Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij horen ze idd ook om je ID te vragen. Maar ja, sommige conducteurs zijn zulk onbeschoft vuilnis dat ik er niet raar van op zou kijken als sommigen dat vergeten.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik geef altijd alleen maar namen op van mensen die mij al is genaaid hebben hoor (kan aan mij liggen.. maar ze gaan dus niet direct met de portofoon in de weer..)
Laatst gewijzigd op 10-06-2006 om 01:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb jij geen ouders die je hebben opgevoed? Kennelijk niet he? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zeggen dat je op dat moment, of een paar minuten later, ergens stond te pinnen helpt misschien wel de druk wat op te voeren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb jij een rechtsbijstandsverzekering?
Als je met het incassobureau belt, wat zeggen zij dat je moet doen? Heb je je brieven aangetekend verstuurd? (en heb je het bewijs daar nog van ![]() En neem eens contact op met rover(reizigersorganisatie, www.rover.nl). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
punt met incassobureaus is dat je een enorm grote bek moet hebben en ze voortdurend moet stalken. bel de hele dag en eis de manager van de telefoniste te spreken. klinkt kinderachtig, maar werkt nog steeds. en eis een stopzetting van verdere procedures totdat je antwoord hebt op je oude klachten. beleefd blijven, maar wel streng en direct zijn. zo heb ik zelfs bij de gemeentebelastingen een procedurestop voor elkaar gekregen ![]() ps. vergeet niet een klacht (brief en geen email) te sturen naar de ns over de slechte klachtenbehandeling. heb ik ook gedaan (totaal andere zaak) en kreeg een mooie excuusbrief (geen standaardbrief, maar inhoudelijke reactie).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bellen en uitleggen, dan krijg je nog wel aanmaningen enzo, maar hoef je ze niet te betalen. |
![]() |
||
Citaat:
Hoe kunnen ze überhaupt zo stom zijn geweest om door een ander jouw gegevens te laten vertellen? Tegenwoordig hebben we een identificatieplicht die dit soort dingen moet voorkomen. Over het algemeen verloopt de communicatie tussen NS en incassobureau traag en gebrekkig, dus ze zullen je nog wel even lastig vallen, maar je staat in je recht.
||
Citaat:
||
Citaat:
Persoonsverwisselingen zijn het probleem van de NS, niet van de slachtoffers daarvan. Om te beginnen moet je niet betalen, want met een logge bureaucratische moloch als de NS kun je zelfs als je in het recht staat vaak maanden fluiten naar terugbetaling, en vergeet het maar dat ze de rentekosten vergoeden. Als ze je zelfs met incasso lastig gaan vallen en doof zijn voor uitleg dan denk ik zelfs dat de NS zijn excuus wel zou mogen aanbieden dat ze zonder bewijs zomaar iemand geld proberen af te troggelen en zelfs op hun strepen gaan staan als diegene weigert daaraan mee te werken.
Laatst gewijzigd op 17-11-2006 om 15:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aangezien het heel moeilijk is om zulke betalingen terug te krijgen, zou ik gewoon niet betalen. Wel netjes alle bewijzen bewaren dat jij tijdig aangegeven hebt dat het niet klopt en inderdaad doen wat Andijvie zegt (behalve dat bellen naar het incassobureau, want zij hebben alleen van de NS de opdracht gekregen geld te innen. Eventuele bewijsstukken (originele bekeuring, legitimatiebwijsnr., enz.) hebben zij niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Schrijven ze gewoon een bonnetje uit met de informatie die jij doorgeeft, of die nou waar zijn of niet. En achteraf lekker lachen om de achterlijke conducteur... (en dan heb ik het over vrij recente ervaringen) Ik ben van plan morgenochtend vroeg maar eens even te gaan bellen met de deurwaarder. Heb nog wel backups van mijn 2e eerder brieven en inmiddels al een 3e verstuurd naar de NS (weet niet of het wat uithaalt).
||
Citaat:
(euhm, dat weet ik dus uit eigen ervaring, ik rij heeeeeeel netjes hoor.... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hou het er maar bij dat het is omdat mn stem wellicht wat jonger klinkt dan de zijne.. (ik weiger te denken aan het hele gender-gedoe!) Overigens.. ik ben benieuwd hoe het afloopt! En vooral.. hoe snel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kreeg in dat vorige gesprek de gouden uitspraak van die deurwaarderdoos "Ook als u bezwaar maakt gaan we door met rechtsmaatregelen om kosten te maken" Dank u mevrouw, nemen we met plezier mee naar de kantonrechter. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Onterechte boete in Belgie noesie123 | 16 | 17-03-2012 14:43 | |
Werk, Geld & Recht |
OV kwijt/vergeten -> kaartje declareren *sunrise1986* | 24 | 31-01-2006 17:17 | |
Verkeer & Vervoer |
NS-boete Boterbloemetje | 51 | 24-11-2005 09:32 | |
Werk, Geld & Recht |
Onterechte boete? Nona | 25 | 16-12-2004 22:37 | |
De Kantine |
Koop jij altijd een kaartje als je met de trein reist? Verwijderd | 68 | 18-08-2002 21:36 |