Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En helium, daar krijg je toch alleen maar een vaag stemmetje van?
||
Citaat:
geen id waar je zo;n fles kan halen misschien bij de blokker ofzo of bij de bijenkorf moet je ff vragen daar en hoe duur tja ook geen id eigenlijk en helium kost echt wel knaken hoor
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik wist al dat het redelijk slecht voor je hersenen is...maar zolang als je het niet te regelmatig doet valt het wel mee...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb het best wel een paar keer gedaan, gewoon een buisje met n2o kopen bij de blokker.
wij hebber er dan een speciale slagroom spuit ding ervoor, daar doe je het patroon in, en aan de spuiter doe je een ballon. ![]() je moet btw nooit gelijk uit het patroon inhaleren, daar kan je dood aangaan, door 2 dingen: 1. Je longen bevriezen, doordat het gas zo koud is 2. Je hersenen krijgen niet genoeg zuurstof (je ademt gas in, geen zuurstof) wat altijd handig is, voordat je een ballon vol gas in je giet, is een klein beetje zuurstof nemen en dan de ballon lachgas is echt cool ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik raad iedereen ten sterkste aan om dit experiment te herhalen, dat met puur gas kort duurt en volkomen onschadelijk is." Link |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Jammer alleen dat het zo kurt duurt. Niet dat ik dat met mn hoofd in een plastic zak heb geprobeerd, maar lijkt dat het daarmee vergelijkbaar is...
|
![]() |
Link:
http://www.lycaeum.org/drugs.old/syn...damage.html#ii Dit was een van de dingen die ik erover had gelezen. Erg lang, maar staat wel nuttige info in...
|
Verwijderd
|
Je kan het beste inderdaad zo'n restaurant spuit kopen en dan geen slagroom melk erin doen, maar alleen zo'n patroon, en dan in een ballon spuiten.
Maar wat ik vroeger deed. is gewoon patroon in een zak. zakmes in een zak. dan dich houden, en met het zakmes een gat in het patroon maken. Dan alles inademen en zo lang mgelijk in je longen houden. Als je dan echt niet meer kan alles uitblazen in een ballon en dan telkens in die ballon in en uit blijven blazen. Dan benut je dat patroon optimaal. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ojah, het effect is best apart. Ik zet altijd een chill muziekje op met goeie bas. en als je dan alles inademt voel je alles trager worden, en wat ik meestal heb. Is dat het net lijkt alsof alles alleen nog maar bestaat uit trillingen.en frequenties. en als je maar genoeg neemt tjah dan ga je gewoon een paar minuten ''out''. dus ik zou wel altijd ergens relaxt gaan zitten voordat je het doet. Omdat je om kan vallen. vaak wordt het ook gebruikt in ziekenhuizen als bij kleine kinderen bijv. de amandelen moeten worden geknipt.
Ik zou alleen niet de hele avond doorgaan, want ik heb meestal na ongeveer 10 patronen een beetje koppijn en een beetje een misselijk gevoel. Maar dat is na een kwartiertje weer weg. Ojah, en nooit in Combinatie met Speed gebruiken. Want dat kan echt goed fout gaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waar je wel mee moet uitkijken (ook met helium) is dat je niet de hele tijd in achter elkaar alleen gas inademt. Er komt geen zuurstof in je longen en even kan dat geen kwaad, maar je zult toch even een paar keer tussenin gewoon moeten ademhalen, niet direct er weer overheen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bij me oom op ze werk hadden ze ook van die helium dingen, hij werkt met vliegtuigen ofzo, en toen was er een gast en die dacht ik neem ff wat helium en dan ga ik die gasten daar verrassen, dus hij ademt het diep in zodatie een lekkere zin kan zeggen, loopt ernaar toe en gaat na een stukkie lopen half neer, en probeert weer op te staan, en valt weer om
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
LACHGAS VRAAG! ektegangster | 9 | 24-08-2016 23:02 | |
Drugs & Alcohol |
Medicinaal Lachgas Hulk | 3 | 06-03-2012 06:05 | |
Drugs & Alcohol |