Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2006, 20:13
jur16
jur16 is offline
Hallo,

Ik weet niet of hier een paar masterminds zitten, toch vraag ik het. Ik moet een betoog houden over de bevoegdheid van v.Vollenhoven ivm de schipholbrand en heb hier erg veel moeite mee. Iemand nog tips hoe een basis te vormen voor dit betoog ?

alvast bedankt.

Zowel voor als tegen argumenten welkom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2006, 16:56
Verwijderd
Heb je al iets? De eerste stap is informatie verzamelen en dat doornemen; bewaar relevante zaken.
De tweede stap is een opzet te maken voor je betoog; je hebt een soort inleiding nodig, het hoofdstuk en een slot. Dat spreekt voor zich, natuurlijk. Hoe je die zaken indeelt hangt helemaal af van hoeveel tijd of ruimte je hebt. Over het algemeen is het handig om in de inleiding even kort weer te geven waar je betoog naar toe zal gaan. In de conclusie zet je kort de hoofdpunten nog even op een rijtje.

Maar goed, je vraagt om argumenten, alleen zie ik niet echt een stelling. Formuleer die eerst eens en brainstorm dan wat over de mogelijke reacties aan beide kanten.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 13:56
jur16
jur16 is offline
''Van Vollenhoven wil ook dat er in de wet die zijn bevoegdheden regelt meer duidelijkheid komt over de vraag of de onderzoeksraad schuldigen mag aanwijzen. De raad mag dat nu niet. In zijn aanbevelingen over de Schipholbrand heeft hij dat zeker niet gedaan, zei Van Vollenhoven dinsdag. Maar in zijn conclusies heeft hij gezegd wie verantwoordelijk was voor de brand met de elf doden, en dat komt dicht in de buurt van het uitspreken van een vermoeden van schuld. Van Vollenhoven zou graag zien dat de verwarring op dit punt in de wet opgehelderd wordt.''

onderzoeksraad mag schuldigen aanwijzen (stelling)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 14:45
Verwijderd
Als dat alles is wat je hebt, zou ik toch eerst wat meer gaan zoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten