Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2006, 11:09
Hockeyevent
Hockeyevent is offline
HARTSCOOP

Op 9 April 2007(2e Paasdag) wordt er in Leiderdorp(ZH) een hockeyevenement georganiseerd waarvan vervolgens de opbrengst naar een goed doel gaat(Kinderhartenfonds) onder de naam HartScoop!
Op deze dag zal er een groot hockeytoernooi plaats vinden en zullen er verschillende clinics worden gegeven. Tevens kan ik al verklappen dat wat special guests zullen rondlopen en er veel doe te doen is op gebied van Sportiviteit & Entairtainment. Zo zullen er ook live dj's draaien en er worden breakdance acts opgevoerd. Dus zoiezo de moeite waard om even te noteren in je Agenda.

Op dit moment is de site nog UNDER CONSTRUCTION, dus als je geintreseerd bent en meer wilt weten:
hockeyevent@gmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2006, 11:54
Fides
Fides is offline
Op de velden van Alecto?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 12:30
Verwijderd
Ik vind dit gewoon reclame eigenlijk. Maar goed, er zit een goed doel aan vast, dus het zal wel weer mogen.

Ik erger me nogal aan je gebrekkige spelling. Als je dat in al je communicatie zo doet, zullen veel potentiële sponsors en deelnemers afhaken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 17:17
Chimera
Chimera is offline
Daarnaast is nogal onduidelijk wat de doelgroep is, en of het de bedoeling is dat je je met een team of alleen inschrijft. Als dit reclame is, is het wel erg slechte
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 10:27
Hockeyevent
Hockeyevent is offline
Citaat:
Fides schreef op 29-11-2006 @ 12:54 :
Op de velden van Alecto?
Op alecto velden in Leiderdorp!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten