wel dat het werken in de horeca meestal is op tijde dat vrienden etc vrij hebben, bovendien het is hard werken.

Probeer anders eens een uitzendbureau.
Oud 30-06-2002, 16:53
Ilona1
Ilona1 is offline
Ja je moet gewoon alle plaatselijke krantjes bekijken die staan vol van het vakantie werk!!!!!
Oud 01-07-2002, 11:21
autodropje
autodropje is offline
Zomervakantie --> Vraag en aanbod (?)
Oud 01-07-2002, 11:44
Tampert
Tampert is offline
omgeving almere neem ik aan? (als je hier op antwoordt kan ik de topictitel aanpassen zodat je oproepje nóg effectiever is )
Oud 01-07-2002, 19:19
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Inderdaad in almere.

Oud 02-07-2002, 20:19
Black Rose
Black Rose is offline
Ehm.. ik had dus een krantenwijk (Meerveld), verdient wel oke, maar is wel kutwerk

*gaat bij de C1000 werken*
Oud 03-07-2002, 17:15
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Het is er nu een beetje laat voor, maar misschien kun je volgend jaar op een (biologische) boerderij werken, ik doe dat al 2 jaar, en het verdient erg goed. Het kan lichamelijk best wel zwaar zijn, of omdat je de hele dag op je buik ligt, of omdat je de hele dag op een veld loopt onkruid te wieden. Maar het is wel gezellig, en de baas is erg aardig. ( van de stadsboerderij )

Maar nu is het meeste werk dus al gedaan.
Oud 06-07-2002, 13:26
Black Bird
Black Bird is offline
Ik heb ook bij SpaarSelect gewerkt, maar vond het erg erg stom werk. Je bent geen persoon, maar een nummertje. Wanneer je niet goed scoort, wordt je zonder pardon ontslagen. Als ik klaar was met werken ging ik altijd met een slecht gevoel naar huis, daarom ben ik ermee gestopt. Maar voor jou kan dat natuurlijk anders liggen. Trouwens, SpaarSelect verdiende erg goed (8 euro), maar omdat het bedrijf niet goed draait verdien je nu 'maar' 3 euro per uur..
Oud 07-07-2002, 16:23
Verwijderd
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Ik heb ook bij SpaarSelect gewerkt, maar vond het erg erg stom werk. Je bent geen persoon, maar een nummertje. Wanneer je niet goed scoort, wordt je zonder pardon ontslagen. Als ik klaar was met werken ging ik altijd met een slecht gevoel naar huis, daarom ben ik ermee gestopt. Maar voor jou kan dat natuurlijk anders liggen. Trouwens, SpaarSelect verdiende erg goed (8 euro), maar omdat het bedrijf niet goed draait verdien je nu 'maar' 3 euro per uur..
Idd, ik heb ook een tijdje bij SpaarSelect gewerkt, wel in Hengelo, maar t komt op tzelfde neer. Als je snel veel geld wil verdienen zit je er goed, vind je een goede sfeer en gezelligheid ook belangrijk zou ik er wegblijven.
Oud 07-07-2002, 19:11
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
KoNiJnEnGiF schreef:

Idd, ik heb ook een tijdje bij SpaarSelect gewerkt, wel in Hengelo, maar t komt op tzelfde neer. Als je snel veel geld wil verdienen zit je er goed, vind je een goede sfeer en gezelligheid ook belangrijk zou ik er wegblijven.
Tenzij je goed scoort he Cas

Lacht stiekum stoer
Oud 08-07-2002, 09:07
mood indigow
mood indigow is offline
ik werk bij een bedrijf dat quavida heet en het zit in almere haven.. ik moet mensen bellen enzow en dan dingen aansmeren

het betaald super goed! ongeveer 18 piek per uur..
eeuh ze zoeken nog mensen geloov ik..

dit is het telefoonnummer 036-5473000
Advertentie

Regels voor berichten