Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2006, 09:11
Wat_nu
Wat_nu is offline
Hoi,

Heb een leuk meisje leren kennen en als we elkaar zien is t altijd lachen gieren brullen. Lekker jennen, veel lachen dus en noem maar op.Waar zij gaat daar loop ik en andersom.Elkaar steeds aanraken als is t maar in de vorm van een klapje of zo(zit met aardig blauwe schouder haha dus ze heeft me al goed geraakt heheheh)
Nu zou je meteen zeggen dat ze ,net zoals ik op haar ,gek op me is.En dan had ik allang wat geprobeerd of zo.

Alleen twijfel nu wel heel erg door de momenten wanneer we elkaar niet zien. Ik zit zoveel mogelijk op msn en ze heeft me al gezegd dat zij niet zoveelcomputerd omdat ze vrij druk is met andere dingen(midden in een verhuizing, veel weg enzo) maar kijk ik nu teveel naar mezelf of zou er dan toch van haar kant niks spelen? Ik wil gewoon elke minuut als t ff kan bij haar zijn of dat nu irl is of via de pc. Zij komt wel eens op msn, spreekt me niet eens meteen aan omdat ze veel mail moet checken en als we dan kletsen is t maar 15 min of zo omdat ze weer weg moet. Nu heb ik haar al 3 dagen niet meer gezien.
Stuurde haar 2 dagen geleden mijn nieuwe 06 nummer, kreeg wel meteen smsje terug , ik weer terug smsen maar niks meer van haar gehoord.

Maar zo gauw we elkaar weer zien is t jennen , lachen gieren brullenen lopen we de hele dag weer achter mekaar aan(lopen samen stage)

Mss is wel niet iedereen hetzelfde in de liefde maar wil haar zo graag vragen alleen ben door dat stomme msn enzo gewoon zo erg gaan twijfelen.

Bedankt alvast\

R.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2006, 09:28
Verwijderd
Klinkt als een innige vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 09:35
Bloem
Bloem is offline
Dit komt me griezelig bekend voor. Weet je zeker dat je niet per ongeluk een ander topic hebt gekopieerd?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 09:36
Wat_nu
Wat_nu is offline
Citaat:
MCH schreef op 25-12-2006 @ 10:28 :
Klinkt als een innige vriendschap.
Jah ben ik ook bang voor. Daarom mijn twijfel. Tuurlijk goede vriendschap is ook mooi alleen wel moeilijk als er bij mij meer gevoelens zijn dan alleen vriendschap gevoelens.

Aan de andere kant zou ik het ook wel fijn vinden om idd een goede vriend van haar te zijn maar wordt denk ik wel heel moeilijk als ze me bijv. opbelt en zegt...Ik heb een leuke jongen ontmoet.

Ik weet wel dat zij heel onzeker en vrij gesloten is(heeft ze me zelf verteld) dus er is ook een kans dat ze niet zo goed weet wat ze met haar gevoelens aan moet en me daarom (buiten stage plek) mss wel onbewust wat afstand van me neemt.

Hahaha hoor me praten...een en al twijfel hahaha..

liefde kan zo mooi maar ook zo gecompliceerd zijn
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 09:50
vosje16
vosje16 is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1519389 ?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2006, 10:27
stout!
stout! is offline
Sommige mensen lachen gieren brullen niet zo graag over msn, dus ik zou uitgaan van haar gedrag IRL. Maar dat zegt ook niet zoveel, ik sla wel meer mensen .
Reageren

Regels voor berichten