Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2006, 19:05
Leeghoofd
Leeghoofd is offline
Ik zal even kort de situatie uitleggen.

Sinds een jaar woon ik op kamers via een 'makelaar'. Vanaf het begin ben ik al bezig om de dingen zoals een oven, wasmachine, koelkast, etc... te laten weghalen uit de tuin (aangezien ik een deur heb naar de tuin is dit zeer storend in het zicht).

In de douche hebben we sinds een tijdje lekkage van de douchebak, wat is gaan resulteren in schimmel aan de buitenkant van de douche.

We hebben een kookplaat waarvan 1 pit het niet doet (nogal lastig als er wat mensen op bezoek komen aangezien het een vierpits is).

Ook is het nog het geval geweest dat ik een maand met lekkage heb gezeten, uiteindelijk wel gemaakt, maar nog wel grote gele vlekken op mijn plafond.

Mijn verhuurder gebruikt (eerder misbruikt) mijn internet... (kan ik natuurlijk niet achter komen aangezien de aansluiting in de afgesloten ruimte van de verhuurder zit).

Nu had ik afgelopen vrijdag geen stroom. Aangezien de stoppenkast in de ruimte van de verhuurder zit, kunnen we zelf niet het stroom terug aan zetten. Ik de verhuurder tig keer bellen, wordt natuurlijk niet opgenomen. uiteindelijk kwamen ze zaterdag om 15.00 uur het stroom weer aanzetten.

Op diezelfde vrijdag hadden we vanaf de ochtend geen warm water meer. Iedereen die het pand woont heeft toen volgens mij gebeld naar de verhuurder incl. ikzelf. 's middags kwam er iemand om het te maken, maar uiteindelijk had dit dus niet opgeleverd.
Zaterdag waagde ze nog een poging, maar nog steeds geen warm water.

Nu zitten we dus sinds vorige week vrijdag nog zonder warm water.

Kan ik nu verdere stappen ondernemen tegen mijn verhuurder?
Ik ben het namelijk een beetje zat....

HELLUP!

Laatst gewijzigd op 27-12-2006 om 19:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2006, 19:48
juno
juno is offline
Weggaan. En je laatste maand huur niet betalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten