Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2006, 16:11
Choke
Choke is offline
Hej, ik heb gister Norton 2007 geinstalleerd.
Ik heb eigenlijk nog nooit een "betaalde" virusscanner (etc.) gehad, maar toen ik even een online spel (lees: Cs 1.6!) wilde gaan spelen, lukte dit niet. Ik denk dat ik gewoon mijn firewall moet uitzetten, maar ik krijg die optie maar niet gevonden? Waar moet ik zoeken en welke opties moet ik dan uitzetten?
Alvast bedankt!
Oud 08-12-2006, 16:15
Swirl
Swirl is offline
Dat moet ik ook doen als ik wil gaan internetten =/ vaag ... Maar om iets uit te zetten moet je toch gwn heel logisch norton openen ? En daarna 1 van die dingen uitzetten ofzo.? Maar ik zal zeker NIET firewall helemaal uitzetten dat is wel riskant
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 16:18
Choke
Choke is offline
Nou ja, ik zie een hoofdscherm als ik het aanklik, en een paar lijstjes met groene vinkjes ervoor enzo, maar die kan ik niet uitzetten. Daarom deze vraag, ik zoek een manier om bij een menuutje te komen waar ik de firewall simpelweg gewoon kan uitschakelen (tijdelijk).
Oud 08-12-2006, 16:19
Choke
Choke is offline
Volgens mij is het gelukt! even kijken!
Uh. ik krijg het topic niet verwijderd? ..

Laatst gewijzigd op 08-12-2006 om 16:22.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 17:13
Swirl
Swirl is offline
Klopt! Je krijgt idd een menu met groene vinkjes enzo. & dan moet je 1 van die uit zetten en dat is denk ik beter dan je firewall helemaal uitzetten En gelukt?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 17:14
Swirl
Swirl is offline
Citaat:
Choke schreef op 08-12-2006 @ 17:19 :
Volgens mij is het gelukt! even kijken!
Uh. ik krijg het topic niet verwijderd? ..
Oh ok
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 18:41
freyk
freyk is offline
Citaat:
Swirl schreef op 08-12-2006 @ 18:13 :
Klopt! Je krijgt idd een menu met groene vinkjes enzo. & dan moet je 1 van die uit zetten en dat is denk ik beter dan je firewall helemaal uitzetten
Dat is niet aan te raden.
Je kan beter als je cs wil spelen, achter een firwall, juist poorten openzetten.
(tcp 1234-1237,5009)
Oud 08-12-2006, 20:32
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Choke schreef op 08-12-2006 @ 17:11 :
Hej, ik heb gister Norton 2007 geinstalleerd.
Ik heb eigenlijk nog nooit een "betaalde" virusscanner (etc.)
Waarschijnlijk heb je er niet echt voor betaald, dus kan je beter AVG Free gebruiken (free.grisoft.com) want dat is sneller, beter en kost minder geheugen.
Of je moet toevallig de corporate versie van NAV2007 hebben gejat, die is wel redelijk.
Oud 10-12-2006, 16:02
M@rco
M@rco is offline
Idd, Norton is enorme troep. Helemaal die "Internet Security" troep. Veel beter om gewoon AVG/AntiVir/Avast te installeren en als je dan zo nodig een firewall moet gebruiken, de ingebouwde van Windows. Geeft veel minder gezeik en je systeem blijft een stuk sneller.
Reageren

Regels voor berichten