Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2002, 22:30
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heey

Iedereen vanavond buffy, charmed en angel gezien?

Charmed was zooooooo zielig. Dat met paige, echt vond het zo erg dat haar ouders dood gingen en zij maar moest toekijken en er nix aan kon veranderen. Toen moest ik al super huilen . Leef me dan helemaal in.

Daarna buffy nog zieliger! Ik wist dat ze doodging, maar niet hoe en wanneer enzo. Dat wou ik niet weten. Had echt gedacht dat ze een oplossing zouden verzinnen (ook al weet ik wat er komen gaat). Iedereen stond daar zo zielig, zelfs spike moest huilen (best wel schattig). Maar dawn heeft nu niemand meer, snif snif boehoe!!! echt mega zielig. Allemaal zo hard hun best gedaan.

En dan angel. Echt ruig hoe dat nou zo overloopt! een ding wat nu goed is aan Net5!! Want zou lullig zijn als een van die dingen eerder ofzo zou zijn. haha of zouden ze dat niet doen, nou ja vast niet maar het was wel zielig!! Enerzijds wel leuk dat het nog doorgaat (zag het in de gids staan van volgende week). Maar ik ga dalijk op vakantie en ja dan mag het wel stoppen. Zolang ze na de vakantie maar verder gaan, want nog meer herhalingen kan ik niet aan...

Nou ja hoe vonden jullie deze afleveringen?

xxx SHaZZ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2002, 07:16
Skapie
Skapie is offline
Ik heb bij buffy soms echt in een deuk gelegen, zoals toen Tara Willow in het gezicht sloeg 'I have to work on the factors!!'
of toen Glory met Buffy aan et vechten was en dr hoofd eraf sloeg! 'wow guys, did you knew that the slayer was a robot?' zow droog

Maar daarna, toen werd et wel zielig ja, khad niet verwacht dat buffy dood zou gaan, maar juist dawn.

Weet iemand of ze buffy nog gaan terughalen ofzow?

En ik heb angel en charmed nog niet gezien, alleen et einde van angel, als ze zo de kamer binnenkomen en dan willow zien zitten. Vond ik echt zo gaaf dat die 2 series door elkaar heenlopen
Oud 20-06-2002, 09:57
Verwijderd
Ik verwacht dat ze iets met RoboBuffy uit gaan spoken. Ik zit zelf (beetje vergezocht misschien) te denken aan het volgende:
Willow vindt een spreuk in een of ander oud boek waarmee levenskracht om kan worden gezet. Ze gebruikt het om de levenskracht uit RoboBuffy te halen en die in de echte Buffy te zetten. Voila presto!

Misschien met behulp van de Charmed Ones? :D
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 10:01
Did I Do That?
Did I Do That? is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Ik verwacht dat ze iets met RoboBuffy uit gaan spoken. Ik zit zelf (beetje vergezocht misschien) te denken aan het volgende:
Willow vindt een spreuk in een of ander oud boek waarmee levenskracht om kan worden gezet. Ze gebruikt het om de levenskracht uit RoboBuffy te halen en die in de echte Buffy te zetten. Voila presto!

Misschien met behulp van de Charmed Ones?
wel bedacht!!

*heeft de afleveringen al gezien* 't Zijn echt hele e afleveringen...
Oud 20-06-2002, 10:05
scala
scala is offline
Citaat:
Skapie schreef:
Ik heb bij buffy soms echt in een deuk gelegen, zoals toen Tara Willow in het gezicht sloeg 'I have to work on the factors!!'
of toen Glory met Buffy aan et vechten was en dr hoofd eraf sloeg! 'wow guys, did you knew that the slayer was a robot?' zow droog
jah dat was echt droog jah

Citaat:
alleen et einde van angel, als ze zo de kamer binnenkomen en dan willow zien zitten. Vond ik echt zo gaaf dat die 2 series door elkaar heenlopen
jah dat klopt dus?wel goed gedaan dan!

Vraagje: Weet iemand of ze volgende week verder gaan met seizoen 6 van buffy? en gaat charmed ook door?

(khoop het niet want dan mis ik het allemaal:/ hmz)
ow vette theorie hoor DutcECK ik denk wel dat willow iets zal gaan doen om haar tot leven te verwekken mjah we zullen het wel zien
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 10:06
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
was ik gelukkig niet de enigste
Oud 20-06-2002, 11:46
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:

Vraagje: Weet iemand of ze volgende week verder gaan met seizoen 6 van buffy? en gaat charmed ook door?
Ja hoor, ze gaan bij mijn weten gewoon verder. 'T staat tenkinste nog wel in de gids...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:13
Verwijderd
als je dit janken vindt...
Van net5.nl:

De laatste aflevering van Buffy wordt op 26 juni uitgezonden. Dit is tevens de laatste aflevering van seizoen 5. Seizoen 6 hebben wij wel al aangekocht, maar wanneer deze wordt uitgezonden is nog niet bekend.

Je kunt dus volgende week voorlopig voor het laatst Buffy -en daarmee waarschijnlijk ook Charmed en angel- zien
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:15
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
AAAAAAAAAHHHHH !!!!

SNIK !!!!
Oud 20-06-2002, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Skapie schreef:
Ik zag het gister toevallig even...
Gingen ze op zoek naar Dawn ofzo (jaaa... ik weet de namen niet)

Dawny stond bovenop zo'n toren. De 'gang' kijkt naar boven, zegt volgens mij die meid in het groene truitje:
'I really need some courage right now.'
En dan houdt Spike haar een flesje sterke drank voor.
'No.. I mean REAL courage.'

Naja... laat maar
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 13:23
Breg
Breg is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Van net5.nl:

De laatste aflevering van Buffy wordt op 26 juni uitgezonden. Dit is tevens de laatste aflevering van seizoen 5. Seizoen 6 hebben wij wel al aangekocht, maar wanneer deze wordt uitgezonden is nog niet bekend.

Je kunt dus volgende week voorlopig voor het laatst Buffy -en daarmee waarschijnlijk ook Charmed en angel- zien
dat dacht ik al, in de tv gids van volgende week stond het nog wel, maar toen ik achterin de tv gids kek bij: volgende week op tv (da´s nu dus eigenlijk over 2 weken) stond het er niet meer.
Oud 20-06-2002, 14:07
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Van net5.nl:

Ik neem aan dat ze na de zomer gewoon verdergaan....
Oud 20-06-2002, 14:33
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
kheb net pas Buffy, Angel en Charmed gezien..... kvond het echt zoo zielig , ook al wist ik met Buffy hoe het ging (zo ongeveer dan)
maar kvind het met Angel wel een beetje vreemd, aangezien er vanaf nu geen Crossovers meer zijn, hoe komt die dan te weten dat Buffy dood is of laten ze dat gewoon nie aan ons zien???
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 14:42
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Van net5.nl:

dit klopt toch eigelijk nie??!?! want de laatste aflevering hebben we toch al gezien???
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 14:51
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef:

dit klopt toch eigelijk nie??!?! want de laatste aflevering hebben we toch al gezien???
Dit betekent dat we volgende weer de eerste aflevering Bargaining part 1 van seizoen 6 gaan zien en daarna stoppen ze met het seizoen. In het najaar komt Buffy weer terug.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 14:55
Bluesummers
Bluesummers is offline
buffy was echt droog! vooral die slaafjes van glory: '..dagen van glorie' die ander dan 'goeie woordspelling!' omg, k lag echt in n deuk en jah, t einde was best wel heel zielig
Oud 20-06-2002, 16:23
Paulaah
Paulaah is offline
Ik vond Buffy veel te makkelijk afgeraffelt.. Geen mooie gevechten enzo.. En wel beetje simpel enzo..

zonde zonde
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 16:40
Skapie
Skapie is offline
Citaat:
Sookie schreef:

Dit betekent dat we volgende weer de eerste aflevering Bargaining part 1 van seizoen 6 gaan zien en daarna stoppen ze met het seizoen. In het najaar komt Buffy weer terug.
Op woensdag 26 juni zie je om 21:20 uur weer een nieuwe aflevering van Buffy: 'Bargaining (deel 1)' Er zijn inmiddels maanden overheen gegaan waarbij Buffy zichzelf opofferde voor Dawn, haar vrienden en de rest van de wereld. Willow heeft de Buffybot gerepareerd zodat de wereld geen idee heeft wat de waarheid is. Jammer genoeg verschijnt er een vamp ten tonele die de waarheid achterhaald en deze aan haar vrienden vertelt.

Dit staat op de site van net5!
Waarom zenden ze dan nog net deel 1 uit? waarom moeten we dan een paar weken/maanden wachten op deel 2 ofzow?

Vind et wel vaag
Oud 20-06-2002, 17:05
scala
scala is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
Ik vond Buffy veel te makkelijk afgeraffelt.. Geen mooie gevechten enzo.. En wel beetje simpel enzo..

zonde zonde
geen mooie gevechten? vond je dat met die hamer niet hard genoeg hahah dat was echt koel!

ennuh ik vind het wel vaag hoor dat ze dan 1 aflevering van seizoen 6 uitzenden en vervolgens stoppen! dan is het juist 'niet af' en moet je w88....!:/
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 17:30
Verwijderd
Spoiler alert!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Leuk bedacht met die robot, en hij wordt ook wel gebruikt, maar niet op die manier Ze gebruiken hem als een nep-buffy zodat Dawn in dat huis bij de Scoobies mag blijven wonen.
En Willow vindt inderdaad een spell, maar ze wekken Buffy op uit de dood.

*wacht met spanning op seizoen 7*
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:13
Verwijderd
Deze aflevering was overigens de 100ste (!!!)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
*spoilertje*
Zat ik er toch naar dichtbij
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 20:21
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:

Zat ik er toch naar dichtbij
Jah, creatieve gok
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 21:44
Darvan
Darvan is offline
jep hamer was kewl.

Glory: You can't understand my pain.

Buf: But i can cause you pain. (woordspelling anders).

Vond ut een strakke actie van willow.

Glory: What are u doing here??

Willow: She belongs with me.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 22:00
Skapie
Skapie is offline
ik ben blij dat Tara weer normaal is en dat Dawn ook nog blijft
Maarehh... 'The Key' bestaat dus nog?? Kan dat niet betekenen dat ze haar weer in handen proberen te krijgen, bijv. dat leger van ridders? Want die werkten niet voor Glory ofzo, maar wilden wel The Key doodhebben, die nu nog niet dood is.
Volgens mij hebben ze dat niet opgelost in seizoen 6 ofwel?
Oud 20-06-2002, 22:16
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Skapie schreef:
ik ben blij dat Tara weer normaal is en dat Dawn ook nog blijft
Maarehh... 'The Key' bestaat dus nog?? Kan dat niet betekenen dat ze haar weer in handen proberen te krijgen, bijv. dat leger van ridders? Want die werkten niet voor Glory ofzo, maar wilden wel The Key doodhebben, die nu nog niet dood is.
Volgens mij hebben ze dat niet opgelost in seizoen 6 ofwel?
is dat leger niet verslagen door Glory toen Buffy en the gang aan het vluchten waren voor haar ???
Oud 21-06-2002, 06:59
Skapie
Skapie is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:

is dat leger niet verslagen door Glory toen Buffy en the gang aan het vluchten waren voor haar ???
Nee, das niet waar. De soldaten hadden et er toch over dat als honderden niet genoeg waren er wel duizenden kwamen? Toen een beetje aan het begin van seizoen 5, toen ze er net achter kwam via de raad dat glory een godin was.

Ik heb er echt geen duizenden gezien... maar mss zijn ze verslagen omdat hun leider dood is? maar lijkt me niet echt.
Oud 22-06-2002, 15:42
Verwijderd
kdenk eigenluk nie dat ze daar next seizoen nog meej door gaan..dat leger enso...want the key konmaar 1 keer op 1 moment gebruikt worden toch??dan is dawn nu toch gewoon nergens meer voor nodug..en kan t weer gewoon n happy gezinnetje worden met n paar vampieren die afgesl8 moeten worden dan... ben eigeluk ook wel benieuwd of buffy weer n nieuw vriendje krijgt en zo jah..of t n bekende is (SPIKE!!!dies coewl!!)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:40
Verwijderd
Nee hallo, let er niemand op? Toen Ben in die hut was en in Glory veranderde, is Glory door de ban van Willow gekomen en heeft ze het hele leger doodgemaakt.
En bovendien, zelfs al is Dawn de key nog, dan komt die tijd dat ze wat opent pas over eeuwen of zo weer. Dus aan haar heb je niet zo veel meer
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 17:15
Åññúhtjúh
Åññúhtjúh is offline
k heb angel nie gezien (helaas!!) maar buffy en charmed wel...

charmed vonk echt zielig...toen paige ging huilen moest k ook wel ff jah...

ennumz buffy...dat was echt heel errug zielig...k wist nie dat ze dood zou gaan, k d8 dat loopt wel goed af..mja...dat was dus niet zoow...k moest echt jankuh...was echt niet normaal....k heb meteen ff op internet gekeken en daar hak nog wat foto's van die aflevering gevonden...wel cewl!!!

foto's van deze aflevering:

http://www.buffyworld.com/buffy/seas...ft/index.shtml
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 21:51
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
k vind het echt wel jammer dat het nu gestopt is, weet iemand wanneer ze precies verder gaan???
kvond het echt wel mooi gedaan, hoe ze lieten zien dat buffy weer levend werd, alleen leek het wel alsof ze zwart haar had.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 10:36
Verwijderd
Citaat:
nathalie schreef:
k vind het echt wel jammer dat het nu gestopt is, weet iemand wanneer ze precies verder gaan???
kvond het echt wel mooi gedaan, hoe ze lieten zien dat buffy weer levend werd, alleen leek het wel alsof ze zwart haar had.
Volgens mij gaan ze verder na de vakantie, ik reken op september. Ze hebben de serie al wel aangekocht!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 18:26
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
zoals ik in een eerder onderwerp al zei donderdag BBC oude aflveveringen voor de gene die het boeit...
Reageren

Regels voor berichten