Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2006, 17:00
Ceridwen
Ceridwen is offline
Ervaring mee? Leuk, niet leuk? Zou je het doen (durven?) Waarom wel/niet?
En ik bedoel dan ook echt alleen, dus dat je waarschijnlijk daar ook geen bekenden tegen gaat komen.

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, omdat ik het niet 'durf.' Het lijkt me een beetje saai en ik dat ik dan ook het idee heb dat het zielig staat
Terwijl als ik andere mensen alleen zie staan ik dat nooit zielig vind.
Oud 09-12-2006, 17:03
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Ceridwen schreef op 09-12-2006 @ 18:00 :
zielig
Oud 09-12-2006, 17:05
Ceridwen
Ceridwen is offline
Citaat:
Chrome schreef op 09-12-2006 @ 18:03 :
en ik opende dit topic expres al niet op Onzin
Oud 09-12-2006, 17:06
Verwijderd
Lijkt mij niets aan, maar ik vind uitgaan sowieso niet boeiend - áls ik uitga, is dat omdat andere mensen me zo enthousiast mee vragen, dus zo lang niemand dat doet, ga ik niet uit.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 17:13
Magican
Magican is offline
Wat Chrome zegt.
Oud 09-12-2006, 17:34
Verwijderd
Ik ga nooit alleen uit, als ik uitga, gaan we met n groepje, dan heb je altijd een soort basis waar je bij gaat staan en kun je altijd nog met anderen gaan praten. Alleen kom je dan niet te staan. Lijkt me ook helemaal niet leuk de hele avond alleen met vreemden te praten.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 17:37
klaas3
klaas3 is offline
ik ben wel eens met een vriend alleen uitgeweest
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 17:56
Balance
Balance is offline
Ik ga nooit alleen uit. Eigenlijk ook zelden met z'n tweeën (als het om uitgaan in een discotheek oid gaat). Ik wil toch meerdere mensen hebben om mee te kunnen dansen van wie ik sowieso al weet dat ze niet vinden dat ik me aan hen opdring.
Oud 09-12-2006, 18:05
Uice
Uice is offline
Ik doe het wel eens als ik zin heb om een meisje 'op te pikken'. Dan zijn vrienden niet echt behulpzaam en bovendien heb je zo gezelschap, dus dan blijf je niet echt alleen.
Oud 09-12-2006, 18:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ceridwen schreef op 09-12-2006 @ 18:00 :
Ik heb het zelf nog nooit gedaan, omdat ik het niet 'durf.' Het lijkt me een beetje saai en ik dat ik dan ook het idee heb dat het zielig staat Terwijl als ik andere mensen alleen zie staan ik dat nooit zielig vind.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 18:09
Verwijderd
Oh, nu Juice dat zegt: ik was laatst wel naar een verjaardagsfeestje waar ik alleen de jarige kende - en zelfs die niet goed. Nog nooit zó veel mannelijke aanspraak gehad op één avond
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 18:13
Verwijderd
Nee ik ga altijd met vrienden maar ik was wel een keer bij iemand en die woont op 2 minuten afstand van het centrum en toen ben ik eens in een kroeg beland terwijl ik toch echt naar huis probeerde te gaan. Maar ik wist ook wel bijna zeker dat die mensen daar zouden zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 18:21
BleuEyes
BleuEyes is offline
Nooit alleen uit, lijkt me vrij ongezellig.
Oud 09-12-2006, 18:51
Ceridwen
Ceridwen is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-12-2006 @ 19:09 :
Oh, nu Juice dat zegt: ik was laatst wel naar een verjaardagsfeestje waar ik alleen de jarige kende - en zelfs die niet goed. Nog nooit zó veel mannelijke aanspraak gehad op één avond
ja idd, ik was een keer met een vriendin en uit, en die stond op een gegeven moment met iemand te praten, dus toen stond ik ook even soort van alleen, en toen werd ik ook ineens meer aangesproken door jongens

Ook wel begrijpelijk, vergt wel lef om iemand aan te spreken die al bij iemand staat
Oud 09-12-2006, 19:19
snoopy
snoopy is offline
wat Sarah zegt (alweer )
Oud 09-12-2006, 19:21
Verwijderd
lijkt me wel een keer leuk, maar wel een beetje eng.
idd omdat de kans groot is dat je alleen komt te staan.
maar ja. who cares.
jammer is het als het te saai wordt in je eentje.
dus moet wel een hele leuke tent zijn waar je je de hele avond kan vermaken zonder bekenden.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 19:56
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vind alleen naar uitgaansgelegenheden gaan altijd een beetje triest. Niet dat ik me niet zou vermaken, maar ik heb geen zin in starende blikken. Aan de andere kant, een gezelligheidsmens ben ik ook niet echt, want als ik met mijn vrienden toevallig een kroegje aandoe (wat helemaal niet bij mij past, maar goed), dan wil ik meestal binnen vijf minuten weer weg. Nee, geef mij maar de bioscoop. Daar ga ik gerust alleen heen, behalve op zaterdag.
Oud 09-12-2006, 22:14
Vice
Vice is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-12-2006 @ 18:06 :
Lijkt mij niets aan, maar ik vind uitgaan sowieso niet boeiend - áls ik uitga, is dat omdat andere mensen me zo enthousiast mee vragen, dus zo lang niemand dat doet, ga ik niet uit.
Oud 09-12-2006, 22:43
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik heb wel eens alleen een filmpje gepakt, maar dat is het wel.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 22:45
Verwijderd
Ik voel me altijd heel onbenullig als er heel veel mensen zijn en ik sta er in mijn eentje bij. De lol van het uitgaan zit 'm voor mij dan ook in het met mensen praten, lachen en dansen, en dat staat toch raar in je eentje.

In m'n eentje naar de film of winkelen of naar een cursus ofzo vind ik dan weer geen punt, als het maar geen situatie is die alleen gaat om het samenkomen met mensen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 23:33
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-12-2006 @ 23:45 :
Ik voel me altijd heel onbenullig als er heel veel mensen zijn en ik sta er in mijn eentje bij. De lol van het uitgaan zit 'm voor mij dan ook in het met mensen praten, lachen en dansen, en dat staat toch raar in je eentje.

In m'n eentje naar de film of winkelen of naar een cursus ofzo vind ik dan weer geen punt, als het maar geen situatie is die alleen gaat om het samenkomen met mensen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 23:50
TopDrop
TopDrop is offline
Als andere mensen initiatief tonen ga ik wel mee. Dan is het ook best wel leuk. Verder heb ik geen neigingen om mezelf zonder bekenden te gaan vermaken in een uitgaansgelegenheid. Dan zit ik liever thuis.
Oud 09-12-2006, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 00:57
jet
jet is offline
ik heb een soort van basis nodig. ik ga vaak genoeg uit dat de mensen met wie ik was ik de hele avond neit spreek, maar als het niet leuk is moet je toch ergens op terug kunnen vallen.

ik vind het trouwens vervelend om uit te gaan met mensen die zichzelf niet kunnen vermaken. dat jij al met de halve kroeg hebt geluld maar de ander er maar een beetje bijzit
Oud 11-12-2006, 15:48
Verwijderd
Ik zou het wel durven, maar heb het eigenlijk nooit gedaan. Wat is er nou eng aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2006, 15:49
Blaf
Blaf is offline
beetje kansloos alsof je geen vrienden hebt eigenlijk
Oud 11-12-2006, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 11-12-2006 @ 16:49 :
beetje kansloos alsof je geen vrienden hebt eigenlijk
Wellicht maakt ze daar vrienden?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 16:14
Optima
Optima is offline
doen!

als je van dansen houdt zoals ik, en de rest van je vriendinnen zit maar een beetje op de bank met hun vriendje, en je vriend houdt er van om in bruine kroegen rond te hangen waar je nog niet je kont kan keren of je stoot al iemands glas om, doen!

Ben afgelopen zaterdag gegaan naar matrixx purple, gewoon om te dansen, en lekkere muziek ( zonder ook maar één Nederlandstalig nummer te horen!!!) te luisteren, en ik voelde me daarna helemaal toppie
Oud 11-12-2006, 16:31
Verwijderd
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 16:43
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 11-12-2006 @ 16:50 :
Wellicht maakt ze daar vrienden?
dat zou best kunnen maar goed dat moet ze zelf weten
Oud 11-12-2006, 17:23
jongen1986
jongen1986 is offline
ik ben inmiddels al ruim 5 keer laleen uit gegaan, terwijl ik niet echt iemand ben die van dansen houdt..

Sinds ik hier (curaçao, red) zit ken ik niet zo heel veel mensen. Normaal had ik altijd wel vrienden om mee uit te gaan, maar hier (nog) niet. Vandaar dus meerdere keren gegaan, naar verschillende plekken.

Tsja, is het wat? Meestal beter dan thuis zitten, maar om het nou het einde te noemen..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 17:45
DanielC
DanielC is offline
Nee, eigenlijk nooit, ik vind het niet zo gezellig om alleen naar de stad te gaan. Daar komt ook nog bij dat ik niet het type prater ben dat ik dan opeens 10 nieuwe vrienden heb ofzo. Avondje bios alleen heb ik geen problemen mee.
Oud 11-12-2006, 20:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik doe het nooit, sta je daar zo alleen...
Heb altijd wel wat vrienden die gaan, dus ja...
Oud 11-12-2006, 22:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Optima schreef op 11-12-2006 @ 17:14 :
en lekkere muziek ( zonder ook maar één Nederlandstalig nummer te horen!!!) te luisteren,
Eh... joepie?

Citaat:
jongen1986 schreef op 11-12-2006 @ 18:23 :
Sinds ik hier (curaçao, red)
Maar goed dat de redactie er nog is.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 23:00
Shock
Shock is offline
Citaat:
De lol van het uitgaan zit 'm voor mij dan ook in het met mensen praten, lachen en dansen, en dat staat toch raar in je eentje.

Oud 11-12-2006, 23:28
Verwijderd
Nee, ik zie niet in wat daar het nut van is. Dan kun je beter in je eentje thuis zitten en een filmpje pakken, want dan heb je geen last van domme mongolen om je heen, is het bier goedkoper en hoef je niet in de rij te staan voor de plee.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 23:45
Verwijderd
Heb het wel eens gedaan bij concerten, maar voor uitgaan zie ik het nut er niet zo van in...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 23:50
Verwijderd
Ja, ook bij houseparties kun je dat prima doen, genoeg gasten die in hun eentje staan te springen. je komt er ook om zelf lol te hebben en niet om met anderen te staan leuteren
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 08:09
Verwijderd
Een keer per jaar staat hier in dorp een grote feesttent waar in een week vijf dagen bandjes e.d. spelen. Daar ga ik wel alleen naar toe. Omdat ik weet dat ik daar bekende tegen ga komen. Het hele dorp hangt daar rond, en het fijne is dat het maar 10 minuten lopen is, dus als het niet leuk is, ben ik ook zo weer thuis. Ik moet op dat moment dan wel goed in mijn vel zitten. Als ik me niet helemaal goed voel, durf ik ook niet alleen te gaan. Ik moet zeker weten dat ik daar mensen tegenkom, anders durf ik echt niet alleen naar binnen.
Maar verder ga ik eigenlijk nooit alleen uit.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 08:20
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik ga wel eens alleen uit. Kom toch snel genoeg gezellige mensen tegen.

En zielig? Ik vind het zielig als blijkbaar zo onzeker bent dat je niet alleen uit durft te gaan
Oud 12-12-2006, 09:15
it is anoli
it is anoli is offline
normaal ging ik altijd met vrienden uit elke zaterdagavond, maar op een avond konden ze geen van allen en ben ik een keer alleen uitgeweest en sindsdien ben ik bijna elke zaterdagavond met die groep waar ik toen contact mee kreeg. best gezellig
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 09:54
Verwijderd
Ja, heb ik vroeger wel eens gedaan, werd uiteindelijk toch altijd leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 09:56
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Oud 12-12-2006, 10:13
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik ga nooit alleen uit, lijkt me kut.
Oud 12-12-2006, 12:27
jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-12-2006 @ 23:52 :
Maar goed dat de redactie er nog is. [/B]
.... ja, die ben ik veel dankbaar
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 16:10
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Ik ga wel eens alleen naar een concert. Ook vorig jaar in Dublin ging ik flink wat kroegen langs in mijn eentje. Je komt heus wel wat leuke mensen tegen en maakt genoeg mee. Het heeft niet mijn voorkeur, maar als het aan een activiteit gekoppeld is, is het af en toe best leuk.

En als je een stamkroeg hebt dan kom je toch zat(te) mensen tegen die je kent.
Oud 12-12-2006, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-12-2006 @ 23:52 :

jongen1986 schreef:
(curaçau, red.)

Maar goed dat de redactie er nog is.
dat dacht ik ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten