Hallo,
Ik ben man 22 jaar ongeveer, iets minder dan 70 kg.
twee weken geleden voor het eerst in de gelegenheid gekomen spacecake te eten, ook een plakje van genomen. 3 of mss zelfs 4 uur later is dan eindelijk een trip beginnen opkomen (ik lag al in me bed), langzaam heftiger geworden met uiteindelijk een behoorlijke tijd zwaar staan trillen, lichamelijk, ook qua gevoel, eveneens mijn zichtveld trilde zwaar, rechte lijnen waren nog wel recht maar hun oriëntatie en lengte leek niet meer te kloppen, ook mijn lichaamsgevoel was vervormd.
Daarvoor wel meerdere keren gewoon van jointjes getrokken maar nooit erge last van gehad.
Nu heb gisternacht ook behoorlijk wat trekken genomen van een joint + waterpijp waar weed in zat (maar geen spacecake). En vandaag voel ik me nog altijd niet goed, voel ik me deze namiddag zelfs slechter dan vanmorgen. Ik heb schrik dat er uiteindelijk een trip kan terugkeren of dat dit onaangename gevoel nog lange tijd gaat blijven...
Mijn vraag is: is hier een behoorlijk risico toe dat ik vanavond alsnog nog een keer ga trippen en hoe lang kan deze "nawerking" van gisternacht nog blijven werken?
(ik heb gisteren ook wat bier en wijn gedronken, maar niet superveel).
|