Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2006, 21:31
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Heb jij irrationele angsten en geef jij daar makkelijk aan toe?

Ik ben licht hypochondrisch en verder heb ik een niet al te ernstige vorm van smetvrees. Bij wijze van spreken zie ik de voetschimmel en het zwemmerseczeem op de natte zwembadtegels naar me toe glibberen zodra ik het zwembad binnenkom. En verder denk ik altijd dat ik dood ga aan kanker o.i.d., zeker na BNN's 'Over mijn lijk'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2006, 21:34
tuttebel
tuttebel is offline
ik ben panisch voor wespen. ik gil als een meisje en krijg tranen in mn ogen als ie te dichtbij komt.
dit verstoort mijn natuurlijke cool en nuchterheid, omdat ik over kom als een gestoord 'meisje'.
Oud 14-11-2006, 21:36
Carn
Carn is offline
hoogtevrees maar dat was het wel.
Oud 14-11-2006, 21:37
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Veranderingen.
Oud 14-11-2006, 21:43
HenkMul
HenkMul is offline
Ik heb weleens last van claustrofobie.
Oud 14-11-2006, 21:44
Verwijderd
mensenmassa's
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 21:57
capibara
capibara is offline
Er is maar één uitweg, de PARFUMAFDELING aaaarrrgggh.
Oud 14-11-2006, 22:02
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 14-11-2006 @ 22:37 :
Veranderingen.
en reptielen en insecten.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 22:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik haat fobieën....

+ oud worden
Oud 14-11-2006, 22:22
June bug
June bug is offline
Hoogtevrees, en ik ga ook gillen en rennen als een idioot met wespen en spinnen enzo. Voorheen was dat niet zo erg, als er een spin zag vroeg ik m'n moeder om 'm weg te halen. Maar nu ik op kamers woon moet ik t zelf doen en dat is soms best traumatisch
Oud 14-11-2006, 22:25
Verwijderd
Muizen, (muizen die gebruikt worden als huisdier heb ik niks op tegen). Ik vind ze gewoon vies en ehhh.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 22:27
capibara
capibara is offline
Spinnen van formaat mag ik ook niet. Laatst kwam er zo´n kornuit achter mijn monitor vandaan hoppen. Als ie mijn ram nou ook een upgrade had gegeven oké...
Oud 15-11-2006, 00:24
neok
neok is offline
Citaat:
moya. schreef op 14-11-2006 @ 22:44 :
mensenmassa's
Citaat:
Veranderingen.
en toekomst
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 00:30
Verwijderd
hoogtevrees ftw.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 01:21
reno
reno is offline
Bindingsangst, kaal worden, oud worden in het algemeen.
Oud 15-11-2006, 01:24
Verwijderd
kaal en oud worden ben ik niet bang voor
dan nog eerder voor de dood
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 03:05
Verwijderd
Ik heb geloof ik verdrinkingsangst
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 07:46
Broeder
Broeder is offline
Genoeg om me zoet te houden
Oud 15-11-2006, 07:59
Mephisto
Mephisto is offline
Ik leef zonder angsten.
Oud 15-11-2006, 08:27
suvórov
suvórov is offline
Ik heb een fobie voor zand dat langs mijn nagels schuurt of onder mijn nagels gaat zitten of tussen mijn tenen of aan mijn voeten blijft plakken als ik de zee uit kom .
Oud 15-11-2006, 08:39
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben heel erg bang voor duikboten . maar gelukkig kom ik die nooit tegen. ohja ik ben ook doodsbang voor walvissen, dus eigenlijk gewoon voor hele grote dingen onder de zee. maar dit is niet echt een fobie waar ik last van heb, want ik kom nooit op open zee lol.
ik was wel een keer in een museum en daar was een walvisskelet en ik begon bijna te hyyperventileren
Oud 15-11-2006, 08:54
Luna
Luna is offline
fobie voor overgeven. als ik misselijk ben dan kan ik een paniekaanval(hyperventileren/spieren verkrampen etc) krijgen die uren kan duren. ook als mensen in mn omgeving aangeven zich misselijk te voelen. VET HANDIG
ohja, ik heb ook hoogtevrees en muizen vind ik ook niet zo relaxed.
ik ben echt overal bang voor
Oud 15-11-2006, 09:24
Verwijderd
Ik kan slecht tegen onder water zijn, zeker als dat onverwacht gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 09:55
biep
biep is offline
spinnen.brrr
en melk
Oud 15-11-2006, 10:18
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik heb niet echt hoogte vrees maar ik ben wel vaak bang om ergens vanaf te vallen, als het om een redelijk grote hoogte gaat.
ik was eerst in boedapest en toen liep ik over een hele lange brug waar veel auto's reden en toen trilde/bewoog het en toen durfde ik bijna niet meer te lopen want ik was bang dat hij zou doorbreken en die donau zag er niet echt gezellig uit.
en ik had vroeger een hoogslaper en als ik dan in bed klom was ik bang dat iemand aan mn voeten ging trekken en ik vind zwemmen in plaatsen waar ik de bodem niet kan zien ook wel vervelend maarja ik zwem nooit.

Laatst gewijzigd op 15-11-2006 om 10:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2006, 10:30
zeehond23
zeehond23 is offline
clowns
Oud 15-11-2006, 10:41
Larry Flint
Larry Flint is offline
ohja ik heb het ook niet zo op poppen. van die chucky achtige poppen dan
Oud 15-11-2006, 10:42
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-11-2006 @ 09:39 :
ik ben heel erg bang voor duikboten . maar gelukkig kom ik die nooit tegen. ohja ik ben ook doodsbang voor walvissen, dus eigenlijk gewoon voor hele grote dingen onder de zee. maar dit is niet echt een fobie waar ik last van heb, want ik kom nooit op open zee lol.
dat en ik kan het niet hebben wanneer mensen hun handen knakken of hoe je dat ook wil noemen.
Een fobie is het niet maar ik krijg wel de kriebels van mensen die 'zomaar' aan het zingen zijn, vooral wanneer het een nr is van Celine Dion of Mariah Carrey ofzo bah
Oud 15-11-2006, 10:52
Faerie
Faerie is offline
Insecten... en dan vooral wormen en andere beestjes die in je lichaam kunnen gaan zitten/bijten

Maar gelukkig is het niet een echte fobie, die heel mijn leven beheerst. Denk aan een fobie zoals agorafobie, dat is natuurlijk wel erger. Alhoewel een extreme angst voor spinnen of hoogtevrees natuurlijk ook je leven kan beheersen.

Ik kijk daarnaast ook niet heel m'n kamer na voor insecten voordat ik ga slapen, maar ik word wel gek als ik er eenmaal eentje zie. Of nog erger: als er iets op mijn bed rondloopt. Laatst liep er een zilvervisje over mijn matras, en toen heb ik die nacht echt slecht geslapen omdat ik bang was dat er 's nachts misschien zo'n beest in mijn mond ofzo zou kruipen, of op mijn lichaam zou gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 10:52
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Luna schreef op 15-11-2006 @ 09:54 :
fobie voor overgeven.
Ik heb al 13 jaar niet overgegeven.
Ik kan het idd ook niet aanzien als mensen overgeven en het geluid vind ik al helemaal verschrikkelijk.
Oud 15-11-2006, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 15-11-2006 @ 11:52 :
Ik kan het idd ook niet aanzien als mensen overgeven en het geluid vind ik al helemaal verschrikkelijk.
pussys...

gelukkig ook al lang niet meer overgegeven maar als ik kotsmisselijk ben vinger in de keel en hoppa
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 11:44
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik ben heel bang voor spinnen en zeer dichtbevolkte mensenmassa's
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 15-11-2006 @ 11:52 :
volgens mij is wat zij bedoelt anders, dat is namelijk een echte fobie, met paniekaanvallen als iemand anders alleen maar misselijk is. mijn klasgenootje heeft het ook, als iemand zegt dat hij/zij zich niet goed voelt, trekt ze al wit weg.

ik ben best bang voor grote vissen en ander apart zeegespuis, wat wel irritant is want duiken vind ik wel heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 13:20
Crimson
Crimson is offline
donker, als ik alleen slaap denk ik altijd dat er enge mensen in mn kamer zitten zoals die dude van saw
en zwembadvloer idd
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-11-2006 @ 09:39 :
ik ben heel erg bang voor duikboten . maar gelukkig kom ik die nooit tegen. ohja ik ben ook doodsbang voor walvissen.
Dat heb ik dus ook.
Weet niet waarom
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 13:23
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Electriq schreef op 15-11-2006 @ 11:42 :
dat en ik kan het niet hebben wanneer mensen hun handen knakken of hoe je dat ook wil noemen.
ik doe dat de hele dag door, ook mn nek enzo
Oud 15-11-2006, 13:32
Maharani
Maharani is offline
Smetvrees
Oud 15-11-2006, 13:37
teenager
teenager is offline
ik ben bang voor vieze stinkende mensen in het openbaar vervoer en beetje bang in het verkeer.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 13:47
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Urm schreef op 15-11-2006 @ 12:49 :
volgens mij is wat zij bedoelt anders, dat is namelijk een echte fobie, met paniekaanvallen als iemand anders alleen maar misselijk is. mijn klasgenootje heeft het ook, als iemand zegt dat hij/zij zich niet goed voelt, trekt ze al wit weg.
Ja zo erg is het bij gelukkig niet.
Oud 15-11-2006, 13:52
Verwijderd
Citaat:
tuttebel schreef op 14-11-2006 @ 22:34 :
ik ben panisch voor wespen. ik gil als een meisje en krijg tranen in mn ogen als ie te dichtbij komt.
dit verstoort mijn natuurlijke cool en nuchterheid, omdat ik over kom als een gestoord 'meisje'.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 13:53
Verwijderd
Ik ben ook best wel bang voor kanker trouwens.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 14:52
Hagel
Hagel is offline
ik kan niet tegen kleine ruimtes -> claustrofobie maar ik raak ook over de zeik van drukte. In de rij staan voor festivals etc is een hel En ik hou er niet van als (vreemde) mensen me aanraken, brrr
Oud 15-11-2006, 15:04
Verwijderd
ik durf niet in zee te zwemmen. ik ben een keer keihard gaan hyperventileren/flippen toen iemand me in zee van een luchtbed af gooide. ik durf erin tot m'n knieën, en soms als de zee HEEL herder is, en ik de bodem kan zien, durf ik 5 min. écht te zwemmen.

verder ben ik bang voor onweer (daar heb ik een reden voor) en wespen. hier geef ik niet echt makkelijk aan toe, omdat ik natuurljk stoer wil zijn. maar nu voel ik me wel een mietje
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 15:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wat is dan de reden dat je bang bent voor onweer? blikseminslag gehad?

een vriend van m'n broer ging eens met een paraplu door de regen lopen en toen sloeg de bliksem in zijn paraplu lol, maar hij had niks gelukkig.
Oud 15-11-2006, 15:21
gasface
gasface is offline
Forum gebruikers.
Oud 15-11-2006, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-11-2006 @ 16:06 :
wat is dan de reden dat je bang bent voor onweer? blikseminslag gehad?

een vriend van m'n broer ging eens met een paraplu door de regen lopen en toen sloeg de bliksem in zijn paraplu lol, maar hij had niks gelukkig.
toen ik 8 was ofzo, waren we op vakantie, en toen was ik aan het voetballen, en toen schopte ik de bal tegen een hek, en toen liep ik naar het hek, en toen sloeg het in op dat hek. was er overal brand.

paar jaar daarna onweerde het weer, en sloeg het in op een boom waar ik onderdoor liep, toen viel de boom om.

vorig jaar was ik aan het zwemmen met vrienden, en toen begon het ineens keihard te onweren, en toen konden we zeg maar nergens naartoe, en toen gingen we schuilen naast een vlot in het water
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 15:47
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
ik heb een fobie voor honden
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 15:53
Verwijderd
in groep twee moesten we een tekening maken met "wat vind je leuk?" en "waar ben je bang voor?", ik was bang dat ik niet mee mocht doen met de rest en dat niemand me aardig vond.

Nou ja niks veranderd wat dat betreft en verder ben ik niet echt ergens bang voor.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 17:12
botulismf
botulismf is offline
Ik overwin mijn fobie voor katten langzaam maar zeker. Wel ben ik nog bang voor agressiviteit, agressief volk, en dan zowel verbaal als fysiek geweld. Ik heb ook faalangst maar daar heb ik niet zo heel veel last van.

En als jongetje durfe ik niet zo goed over parkeerplaatsen te lopen omdat ik bang was dat één van de auto's zou ontploffen als ik langsliep.
Oud 15-11-2006, 17:28
*oma*
*oma* is offline
Ik ontwijk trappen zonder leuning, want dan durf ik niet meer naar beneden. Volgens mij is dat een vorm van dieptevrees oid, want hoogtevrees heb ik niet. Naja. Ik vind zwemmen in water zonder dat ik de bodem kan zien ook griezelig.
Reageren

Regels voor berichten