Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik kon geen mooie van m vinden.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel ik Arwen irritant vond, en Galadriel ook - ze praatten allebei zo hoogdravend... -_o |
![]() |
|
Ik heb ergens een paar screenshots van dat gevecht met die Uruk-Hai... als Boromir doodgestoken is, en die Uruk-Hai ook gedood is, door Aragorn... dan rent Aragorn naar Boromir toe. Dan komt ie langs heel wat dode Uruk-Hai. En dan komt er 1 om hoog. Ik d8 eerst omdat die ertegenaan kwam, maar die Uruk-Hai blijft maar omhoog komen, en die zie je verder niet meer terug in het verhaal. Das dus een dikke fout. Ik zal denk ik wel es wat screenshots maken als ik daar zin in heb...(jahaa heb de hele film op de compu
![]()
||
Citaat:
![]() Kan iemand een plaatje van de battle of Gorgoroth uit de film vinden?
|
Ik heb....
14.5 MB LotR screencaptures 445 KB Fellowship images 3.03 MB Legolas images 1.02 Boromir images 8.39 MB Aragorn images En dan nog een paar MB losse images... en geen plaats om ze te hosten. Of tenminste, wel plaats om ze te hosten maar dan vervolgens geen bandwidth om ze door te linken.
||
Citaat:
Ik vond de film SUPER. Er konden wat dingen beter, of wat beelden weggelaten worden, maar dat heb je altijd. BTW: dit is een topic voor foto's, niet voor geleuter... Please, remove your post, 'cause it destroys the beauty of this page... Dus: ![]() Wauw, deze is MOOI!!! *droom*
||
Citaat:
![]() Hier komt ie omhoog, nadat Aragorn langsgekomen is ![]() Hier blijft ie lekker lui min of meer omhoog zitten ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar anyway, als iemand ruimte en zin heeft om m'n image-archief te hosten mailt 'ie maar even... (moet je bandwidth-gezien wel flink ruimte hebben, of een doorlink-beveiliging)
Laatst gewijzigd op 05-06-2002 om 18:57. |
![]() |
|
Ik kan opeens de helft van de plaatsjes niet zien!
![]() Maarruh... die avatars zijn nou toch wel handig... Mijnuh is te groot voor een ander forum... Nou maar hopen dat deze het daar wel doet... goh, ik gebruik wel erg veel puntjes vandaag... Deze is trouwes nog te groot.... Is er maybe nog iemand met een LotR plaatje van niet groter dan 50 bij 50 pixels???
Laatst gewijzigd op 05-06-2002 om 20:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() [IMG]www.johnstanfordmusic.com/jsm_images/i-38-lotr.gif[/IMG] Okee, hier is je nieuwe sig... (38 x 38)
Laatst gewijzigd op 06-06-2002 om 12:21. |
![]() |
|
En POTDORIE, NU ALLEEN NOG MAAR PLAATJES!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() Dit is geen topic om te praten, (ook al is het heel verleidelijk) maar voor plaatjes. Rollo, als iemand nog gaat praten, zonder er een plaatje bij te mieteren, geef je hem/haar maar een ban!!! (niet die van de Ring) ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb die sig sinds ik me hier aanmeldde, ongeveer anderhalf jaar geleden. En ik heb die signature al een jaar of 4! onder m'n mail en usenet berichten staan. Zout dus ff een heel eind op met je 'van de film'. Er zijn namelijk mensen die de boeken al voor de film gelezen hebben weet je. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 |