Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
All together zijn twee woorden (duh) en betekent gewoon allemaal samen: they were all together . Among is een plaatsbepaling, meestal wordt het gebruikt om een ruimte aan te geven: among people, of om een groep uit te leggen: among the things that we have to do. Between is ook een plaatsbepaling, maar dan in een vergelijking. Het is altijd between twee dingen: between here and there, of between the 2 lines etc. Ook om iets in vertrouwen te zeggen: between you and me. As is een bijwoord, en gebruik je meestal in een vergelijking: peter is just as tall as jack is, of om een manier waarop: she performed well as expected. Like kan je echt OVERAL voor gebruiken, als een bijwoord, een bijvoeglijk woord, een zelfstandig naamwoord, als een voegwoord en weet ik wat. Ook in vergelijkingen: he works hard like a beaver, als een voorspelling: it looks like it could be raining, of om overeenkomsten te bepalen: she is just like her mother. Hopelijk heb je er wat aan.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ook 'likes and dislikes' |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Vertaler Engels - welke studierichting??? VincentFernande | 12 | 27-03-2012 19:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Master opleidingen volgend jaar in Engels Verwijderd | 65 | 06-04-2004 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Engels (jeweetwel, met vleugeltjes) tacidvs | 16 | 04-11-2002 09:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld (deel 1 & 2) en "Engel van me" star9 | 3 | 03-02-2002 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld.. star9 | 7 | 17-01-2002 21:08 | |
ARTistiek |
de engel brak in de hemel binnen murwari | 11 | 12-07-2001 22:11 |