Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vraagje: Weet iemand of ze volgende week verder gaan met seizoen 6 van buffy? en gaat charmed ook door? ![]() (khoop het niet want dan mis ik het allemaal:/ hmz) ow vette theorie hoor DutcECK ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
als je dit janken vindt...
Van net5.nl: De laatste aflevering van Buffy wordt op 26 juni uitgezonden. Dit is tevens de laatste aflevering van seizoen 5. Seizoen 6 hebben wij wel al aangekocht, maar wanneer deze wordt uitgezonden is nog niet bekend. Je kunt dus volgende week voorlopig voor het laatst Buffy -en daarmee waarschijnlijk ook Charmed en angel- zien ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gingen ze op zoek naar Dawn ofzo (jaaa... ik weet de namen niet ![]() Dawny stond bovenop zo'n toren. De 'gang' kijkt naar boven, zegt volgens mij die meid in het groene truitje: 'I really need some courage right now.' En dan houdt Spike haar een flesje sterke drank voor. 'No.. I mean REAL courage.' ![]() Naja... laat maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
kheb net pas Buffy, Angel en Charmed gezien..... kvond het echt zoo zielig
![]() ![]() maar kvind het met Angel wel een beetje vreemd, aangezien er vanaf nu geen Crossovers meer zijn, hoe komt die dan te weten dat Buffy dood is of laten ze dat gewoon nie aan ons zien??? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
buffy was echt droog! vooral die slaafjes van glory: '..dagen van glorie' die ander dan 'goeie woordspelling!' omg, k lag echt in n deuk
![]() ![]()
||
Citaat:
Dit staat op de site van net5! Waarom zenden ze dan nog net deel 1 uit? waarom moeten we dan een paar weken/maanden wachten op deel 2 ofzow? Vind et wel vaag
||
![]() |
Citaat:
![]() ennuh ik vind het wel vaag hoor dat ze dan 1 aflevering van seizoen 6 uitzenden en vervolgens stoppen! dan is het juist 'niet af' en moet je w88....!:/ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Spoiler alert!!!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Leuk bedacht met die robot, en hij wordt ook wel gebruikt, maar niet op die manier ![]() ![]() En Willow vindt inderdaad een spell, maar ze wekken Buffy op uit de dood. *wacht met spanning op seizoen 7* |
![]() |
|
ik ben blij dat Tara weer normaal is en dat Dawn ook nog blijft
![]() Maarehh... 'The Key' bestaat dus nog?? Kan dat niet betekenen dat ze haar weer in handen proberen te krijgen, bijv. dat leger van ridders? Want die werkten niet voor Glory ofzo, maar wilden wel The Key doodhebben, die nu nog niet dood is. Volgens mij hebben ze dat niet opgelost in seizoen 6 ofwel?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb er echt geen duizenden gezien... maar mss zijn ze verslagen omdat hun leider dood is? maar lijkt me niet echt.
|
Verwijderd
|
kdenk eigenluk nie dat ze daar next seizoen nog meej door gaan..dat leger enso...want the key konmaar 1 keer op 1 moment gebruikt worden toch??dan is dawn nu toch gewoon nergens meer voor nodug..en kan t weer gewoon n happy gezinnetje worden
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee hallo, let er niemand op? Toen Ben in die hut was en in Glory veranderde, is Glory door de ban van Willow gekomen en heeft ze het hele leger doodgemaakt.
En bovendien, zelfs al is Dawn de key nog, dan komt die tijd dat ze wat opent pas over eeuwen of zo weer. Dus aan haar heb je niet zo veel meer ![]() |
![]() |
|
![]() |
k heb angel nie gezien (helaas!!) maar buffy en charmed wel...
charmed vonk echt zielig...toen paige ging huilen moest k ook wel ff jah... ennumz buffy...dat was echt heel errug zielig...k wist nie dat ze dood zou gaan, k d8 dat loopt wel goed af..mja...dat was dus niet zoow...k moest echt jankuh...was echt niet normaal....k heb meteen ff op internet gekeken en daar hak nog wat foto's van die aflevering gevonden...wel cewl!!! foto's van deze aflevering: http://www.buffyworld.com/buffy/seas...ft/index.shtml |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |