Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor de rest... probeer het ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Okee in de laatste vijf (?) minuten is er een hoop onverklaarbaars gebeurd....
1) ja eddie, ik ben verstandig genoeg om een backup van mn register te maken als ik erin rommel ![]() 2) over rommel gesproken pietje63, je hebt aan de ene kant gelijk, maar aan de andere kant, windows zet er van zichzelf al zoveel zooi in dat je door de bomen het bos niet meer ziet (en ik heb naast windows net als ieder gezond persoon nog wat software op mn pc staan if u don't mind... ![]() 3) ik heb geprobeerd sleutel weg te smijten.... lukt niet. 4) geprobeerd inhoud te wijzigen.... lukt niet 5) ingelogd als administrator.... sleutel verdwenen (?), maar programma draaide stiekum wel 6) dxdllreg.exe opgezocht en vanuit verkenner uitgevoerd... geen respons (versieinformatie was ook niets zinnigs) 7) opnieuw opgestart... sleutel weg, programma draait ook niet meer even voor de duidelijkheid ik had voor ik het doorhad mijn computer al zeker 2 a 3 keer herstart, dus dat was niet het probleem/de oplossing. maar goed, mijn compje doet weer wat ik wil, dus ik ben allang blij... bedankt allemaal voor je hulp, ook al weet ik niet wat het m nou heeft gedaan.... ~JOOST ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, ik heb de goeie versie gedownload. === mea culpa mea maxima culpa, kweetetkweetet (ja nu wel ja...), maar zó lang had ik nou ook weer niet win2000... maar iig bedankt voor je hulp allemaal ~JOOST ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|