Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2006, 22:46
AngelLena
AngelLena is offline
Hoewel het album natuurlijk al lang en breed gelekt is, januari 2007 komt Scarsick uit, het nieuwe album van PoS. Het kan gezien worden als The Perfect Element Part II.

2 Maart 2007 komen ze ook nog in Paradiso om hun staaltje kunst ten gehore te brengen. Mastermind Daniel Gildenlow zal tijdens de Europese tour naar alle waarschijnlijkheid de basgitaar in handen nemen ter vervanging van zijn jongere broertje Kristoffer, die wegens logistieke problemen uit de Zweedse formatie is gezet eerder dit jaar. Tot nog toe lopen de audities voor nieuwe bassist nog en de band is van plan hier haar tijd voor te nemen, dus tijdens de Europese tour zal er waarschijnlijk nog geen nieuwe bassist aanwezig zijn. Ik zou zeggen aangezien Kristoffer toch in Nederland woont, laat die kerel lekker spelen in Paradiso, maar dat zal er wel niet inzitten. Wellicht een guest performance dan?

Maar allereerst Scarsick, de verwachtingen liggen hoog, wie heeft em al/is van plan om te kopen/gaat naar het concert/heeft iets anders nuttigs te melden?

Persoonlijk: Ik heb het album inderdaad al (ook al ga ik em zeker nog netjes legaal kopen), de concertkaarten zijn al binnen
Ik vind het album weer heel anders klinken dan voorgaande albums en het nummer America is ge-ni-aal!
Zo.
Oud 10-12-2006, 16:21
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
heej, da wist ik nog nie... ff downen dan.
Oud 10-12-2006, 20:58
Verwijderd
Hoorde 2 weken terug in de auto op weg naar Maiden voor het eerst echt nummers van deze band. Klonk verdomd tof, toch maar even checken of ze de nieuwe cd bij m'n boer krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 12:28
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
haha, zeker weer gaaf dit. Alhoewel ik dat zo openlijk afgeven op Amerika, commercialiteit en bling-bling negers ook wel een keer gehoord heb. Hoewel 't zeker wel enige diepgang bevat.

Disco Queen is nog iets briljanter dan America overigens
Oud 11-12-2006, 15:32
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 11-12-2006 @ 13:28 :
Alhoewel ik dat bling-bling negers ook wel een keer gehoord heb.
hé niks mis met negers!!
Oud 11-12-2006, 16:07
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Tsu schreef op 11-12-2006 @ 16:32 :
hé niks mis met negers!!

beetje mijn woorden verdraaien
Oud 11-12-2006, 23:54
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef op 11-12-2006 @ 13:28 :

Disco Queen is nog iets briljanter dan America overigens
Eigenlijk wel ja, maar er was toch 1 stukje in America wat me over de streep trok: "We'll be back after this short break..."
Mja, geniaal
Oud 12-12-2006, 00:29
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vind het nog steeds niet vet. Ik houd niet van die "volle-mond-en-persen-maar" stem. En zang is voor mij zó bepalend dat ik ook helaas moet toegeven bijvoorbeeld niet echt van Tool te houden.
Oud 12-12-2006, 10:40
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-12-2006 @ 01:29 :
Ik vind het nog steeds niet vet. Ik houd niet van die "volle-mond-en-persen-maar" stem. En zang is voor mij zó bepalend dat ik ook helaas moet toegeven bijvoorbeeld niet echt van Tool te houden.
Tool en PoS zijn dan ook totaal niet met elkaar vergelijkbaar qua zang
Oud 12-12-2006, 10:43
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nee, maar het is een illustratie van het feit dat ik een band alleen om de zang al kut kan vinden. En dat gebeurt vaak.
Oud 12-12-2006, 20:51
Verwijderd
Klinkt wel grappig maar vind oudere albums beter. Still worth checking though @ paradiso
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 22:37
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 12-12-2006 @ 11:40 :
Tool en PoS zijn dan ook totaal niet met elkaar vergelijkbaar qua zang
missing the point.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2006, 12:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-12-2006 @ 11:43 :
Nee, maar het is een illustratie van het feit dat ik een band alleen om de zang al kut kan vinden. En dat gebeurt vaak.
Kan, bij mij ook, maar het volle mond en persen maar idee heb ik bij Tool idd ook, maar bij PoS weer totaal niet.
Reageren

Regels voor berichten