Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2006, 20:49
mystery86
mystery86 is offline
Oke het zit zo.

Mijn ex en ik zijn 4 weken geleden uit elkaar gegaan en hij wilde graag elkaar blijven zien tijdens het sporten enz. Nu was mijn reactie: we zien wel (ik was behoorlijk kwaad om hoe het allemaal gegaan is tussen ons en hoe het uit is gegaan) en hij heeft mij in de eerste week dat het uit was nog 1 smsje gestuurd dat ie niet kwam sporten omdat hij moe was en dat hij de week erna wel alle dagen zou komen. Dat was het laatste dat ik heb gehoord van hem. Nu komt het leukste...

Hij vertelt allemaal onzin verhalen over mij en allemaal heel negatief waarvan echt niks waar is en hij doet zich voor als het perfecte vriendje... wat hij dus echt niet was!!
kortom: hij wilde mij niet meer zien, 4 weken al geen contact meer, negatieve verhalen over mij aan het rondspreiden en nu krijg ik een dvd van hem die hij voor mij gebrand heeft (via zijn moeder die ik nog wel zie tijdens het sporten) uit het niets....

Iemand een idee wat hij in hemelsnaam als denkwijze heeft want ik snap er helemaal niks van.
Oud 15-12-2006, 20:58
Iduna
Iduna is offline
Wat maakt het uit wat ie denkt? Ik zou er geen aandacht meer aan besteden.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 21:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 15-12-2006 @ 21:58 :
qft
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 21:01
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 15-12-2006 @ 21:58 :
Ja, dat ja.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 21:02
Verwijderd
Hoe moeten wij nou weten wat hij denkt?
De enige die je dat kan vertellen is hij zelf, maar je moet je maar afvragen of je daar nog allemaal zin in hebt.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 21:10
mystery86
mystery86 is offline
nou ik ben gewoon benieuwd waarom ik ineens een dvd krijg na zo een periode.
ik vind het gewoon raar dus vroeg ik me af jullie misschien een idee hebben, heb je dat niet dan reageer je niet...
Oud 15-12-2006, 21:12
Verwijderd
Citaat:
mystery86 schreef op 15-12-2006 @ 22:10 :
heb je dat niet dan reageer je niet...
Dan wordt het toch een stil topic ben ik bang. Want zoals ik zei: Hoe moeten wij dat nou weten? Als je het echt graag wil weten, vraag het hem dan. Je kan een heleboel dingen bedenken, maar de enige die het kan zeggen is hij.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 21:14
mystery86
mystery86 is offline
Citaat:
Nala schreef op 15-12-2006 @ 22:12 :
Dan wordt het toch een stil topic ben ik bang. Want zoals ik zei: Hoe moeten wij dat nou weten? Als je het echt graag wil weten, vraag het hem dan. Je kan een heleboel dingen bedenken, maar de enige die het kan zeggen is hij.
ik vraag niet of je het exact weet ik vraag of iemand een idee heeft. Ik vind alles prima! echt als ik maar ideeen krijg.

plus dat ik het hem wel wil vragen maar ik heb in die hele relatie steeds de eerste stap om alles moeten zetten en dat weiger ik nu dus zolang ik niks van hem hoor heb ik geen zin om hem iets te gaan vragen.
Oud 15-12-2006, 21:21
Bloem
Bloem is offline
Goed.

Het kan dat hij je terug wil.
Het kan dat hij je niet terug wil maar wel af en toe aan je denkt.
Het kan dat hij bijna nooit meer aan je denkt en het zo af wil sluiten.
Het kan dat hij best nog contact zou willen maar dat niet durft te zeggen.

Echt, als je wilt weten wat hij denkt zul je zelf met hem moeten praten. Als je dat niet wilt, of er geen heil in ziet, laat hem dan maar?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 21:26
mystery86
mystery86 is offline
Citaat:
Bloem schreef op 15-12-2006 @ 22:21 :
Goed.

Het kan dat hij je terug wil.
Het kan dat hij je niet terug wil maar wel af en toe aan je denkt.
Het kan dat hij bijna nooit meer aan je denkt en het zo af wil sluiten.
Het kan dat hij best nog contact zou willen maar dat niet durft te zeggen.

Echt, als je wilt weten wat hij denkt zul je zelf met hem moeten praten. Als je dat niet wilt, of er geen heil in ziet, laat hem dan maar?
thanks!! ik denk alleen niet dat het optie 3 zal zijn want dan on ie net zo goed doorgaan zoals het nu ging, ik heb niet om een dvd gevraagd namelijk.

ik denk dat als er weer zoiets gebeurd dat ik het hem dan zal vragen maar nu nog niet.

ik hoop nog meer ideeen te krijgen dus mensen blijf vooral denken
Oud 15-12-2006, 23:31
Al Murphy
Al Murphy is offline
Het eerste deel van je relatie is altijd het mooiste. Ik denk dat hij de meid die jij toen was, of zoals hij je toen zag, nooit kwijt wil.
Het laatste deel van een relatie is vaak eng, vol negatieve gevoelens, ellende, ruzie enzovoort.
En daarna heb je allebei even tijd nodig om van elkaar af te kicken. Allez, vaak is een van de twee al afgekickt van de ander op het moment dat het uit gaat, terwijl de andere dan nog aan zijn/haar rouwproces moet beginnen.

Je moet er werk van maken om de enge periode tussen jullie beiden af te sluiten en te begraven. De meeste van jullie problemen van toen het nog aan was, zijn toch opgelost, omdat er geen relatie meer is.

Natuurlijk denk hij nog vaak aan je, en jij nog vaak aan hem. Misschien is zo'n kleine attentie gewoon het resultaat van een avondje (toen jullie al lang uit elkaar waren, en niet in elkaars buurt zaten) dat hij je - god-weet waarom - weer eens even graag zag, of terugdacht aan de leuke momenten. En dan doet een mens zo'n dingen.

Sowieso, sluit het verleden af, en bedenk dan maar eens opnieuw of je opnieuw met hem wil leren omgaan.
Oud 16-12-2006, 12:53
Vuur_Sterretje
Vuur_Sterretje is offline
Achja, het is gewoon een klein kinderachtig ventje, waarom uberhaupt nog aandacht aan zo een jongen geven. Mijn advies het beste contact met je ex is 'geen contact'
Reageren

Regels voor berichten