Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga voor walgelijk ouderwets en oubollig. Of 'klassiek'zoals dat genoemd wordt. Donker hout, perzisch tapijtje, kroonluchter, barokke kandelaars en spiegels en schilderijlijsten, zo'n behangetje(als ik geld heb tenminste, als ik geen geld heb, en dat heb ik niet, hou ik het bij lichte muren met één donkerrode muur o.i.d.), veel prullen en antiekerige accessoires,veel verschillende printjes en redelijk donkere kleuren.
Ik heb al redelijk veel zooi op m'n kamer staan, dus als ik verhuis neem ik dat gewoon mee. De rest haal ik bij 2ehandszaakjes en rommelmarkten. Geen IKEA ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik heb besloten mijn kamer okergeel te schilderen met oranjeachtige plinten en gordijnen want ik heb een heel groot raam en balkon dus veel zon, dan kan ik beter schilderen gelukkig ![]() ik dacht eerst ook groen maar dan wil ik een diepe kleur en dan lijkt mn kamer meteen zo fucking klein ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
oeps. beetje zelfingenomen enzo maar ik heb t behang vannnnn de Chill out - bijenkorf gwn hebben ze nu nog steeds. ook andere retro-designs
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mijn huidige kamer is één en al paars, en eigelijk wil ik tegen 2 muren binnenkort retrobehang gooien, als m'n moeder dan ook nog eens mee zou werken.. (was 2,5 jaar geleden al de bedoeling, maargoed toen schoot het erbij in en besloot ik in een vage bui m'n kamer dan maar paars te doen.. Altijd al spijt van gehad
![]() Mijn volgende kamer zou ik toch geheel anders doen, al zou ik eigelijk niet precies weten hoe. Er is zóveel leuk. ![]() Óf: Lichtbruin met oranje én bijpassend retrobehang, met bruine vloerbedekking Óf: Zwarte muren, houten vloer, stukken traanplaat her en der erin verwerkt. Retro spulletjes, zilverenaccenten, en kleur verwerkt in kleine details. Óf: Mijn paarse kamer, met 2 muren behangen met vinyl bloemetjes behang zwart/wit, nieuwe hippe gordijnen, nieuwe witte kasten, zilveraccenten en een hip kleed en ow een kroonluchter, mjam! Niet te vergeten: retrostoelen en lampen. Zo wil ik iig iets in deze richting. En natuurlijk van die bol-lampen in een hippe kleur. Beetje koloniaal á Barok mag best ertussendoor. Yeah! En ik hou van mijn nijntje klok ![]() ![]() Ik denk dat het de laatste kamer ooit een keer gaat worden. ![]()
||
3 donkerrode muren en 1tje in een lichtere kleur. en ik heb een oude bureau uit een kerk gekregen
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan lijkt ie er zeker heel veel op ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kerstverhaal] Kerstmis in de hemel. Soapsie | 7 | 12-12-2005 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
De weg naar een nieuwe toekomst MissyGeduld | 2 | 21-09-2004 14:06 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |