Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(2) Misschien is dit normaal bij sommige mensen, maar niet bij mij. (3) Neen, dat niet. Maar waarschijnlijk zou het me wel jaloers maken. Als er een reden tot wantrouwen was, zou ik dat wel op een andere manier gemerkt hebben dan door zijn msn-dingen te gaan lezen. (4) Accepteren, accepteren. Ik zou het nooit goedkeuren, maar wat doe je eraan? (5) Ik zou er geen probleem van willen maken, maar waarschijnlijk komt het er op momenten dat er spanning is tussen ons toch wel uit, en zwier ik het dan mee op de hoop van allerlei irritaties. (6) Ik zou niet willen toegeven dat ik achter zijn rug zijn msnverslagen zit te lezen, dus ik zou er niet doelgericht over beginnen, uit 'angst' dat de situatie zich uiteindelijk tegen mezelf zou keren. Tenzij mijn vriendin het normaal vind dat ik haar msn achteraf nalees en zo. Ik vrees dat dit iets zou zijn dat ik lekker opkrop en waarmee ik mezelf af en toe zal kunnen opvreten.
||
Citaat:
![]() Ik praat ook met vriendinnen over seks en mijn vriend mag dat van mij ook best doen met zijn vrienden. Maar niet met een ander meisje wat eigenlijk niet echt een vriendin van hem is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. Ik vind het niet bepald normaal, dat soort praatjes etc zou ihj met jou moeten hebben 3. Ik denk dat ik hem wel een beetje zou gaan wantrouwen 4. Mischien dat ik het na ene tijdje accepteer, maar dan wel met de gevoelens dat hij minder aan mij heeft en meer lol heeft etc met andere mensen 5. Misschien in het begin, na een tijdje niet meer.. als ik het dan erg zou blijvne vinden zou ik heel misschien zelfs overwegen om er ene punt achter te zetten. 6. Natuurlijk spreke ik hem erop aan! Praten is belangrijk in zo'n relait en als je wat dwars zit moet je erover praten. Als hij verkeerd reageerd (voor je gevoel) weet je meteen waar je staat. p.s. ik moet eerlijk zeggen dat ik deze situatie herken. Ik ben er nog steedsniet overheen, mar vind het ook gewoon moeilijk om m'n vriend lol te zien hebben met andere meisjes. Ik wens je er iig sterkte mee (F)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is balen dat je erachter bent gekomen via zijn MSN-history, want het is heel lastig om hem aan te spreken op onacceptabel gedrag (in jouw ogen) na het lezen van zijn prive-berichten (ook niet bepaald netjes). Ik neem aan dat je ook zijn SMS-inbox hebt gelezen, anders zou je niet weten dat ze elkaar via de telefoon berichtjes sturen. Desalniettemin lijkt het me verstandig toch op te biechten dat je dit gedaan hebt. Je hebt het gelezen en door het lezen voel jij je onzeker. Het was niet netjes om het te lezen en daar zul je ook op aangesproken worden, geheel terecht in mijn ogen. Maar hij mag zeker ook aangesproken worden op zijn gedrag. Het is niet tof om details van jullie seksleven door te spelen (ik ga ervan uit dat hij dit gedaan heeft omdat je het hebt over "ervaringen" en wat hij geil vindt) aan een vrouwelijke studiegenoot waarmee hij ook grapjes maakt over "samen iets doen": Citaat:
Maak van je hart geen moordkuil en heb het er over met hem. Biecht eerlijk op wat je gedaan hebt en leg uit dat je het vervelend vind dat hij deze gesprekken heeft achter jouw rug om met mensen die het geen barst aangaat. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou wel jaloers zijn als mijn vriend zoiets zou doen. Gewoon normaal over seks praten met een meisje kan heus wel, tot een bepaalde grens. Ik zou wél graag willen weten wat voor meisje dat dan is, en wat voor bedoelingen hij erbij heeft. Ik zou dan bijvoorbeeld écht van hem moeten horen dat die gesprekken verder niks te betekenen hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Manlief moet het niet in zijn hoofd halen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou, het is niet zo dat dit MIJN situatie is. En dat mijn vriend me dit aandoet ![]() Maar ik ken dus een stelletje waar het zo gaat, en zij weet nog van niks. Daardoor ging ik me afvragen wat normaal is. De jongen is een vriend van mij en ik ben niet van plan haar te vertellen over de situatie (maar dat is weer een ander verhaal ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() heb nu zelf een nieuwe vriend waar ik erg blij mee ben, en hoop dat ie zoiets niet gaat doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
ik zoek een leuk meisje, maar ik vind er geen één.. Raymond2003 | 14 | 17-01-2017 19:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
christendom versus sex elledc | 41 | 26-11-2003 20:23 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |