Hoewel het album natuurlijk al lang en breed gelekt is, januari 2007 komt Scarsick uit, het nieuwe album van PoS. Het kan gezien worden als The Perfect Element Part II.
2 Maart 2007 komen ze ook nog in Paradiso om hun staaltje kunst ten gehore te brengen. Mastermind Daniel Gildenlow zal tijdens de Europese tour naar alle waarschijnlijkheid de basgitaar in handen nemen ter vervanging van zijn jongere broertje Kristoffer, die wegens logistieke problemen uit de Zweedse formatie is gezet eerder dit jaar. Tot nog toe lopen de audities voor nieuwe bassist nog en de band is van plan hier haar tijd voor te nemen, dus tijdens de Europese tour zal er waarschijnlijk nog geen nieuwe bassist aanwezig zijn. Ik zou zeggen aangezien Kristoffer toch in Nederland woont, laat die kerel lekker spelen in Paradiso, maar dat zal er wel niet inzitten. Wellicht een guest performance dan?
Maar allereerst Scarsick, de verwachtingen liggen hoog, wie heeft em al/is van plan om te kopen/gaat naar het concert/heeft iets anders nuttigs te melden?
Persoonlijk: Ik heb het album inderdaad al (ook al ga ik em zeker nog netjes legaal kopen), de concertkaarten zijn al binnen
Ik vind het album weer heel anders klinken dan voorgaande albums en het nummer America is ge-ni-aal!
Zo.