Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2006, 20:09
Smoozy
Smoozy is offline
Eindelijk heb ik een Ipod, wil ik m aansluiten, doet hij het niet. Itunes heb ik allang geinstalleerd en gebruik ik altijd. Nu stond er dat je hem moest aansluiten en dat de computer dan een popup krijgt om m te installeren etc. Maar als ik hem aansluit gebeurd er niks. Hij laadt wel op, dus contact maken doet hij wel.

bedankt!
Oud 02-11-2006, 16:12
Zwoek
Zwoek is offline
Heeft de iPod zelf geen software?
Oud 02-11-2006, 16:53
Nietzman
Nietzman is offline
Je computer zou 'm in ieder geval als een verwisselbare hardeschijf moeten zien. Als ie dat niet doet heb je óf een dooie iPod gekregen, of is je computer niet helemaal lekker. Druk je de iPod toevallig in een USBhub? Zo ja, probeer hem eens rechtstreeks in de computer te prikken, en probeer 'm desnoods even op een andere computer.

Mocht 'ie het daar ook niet doen kun je lekker stennis gaan trappen in de winkel. Krijg je wel een nieuwe. (Waar ik even bij moet zeggen dat ik toch eerder denk dat het aan je computer ligt. ).
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 13:53
Smoozy
Smoozy is offline
Nou, ik heb hem rechtsstreeks aangesloten op de computer. Een andere computer kan ik proberen. Maar als hij oplaadt, moet hij toch contact maken? Ik ga zaterdag of zondag wel lekker herrie schoppen anders.
Oud 03-11-2006, 20:48
Nietzman
Nietzman is offline
Neuh, dat 'ie oplaad hoeft niet te betekenen dat je computer 'm ook ziet. Het opladen is in principe gewoon een hardwarematige functie, en het enige wat dat bewijst is dat er stroom op de USBpoort staat. . Voor het herkennen in Windows zijn er nog een paar hard en softwarematige 'stations' die gepasseerd moeten worden voordat 'ie het doet.

Ik zou dus inderdaad eerst even checken of 'ie elders wel herkend word. Ti's een beetje lullig als de mannetjes van de winkel 'm ergens aanhangen en zeggen: "Yup, doet het gewoon. Niet iPod's schuld."
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 20:50
Nietzman
Nietzman is offline
Dit zou bijvoorbeeld een oplossing kunnen zijn als het daadwerkelijk bij je computer ligt. Maar bij de tips die ze daar geven moet je in het register gaan lopen frutten, en dat is niet bepaald een goed idee als je niet heel zeker bent van wat je precies aan het doen is. Iets wat je het best aan de doorgewinterde nerd over kunt laten.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 17:47
Al Murphy
Al Murphy is offline
Bedoel je nu dat je bij de iPod-winkel moet gaan klagen, of bij de computerwinkel?

Volgens mij doet die iPod tot nu toe nog steeds helemaal wat hij moet doen. Dan zou het vreemd zijn om daarover te klagen. Het is ook niet de iPod die een pc moet herkennen, maar de pc die de iPod moet zien. Die pc doet vreemd, dus daar zal er wel iets mee schelen.

@ de meneer met het probleem: Kan je eventueel eens controleren of je computer andere externe harde schijven herkent? Of je iPod op een andere pc kan aangesloten kan worden?

Probeer eventueel eens opnieuw een iPod-driver te installeren, als je die 'kaal' nog ergens kan vinden. Of flikker alles van itunes/quicktime eens van je pc, ruim de dingen op die er onbewust nog van achterblijven, en installeer dan de hele itunes nog eens opnieuw.

Ik gok op een driver-probleem ;-)
Oud 03-01-2007, 16:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb nu hetzelfde probleem Alleen doet ie het op de laptop van mijn vriendin ook niet... Verder werkt ie gewoon naar behoren...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 16:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het ligt ook niet aan het snoertje want een andere doet het ook niet...

Iemand een idee wat ik kan doen?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 16:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Edit: ik heb de ipod gerestored en hij doet het weer
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 17:33
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 06-11-2006 @ 18:47 :

@ de meneer met het probleem:
Mevrouw in dit geval

en is het tegenwoordig hip ofzo om te dubbelposten, of is de editknop gestolen ?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 20:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 03-01-2007 @ 18:33 :
Mevrouw in dit geval

en is het tegenwoordig hip ofzo om te dubbelposten, of is de editknop gestolen ?
Waar maak je je druk over?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 17:46
mepsteen
mepsteen is offline
Reageren

Regels voor berichten