Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2006, 22:50
Freestyler*
Freestyler* is offline
Stel je voor; je hebt al een lange tijd een goede relatie.
Jullie hebben huisje-boompje-beestje ambities, op korte termijn.

Dan kom je er achter dat je partner regelmatig met een studiegenootje chat en praat, maar vrij seksueel getint.

Ze praten samen ongeveer 2x per week over seks. Over hun voorkeuren. Wat ze geil vinden. Welke ervaring ze hebben.

Af en toe maken ze een grapje over samen iets doen. Vanwege de studie zien ze elkaar bij college, waar ze altijd naast elkaar gaan zitten. Af en toe sturen ze ook smsjes naar elkaar.

Wat zou jij hiervan vinden? Vind je het normaal? Zou je je partner wantrouwen? Zou je het accepteren? Zou je er een probleem van maken? Zou je je partner er op aanspreken?

Toevoeging:
Laten we er voor de discussie even van uit gaan dat er niet sprake is van (stiekem) msnlogs lezen. Maar je kunt er wel vanuit gaan dat het waar is.

Je weet voor 100% dat er niks verder voorgevallen is tussen jouw partner en de studiegenoot, behalve af en toe kietelen of omhelzen.

Laatst gewijzigd op 16-12-2006 om 00:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2006, 23:07
Orpheo
Orpheo is offline
zolang hij z'n snikkel mar niet in haar steekt of een ander uitstekend lichaamsdeel zou ik er als vrouw geen probleem mee hebben. maar ja, sex is voor mij net zoiets als een pakje snaren kopenoodzakelijk kwaad.
Oud 15-12-2006, 23:16
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 15-12-2006 @ 23:50 :
Wat zou jij hiervan vinden? (1) Vind je het normaal? (2) Zou je je partner wantrouwen? (3) Zou je het accepteren? (4) Zou je er een probleem van maken? (5) Zou je je partner er op aanspreken? (6)
(1) Ik zou enorm ontgoocheld zijn. Mijn seksleven is iets tussen mij en mijn vriendin, en daar hebben anderen eigenlijk geen zaken mee. Toch niet als het over details gaat. Voorkeuren, tot daar aan toe. Wat hen geil maakt, hoe dat toch liefst voor binnen je relatie. En vooral die regelmaat (2x per week gezellig uit bed liggen babbelen, telkens met dezelfde) zou ik eng vinden.

(2) Misschien is dit normaal bij sommige mensen, maar niet bij mij.

(3) Neen, dat niet. Maar waarschijnlijk zou het me wel jaloers maken. Als er een reden tot wantrouwen was, zou ik dat wel op een andere manier gemerkt hebben dan door zijn msn-dingen te gaan lezen.

(4) Accepteren, accepteren. Ik zou het nooit goedkeuren, maar wat doe je eraan?

(5) Ik zou er geen probleem van willen maken, maar waarschijnlijk komt het er op momenten dat er spanning is tussen ons toch wel uit, en zwier ik het dan mee op de hoop van allerlei irritaties.

(6) Ik zou niet willen toegeven dat ik achter zijn rug zijn msnverslagen zit te lezen, dus ik zou er niet doelgericht over beginnen, uit 'angst' dat de situatie zich uiteindelijk tegen mezelf zou keren. Tenzij mijn vriendin het normaal vind dat ik haar msn achteraf nalees en zo. Ik vrees dat dit iets zou zijn dat ik lekker opkrop en waarmee ik mezelf af en toe zal kunnen opvreten.
Oud 15-12-2006, 23:16
Bloem
Bloem is offline
Ik zou me er, hoewel ws. geheel onterecht, wel onzeker door voelen. Ik denk dat ik dat ook tegen hem zou zeggen, dat ik dat niet fijn vind enzo.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 02:22
Verwijderd
Ben ik even blij met mijn vriend.

Maar goed, denk dat het er aan ligt of ik dat meisje ook ken ja of nee.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 03:58
Verwijderd
Ik zou dat niet bepaald cool vinden nee, en ik zou d'r ook zeker een pak slaag geven.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 07:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nee, dit vind ik niet normaal. En ja, ik zou vreselijk jaloers zijn
Oud 16-12-2006, 09:32
Verwijderd
Ik zou het absoluut niet leuk vinden en waarschijnlijk ook erg jaloers van worden, dus ik hoop dat ie dat niet doet. Aan de andere kant praat ik met sommige vriendinnen ook wel vrij gedetailleerd over seks, en hij heeft net zo goed vriendinnen als ik, dus tja. Maar een van zijn vriendinnen die ik ken vind ik dan wel weer een ander verhaal dan een een of ander studiegenootje.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 10:07
Verwijderd
Afhankelijk van de persoon, als ik die jongen niet een bedreiging vind (lulletje rozenwater, lelijk etc.) dan vind ik het niet zo'n groot probleem. Maar over het algemeen zou ik wel jaloers zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 10:09
Verwijderd
Ik vertrouw mijn vriend echt volledig, maar als dit mij zou overkomen zou ik toch echt wel onzeker zijn. Ik zou het niet leuk vinden als hij met een ander over seks praat. Dat is iets tussen ons.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 10:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
White Trash schreef op 16-12-2006 @ 11:07 :
Afhankelijk van de persoon, als ik die jongen niet een bedreiging vind (lulletje rozenwater, lelijk etc.) dan vind ik het niet zo'n groot probleem. Maar over het algemeen zou ik wel jaloers zijn.
Het is meer het feit dat haar vriend met een ander meisje intieme dingen bespreekt
Ik praat ook met vriendinnen over seks en mijn vriend mag dat van mij ook best doen met zijn vrienden. Maar niet met een ander meisje wat eigenlijk niet echt een vriendin van hem is
Oud 16-12-2006, 11:27
Verwijderd
Citaat:
RebEls schreef op 16-12-2006 @ 11:09 :
Ik vertrouw mijn vriend echt volledig, maar als dit mij zou overkomen zou ik toch echt wel onzeker zijn. Ik zou het niet leuk vinden als hij met een ander over seks praat. Dat is iets tussen ons.
Ik vertrouw er ook wel op dat hij niet vreemdgaat, maar hij kan natuurlijk altijd iemand aantrekkelijk vinden of zelfs verliefd worden op iemand anders. En dan vind ik het niet leuk als hij dat ook nog eens loopt te stimuleren door zulke gesprekken te voeren... maak het dan toch maar eerst uit met mij.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 11:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
Wat zou jij hiervan vinden?
Leuk is anders, maargoed ik ben ook vrij gemakkelijk in het bespreken van seksuele voorkeuren e.d. Dus ik denk dat ik gewoon mijn mond moet houden, en geen recht heb tot klagen.

Vind je het normaal?
Wat is normaal, en waar trek je de grens. Ik vind dat er niets mis is met het bespreken van seksuele voorkeuren e.d. zolang de persoonlijke- en relationele dingen buiten beschouwing worden gelaten.

Zou je je partner wantrouwen?
Nee hoor, ik houd het enkel oppervlakkig in de gaten.

Zou je het accepteren?
Accepteren wel, waarderen is een tweede.

Zou je er een probleem van maken?
Nee, ik ben niet moeilijk in zulke dingen, nooit geweest.

Zou je je partner er op aanspreken?
Uiteraard, het lijkt me wel van belang het er zo nu en dan over te hebben, maar meer ook niet. Ik ondervind er toch immers geen hinder van?
Oud 16-12-2006, 12:30
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben ook vrij gemakkelijk in het bespreken van seksuele voorkeuren e.d. Dus ik zou gewoon m'n mond houden. Boeiend.

Vind je het normaal?
Wat is normaal, en waar trek je de grens. Ik vind dat er niets mis is met het bespreken van seksuele voorkeuren e.d. zolang de persoonlijke- en relationele dingen buiten beschouwing worden gelaten. <- Belangrijk punt. Ik zou nooit persoonlijke dingen naar buiten brengen. Zeker niet over m'n sekspartner of voormalige sekspartners.

Nee hoor, ik houd het enkel oppervlakkig in de gaten.

Zou je het accepteren?
Accepteren wel, waarderen is een tweede.

Nee, ik ben niet moeilijk in zulke dingen, nooit geweest.

Wat er in de openingspost omschreven staat, kan ik in principe wel hebben. Hooguit als ik op andere vlakken ook het gevoel zou hebben dat het te ver zou gaan, dan zou ik er wel iets over zeggen.

*schaamteloos gekopieerd van HvJ en een beetje op mezelf aangepast *
Oud 16-12-2006, 13:00
Magican
Magican is offline
Ik zou hem vragen wat zijn bedoelingen zijn en misschien zou ik zelf anders ook een jongen uitzoeken om hetzelfde mee te doen.
Oud 16-12-2006, 13:35
Verwijderd
Ach, ik zou er niet zo mee zitten eigelijk.. praat met een vriend van me ook redelijk vaak over sex. M'n vriend heeft daar ook geen moeite mee, ik laat de gesprekken ook gewoon open staan als hij bij me is ofzo. Hij weet toch wel dat het allemaal alleen maar een beetje geinen is, heb verder ook totaal geen behoefte aan sexsueel contact met die jongen. Als het bij jouw vriend ook maar een beetje geinen is, zou ik me er niet zo druk over maken.

Edit: denk dat het ook te maken heeft met hoe makkelijk iemand over sex praat enzo aan de verschillende reacties te zien.

Laatst gewijzigd op 16-12-2006 om 13:40.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 16:39
juno
juno is offline
Het is duidelijk dat ze allebei best willen. Of ze ook wat gaan doen is niet te voorspellen. Kwestie van vertrouwen op hun fatsoen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 16:41
Mystina
Mystina is offline
Citaat:

Wat zou jij hiervan vinden?(1)
Vind je het normaal? (2)
Zou je je partner wantrouwen?(3)
Zou je het accepteren? (4)
Zou je er een probleem van maken? (5)
Zou je je partner er op aanspreken? (6)
[/B]
1. Ik zou het absoluut niet fijn vinden, het gevoel kan ik niet helemaal uitleggen
2. Ik vind het niet bepald normaal, dat soort praatjes etc zou ihj met jou moeten hebben
3. Ik denk dat ik hem wel een beetje zou gaan wantrouwen
4. Mischien dat ik het na ene tijdje accepteer, maar dan wel met de gevoelens dat hij minder aan mij heeft en meer lol heeft etc met andere mensen
5. Misschien in het begin, na een tijdje niet meer.. als ik het dan erg zou blijvne vinden zou ik heel misschien zelfs overwegen om er ene punt achter te zetten.
6. Natuurlijk spreke ik hem erop aan! Praten is belangrijk in zo'n relait en als je wat dwars zit moet je erover praten. Als hij verkeerd reageerd (voor je gevoel) weet je meteen waar je staat.

p.s. ik moet eerlijk zeggen dat ik deze situatie herken. Ik ben er nog steedsniet overheen, mar vind het ook gewoon moeilijk om m'n vriend lol te zien hebben met andere meisjes.
Ik wens je er iig sterkte mee (F)
Oud 16-12-2006, 16:48
Poepkind
Poepkind is offline
Ik zou hem een flinke opdonder verkopen, vunzige praatjes rondsreiden met andere dames Zulk soort types blief ik niet.
Oud 16-12-2006, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Wat zou jij hiervan vinden? Vind je het normaal? Zou je je partner wantrouwen? Zou je het accepteren? Zou je er een probleem van maken? Zou je je partner er op aanspreken?
Ik zou het geheel niet kunnen waarderen. Ik bespreek dit soort zaken met mijn beste vriendin en verder met niemand. Ik zou het wel okee vinden als hij het met zijn beste vriend zou bespreken, maar met een vrouwelijke studiegenoot?

Het is balen dat je erachter bent gekomen via zijn MSN-history, want het is heel lastig om hem aan te spreken op onacceptabel gedrag (in jouw ogen) na het lezen van zijn prive-berichten (ook niet bepaald netjes). Ik neem aan dat je ook zijn SMS-inbox hebt gelezen, anders zou je niet weten dat ze elkaar via de telefoon berichtjes sturen.
Desalniettemin lijkt het me verstandig toch op te biechten dat je dit gedaan hebt. Je hebt het gelezen en door het lezen voel jij je onzeker. Het was niet netjes om het te lezen en daar zul je ook op aangesproken worden, geheel terecht in mijn ogen. Maar hij mag zeker ook aangesproken worden op zijn gedrag. Het is niet tof om details van jullie seksleven door te spelen (ik ga ervan uit dat hij dit gedaan heeft omdat je het hebt over "ervaringen" en wat hij geil vindt) aan een vrouwelijke studiegenoot waarmee hij ook grapjes maakt over "samen iets doen":

Citaat:
Af en toe maken ze een grapje over samen iets doen. Vanwege de studie zien ze elkaar bij college, waar ze altijd naast elkaar gaan zitten. Af en toe sturen ze ook smsjes naar elkaar.
Vooral dat grapjes maken over "samen iets doen" zou mij persoonlijk verontrusten.

Maak van je hart geen moordkuil en heb het er over met hem. Biecht eerlijk op wat je gedaan hebt en leg uit dat je het vervelend vind dat hij deze gesprekken heeft achter jouw rug om met mensen die het geen barst aangaat.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 19:39
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Op wat voor manier seksueel getint? Echt naar haar toe of alleen over het onderwerp? En hoeveel? Dat zou voor mij meetellen of ik er een probleem van zou maken of niet. Als hij echt flirt met haar dat best ver gaat en maar doorgaat, zou ik er verschrikkelijk jaloers van worden. Als het puur meningen uitwisselen is over hoe je over seks denkt ofzo vind ik het weer anders. Dat doe ik zelf ook met vrienden.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 21:03
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Poggy schreef op 16-12-2006 @ 14:35 :
]
Edit: denk dat het ook te maken heeft met hoe makkelijk iemand over sex praat enzo aan de verschillende reacties te zien.
Dat is zeker zo. Ik praat zelf ook heel makkelijk over seks met andere mensen. Maar niet op zo'n manier dat ik het er met die jongen ook écht over heb om samen iets te doen.

Ik zou wel jaloers zijn als mijn vriend zoiets zou doen. Gewoon normaal over seks praten met een meisje kan heus wel, tot een bepaalde grens. Ik zou wél graag willen weten wat voor meisje dat dan is, en wat voor bedoelingen hij erbij heeft. Ik zou dan bijvoorbeeld écht van hem moeten horen dat die gesprekken verder niks te betekenen hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 21:06
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
~> Eilidh <~ schreef op 16-12-2006 @ 20:39 :
Op wat voor manier seksueel getint? Echt naar haar toe of alleen over het onderwerp? En hoeveel? Dat zou voor mij meetellen of ik er een probleem van zou maken of niet. Als hij echt flirt met haar dat best ver gaat en maar doorgaat, zou ik er verschrikkelijk jaloers van worden. Als het puur meningen uitwisselen is over hoe je over seks denkt ofzo vind ik het weer anders. Dat doe ik zelf ook met vrienden.
Dat verteld de TS toch: gesprekken over hun ervaring, hun voorkeuren, wat ze geil vinden. En soms maken ze grapjes om samen iets te doen. En ze hebben ongeveer 2x per week zo'n gesprek.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 21:10
Verwijderd
Als ie het niet voor mijn neus doet en de erdoor opgewekte geilheid op mij afreageert, geen probleem. Hoe zij tegenover mij staat maakt overigens ook uit.. Als zij mij niet zou respecteren als zijn vriendin, vind ik het al een stuk vervelender.

Ik heb het zelf met vrienden ook wel eens over seks. Ik vind het wel interessant de verhalen vanuit de mannekant te horen, daarbij kan ik bepaalde onzekerheden van en over mezelf anders bespreken dan met mijn vriend. Mijn vriend is erbij betrokken en als hij bepaalde dingen zegt kan dat meer pijn doen, dan wanneer een gewone vriend me met goede bedoelingen vertelt dat ik me aanstel bijvoorbeeld.

Zolang de grenzen duidelijk zijn, is er geen probleem. Al zou ik best af en toe een beetje jaloers zijn, op de gezonde manier.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 00:40
Freestyler*
Freestyler* is offline
Dank jullie allen voor de reacties!

Wat ik moeilijk vind aan de situatie dat ik niet weet of zoiets erg is. Kennelijk vinden de meeste mensen het niet tof als hun partner dat doet.

Maar seksueel chatten en sekscammen gebeurt zo vaak. Doen jullie dat dan zelf ook niet?
Oud 17-12-2006, 01:05
Bloem
Bloem is offline
Met sekscammen zou ik nog véél meer problemen hebben dan met open praten over je seksleven. In fact, ik denk dat hij het dan mooi kan bekijken en dat mijn relatie snel over zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 10:49
Verwijderd
Er is denk ik ook nog wel een verschil tussen sexsueel chatten als in, praten over je sexleven en seksueel chatten om elkaar op te geilen. Dat eerst is redelijk normaal imo (het moet natuurlijk wel binnen grenzen blijven, dus niet constant en met iedereen uitgebreid het erover hebben) , tweede niet meer en cammen is helemaaal not done!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 11:04
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
ik zou het niet tof vinden, maar ik zou hem er niet mee confronteren en net doen als of ik van niets weet, als ik het vermoeden heb dat er echt iets gebeurd dan zou ik het uitmaken
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 11:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bloem schreef op 17-12-2006 @ 02:05 :
Met sekscammen zou ik nog véél meer problemen hebben dan met open praten over je seksleven. In fact, ik denk dat hij het dan mooi kan bekijken en dat mijn relatie snel over zou zijn.
Inderdaad. Sekscammen gaat me echt te ver.. terwijl praten over seks me geen donder boeit.
Oud 17-12-2006, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 15:55
__
__ is offline
ik zou het verre van relaxed vinden iig, verder weet ik het niet precies.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 16:00
Signy
Signy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-12-2006 @ 10:32 :
Ik zou het absoluut niet leuk vinden en waarschijnlijk ook erg jaloers van worden, dus ik hoop dat ie dat niet doet. Aan de andere kant praat ik met sommige vriendinnen ook wel vrij gedetailleerd over seks,
Eens. En als hij met vrienden erover praat, okee. Maar met een meisje én heel uitgebreid en waar ze geil van worden. En aan elkaar zitten.....
Euhm ik zou hier heel onzeker van worden en me afvragen of het nog wel goed zou zitten tussen ons.

Citaat:
Precies.
Oud 17-12-2006, 17:21
~> Eilidh <~
~> Eilidh <~ is offline
Citaat:
Faerie schreef op 16-12-2006 @ 22:06 :
Dat verteld de TS toch: gesprekken over hun ervaring, hun voorkeuren, wat ze geil vinden. En soms maken ze grapjes om samen iets te doen. En ze hebben ongeveer 2x per week zo'n gesprek.
En sekscammen. Dat gaat mij dan te ver
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 18:48
zeep007
zeep007 is offline
Ik zal het alles behalve tof vinden. En dat zal ie weten ook.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 17-12-2006 @ 01:40 :
Maar seksueel chatten en sekscammen gebeurt zo vaak. Doen jullie dat dan zelf ook niet?
Het komt regelmatig voor, maar om het dan ook maar meteen normaal te vinden...

Manlief moet het niet in zijn hoofd halen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 18:53
Verwijderd
@ts

heb je hem ondertussen al gesproken over dit onderwerp?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 10:19
Experiment
Experiment is offline
Mijn partner wantrouwen nee, maar ik zou echt ontzettend boos zijn, er een heel groot probleem van maken, eisen dat hij ermee stopt, en nee ik vind het niet normaal om je seksleven op deze manier met anderen te bespreken en zeker de 'grapjes' over samen iets doen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 11:14
Verwijderd
Ik zou er geen probleem van maken als het gewoon, informatieve gesprekken zijn, al zou ik me er dan niet helemaal gemakkelijk bij voelen. Maar wat jij beschrijft over de gesprekken kan het ook op een opgeilende manier gaan, en daar zou ik wel een probleem van maken. En van sekscammen al helemaal.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 12:27
Verwijderd
Niet zo leuk.
Vind je het normaal?
Wat doet dat ertoe?
Nee.
Zou je het accepteren?
Ligt eraan wat je daarmee bedoelt.
Ja.
Ja.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 18:52
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 17-12-2006 @ 19:53 :
@ts

heb je hem ondertussen al gesproken over dit onderwerp?

Nou, het is niet zo dat dit MIJN situatie is.
En dat mijn vriend me dit aandoet
Maar ik ken dus een stelletje waar het zo gaat, en zij weet nog van niks.

Daardoor ging ik me afvragen wat normaal is. De jongen is een vriend van mij en ik ben niet van plan haar te vertellen over de situatie (maar dat is weer een ander verhaal ). Maar toen ging ik erg nadenken over wat 'kan' en hoe andere mensen hier tegenaan kijken.
Oud 19-12-2006, 19:04
snarl
snarl is offline
ah dus jij bent t studiegenootje?
Oud 19-12-2006, 19:21
Mystina
Mystina is offline
en wat blijkt hieruit/wat is je conslusie?
Oud 20-12-2006, 17:05
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Mystina schreef op 19-12-2006 @ 20:21 :
en wat blijkt hieruit/wat is je conslusie?
dat dr. phil niet altijd de oplossing heeft
Oud 20-12-2006, 18:00
Verwijderd
ik vind het eerlijk gezegd een beetje hypocriet dat veel mensen hier roepen van 'ons seksleven is van ons en daar praten we alleen samen over'.

Iedereen praat toch weleens over sex/ hun sexleven met vrienden, vriendinnen etc?!?

geef toe dat dit een stukje verder gaat en er zal ongetwijfeld sexuele spanning hangen tussen die twee, maar dit gebeurt nu eenmaal, ook met mensen die al een relatie hebben.

Ook zijn het kennelijk geen gesprekken waarin ze elkaar aan het 'opgeilen' zijn. Ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 20-12-2006 @ 19:00 :

Iedereen praat toch weleens over sex/ hun sexleven met vrienden, vriendinnen etc?!?
nee
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-12-2006 @ 19:45 :
nee
mjah misschien moet je idd ook weten waar je het over hebt
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 21:09
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
snarl schreef op 19-12-2006 @ 20:04 :
ah dus jij bent t studiegenootje?
ik ben de onafhankelijke derde
heb nu zelf een nieuwe vriend waar ik erg blij mee ben, en hoop dat ie zoiets niet gaat doen
Oud 20-12-2006, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 20-12-2006 @ 19:49 :
mjah misschien moet je idd ook weten waar je het over hebt
Dat heb ik ook wel, mijn waarde poepveeg.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-12-2006 @ 22:38 :
Dat heb ik ook wel, mijn waarde poepveeg.
potverdorie jongeman, daar heb je me te pakken!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 20-12-2006 @ 22:39 :
potverdorie jongeman, daar heb je me te pakken!
Gelukkig maar!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten