Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2002, 16:56
Verwijderd
...spulletjes die je van je ex hebt gekregen: knuffels, cd's, zijn/haar fotows, brieven, kettinkjes, ringen, andere dingen..?

Dus ik bedoel: bewaar je sowieso alles, hangt het af van de manier waarop het is uitgegaan, hangt het af van hoe je terugkijkt op de relatie, of je nog respect voor diegene hebt?

Tell me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2002, 17:00
Verwijderd
ik doe dan alles in een grote doos bij elkaar, en dat op zolder zetten, of ergens anders waar ik een tijdje niet bij kan.

En als t net uit is, dan flink janken en veel naar de foto's van ons staren
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:00
miro
miro is offline
Ik heb alles van mijn ex in een grote doos zitten (kaarten, kettinkjes, een ring met zijn naam erin, een fotlijstje, foto's enz.). Die staat weer achterin mijn kast, kijk er eigenlijk nooit meer naar maar ik vind t gewoon leuk om te bewaren. Dan kan ik er later nog eens naar kijken. Bruikbare spullen (cd's enz.) gebruik ik nog gewoon.

Van exen waarbij ik slechte ervaringen heb, heb ik eigenlijk niet zo veel. Alleen van eentje nog een kettinkje, die zit gewoon in mijn sierradendoosje (het hangertje dan, het kettinkje heb ik ergens anders voor gebruikt )

Laatst gewijzigd op 04-07-2002 om 17:05.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:03
Angeles
Angeles is offline
Van mijn laatste ex had ik een badstoffen knuffeltje van de Hema gekregen dat hij nog niet eens zelf had uitgezocht, maar zijn zus. Mijn nichtje was toen anderhalf en ik dacht dat zij het wel mooi zou vinden, dus dat knuffeltje is toen van eigenaar veranderd. Verder had ik een roos van hem gekregen, maar die is door mijn vriendin ontleed en uit het raam gegooid.

Verder heb ik vóór mijn huidige vriend niet heel veel lange relaties gehad, alleen toen ik 14 was. Van hem had ik twee ringen gekregen en nog wat spulletjes. De ringen heb ik teruggegeven, de rest heb ik wel ergens bewaard, dat was ook niet echt van emotionele waarde.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:12
Hermes
Hermes is offline
Wel lullig om dingen weer terug te geven vind ik.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:13
Verwijderd
ikzelf heb van m'n 1e ex (toen was ik 14) nooit wat gekregen, ik had 2 foto's van kamp waar hij op stond, maar die had ik toen het uitging verbrand .
De negatieven heb ik nog wel.

M'n ex van vorig jaar daar heb ik nog heel veel brieven van.
Z'n foto heb ik verscheurd toen het tussendoor een keer uitging, maar daar heb ik nu wel spijt van.
Ook heb ik een keer een beeldje stukgegooid dat ik van hem had gekregen, maar daar heb ik nu ook spijt van
Maar dat kwam omdat hij mijn verlovingsring zwaar had verminkt Die ring draag ik nu nog steeds, dat slaat eigenlijk nergens op

Van m'n laatste ex heb ik alles nog, omdat ik weet dat ik er anders spijt van krijg.
Z'n foto, mailtjes, kaart, briefjes, beeldje heb ik allemaal in 1 grote envelop gedaan en in de map gedaan waar ik allemaal dingen bewaar.
(Ik raak nogal snel aan dingen gehecht )

Bij mij maakt het niet uit op welke manier het is uitgegaan, ik zal ze toch nooit vergeten en daarom bewaar ik alles.

Ik hoop dat hier veel jongens gaan reageren, want ik vraag me bestwel af wat mijn exen hebben gedaan met de dingen die ik aan hen heb gegeven
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:21
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Hermes schreef:
Wel lullig om dingen weer terug te geven vind ik.
Valt wel mee, hij had mijn hangertje ook weer teruggegeven. Ik dacht er niet echt bij na verder en hij ook niet, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:27
Hermes
Hermes is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik hoop dat hier veel jongens gaan reageren, want ik vraag me bestwel af wat mijn exen hebben gedaan met de dingen die ik aan hen heb gegeven
Zal wel ergens in een stoffige hoek liggen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:29
Verwijderd
Ik ben meestal zo boos/verdrietig over dat het uit is, dat het ook meteen wegmoet.. Tenminste, dat deed ik altijd, heb heel veel foto's/andere spulletjes weggegooid, en daar heb ik nu heel erg veel spijt van.. Doe ik dus niet meer, foto's enz. bewaar ik wel, voor later ofzo. Maar liggen wel ergens ver weggestopt in een kast.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:55
little lady
little lady is offline
Mn 1e ex.. - zijn fotos heb ik verbrand ( ja, best lullig maar ik was btje boos ) .. de msn gesprekken die ik opgeslagen had weggegooid ..

Mn 2e ex - Heb ik nog allerlei brieven van, vind ik wel leuk dat ik die nog heb, die ex is nl nu wel goeie vriend van mij..

3e ex- EUhmm alles gewist, verbrand whatever

4e ex- fotó's wel in een doos bewaard, samen met zn cd's en briefjes etc. Oja en zijn armbandje met zijn naam erop, heb ik maar weer teruggegevn.. Vonk niet zo gepast meer
Oud 04-07-2002, 17:55
Gothic
Gothic is offline
Ik bewaar alles... ik heb niet zoveel ervaring met spullen uit een relatie, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen, alleen dat ik het zou bewaren
Oud 04-07-2002, 17:56
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
dat ligt allemaal veilig opgeborgen, en kettinkjes en armbandjes gewoon in sieradendoosje.

kuz mij
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:58
zus en zo
zus en zo is offline
ik heb nog een kussen in de vorm van een hartje op mn bed liggen, had ik voor valentijnsdag van mn ex gehad.
en k heb nog een enkelbandje, maar dat zat sowieso al kut, dus dat doe ik niet om.
verder weet k niet echt... k heb nog wat lenzenspul van m... en dat geef ik lekker niet terug
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 19:08
Verwijderd
sentimentele sukkel die ik ben: ik heb z'n foto en adres bewaard.
ach. op een of andere manier heb ik toch een zwakke plek voor 'm.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 19:10
spinningduck
spinningduck is offline
Ik bewaar dan alles in een tasje ergens in een kast weggestopt.
Oud 04-07-2002, 19:17
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Hm, ik heb de ring nog een tijdje gedragen (maandje ofzo), en daarna afgedaan. Die ligt op het nachtkastje naast mijn bed. Verder heb ik het t-shirt wat ik van hem heb gekregen ook nog, maar ik geloof niet dat ik het ooit nog aan gehad heb nadat het uit gegaan is De foto's heb ik uiteraard ook nog steeds, en die heb ik naderhand nog wel eens doorgekeken (gebeurd nu nog zelden, maar goed, ik heb ze nog).

Dus....eigenlijk alles wat ik van hem heb gekregen heb ik nog! Behalve zn mailtjes, want die had ik perongeluk gewist toen ik mijn harde schijf opnieuw ging formatteren...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 19:17
Cinamon
Cinamon is offline
Ik kan niet veel zeggen want
ik heb pas 1 relatie gehad en toen zat ik in groep 7 en toen was ik echt zwaar verliefd, was eigelijk best schattig maar ja
hij woonde een eindje verderop dus
wij moesten vaak schrijven
ik heb al zijn brieven nog bewaard en zo, foto's en kaarten en een knuffeltje..
echt heel lief.. ligt in de middelste la van mijn buro...

xxx

ps. respect zal ik altijd wel blijven hebben voor diegene (denk k)
Oud 04-07-2002, 19:24
Unexplained
Unexplained is offline
Ik heb alles bewaard in een doos onderin een kast ergens..
Oud 04-07-2002, 19:28
DEChengst
DEChengst is offline
Ik zou alles direct weg flikkeren. Aan trieste dingen wens ik niet herinnerd te worden.

-Desecrator
Oud 04-07-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Ik zou alles direct weg flikkeren. Aan trieste dingen wens ik niet herinnerd te worden.

-Desecrator
ja, maar je hebt ook leuke tijden met die persoon gehad. en dara wordt je aan herinnerd als je naar die dingen kijkt (als de ludduvuddu over zijn)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 19:42
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Jadie schreef:

(als de ludduvuddu over zijn)

Dat komt dus neer op nooit.

-Desecrator
Oud 04-07-2002, 21:15
Verwijderd
'k heb zelf nog nooit een breuk meegemaakt.. maar mijn zus wel.. dat was wel lache want me ma mocht 'zijn' ringen die hij aan haar had gegeven dragen...

is toch maf he..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:27
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
...spulletjes die je van je ex hebt gekregen: knuffels, cd's, zijn/haar fotows, brieven, kettinkjes, ringen, andere dingen..?

Dus ik bedoel: bewaar je sowieso alles, hangt het af van de manier waarop het is uitgegaan, hangt het af van hoe je terugkijkt op de relatie, of je nog respect voor diegene hebt?

Tell me
Ik bewaar het ook al heb ik liefdesverdriet!
Oud 04-07-2002, 23:13
Verwijderd
Bij m'n eerste ex: in de hens ermee, of wegdonderen.
Bij m'n laaste 'vriendin': alles bewaard, alle mail, alle SMSjes, alle kaartjes en haar foto's, om nog lekker naar te kijken en me treurig over te voelen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 07:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Bij m'n eerste ex: in de hens ermee, of wegdonderen.
Ook de ex zelf?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2002, 08:05
Verwijderd
Ik hou het
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 08:45
ZHAzha
ZHAzha is offline
ligt eraan.. heb ooit welleens een armbandje en een beer gekregen.. beer heb ik in de kliko gegooit en armbandje verkocht..
Maar brieven en foto's bewaar ik meestal wel.. gewoon in een grote doos en die zet ik dan hoog in de kast
Oud 05-07-2002, 09:35
Hippielove
Hippielove is offline
Bepaalde dingen heb ik terug gegeven. Foto's zelf gehouden. Kijk ik ook nog weleens naar, en voel dan weer even hoe het toen was. Dat is altijd wel leuk. Het komt denk ik ook doordat zij en ik als vrienden uit elkaar zijn gegaan en ik alles verwerkt heb. Ik heb toen zij het voor de eerste keer uit maakte een mutsje van haar, die nog bij me thuis lag waar ze heel veel emotionele waarde aan had, die ze dus nog terug wou hebben, naar de vuilverbrandig gestuurd. Vind ik achteraf wel een beetje lullig van mezelf tegenover haar.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 09:37
moenbase
moenbase is offline
Het ligt er maar net aan hoe het is uitgegaan.
Oud 05-07-2002, 09:44
Amidala
Amidala is offline
Van m'n eerste vriendje heb ik een armbandje gekregen wat ik nu héél af en toe nog wel eens omheb

Van m'n tweede (en laatste) ligt alles in een la onder m'n bed op een ketting en beeldje-dingetje na.
Dat kettinkje heb ik soms gewoon om (t is gewoon een plaatje met m;n naam, het halve hartje blijft wel in het doosje) en het beeldje-dingetje vind ik gewoon heel mooi.
Zo is hij toch ook niet hélemaal uit m'n leven verdwenen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 12:40
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
van mijn laatste ex heb ik de fotos allemaal opgeborgen, niet weggegooit oid maar gewoon in een doosje gedaan..komen er wel weer uit enzo..armbandjes zitten in me portemonnee, ketting heb ik nog steeds om
Oud 05-07-2002, 13:05
simple creed
simple creed is offline
het hangertje van het kettinkje dat ik van hem heb gehad zit in het doosje in mijn nachtkastje.. het beertje ligt nog gewoon in mijn bed.....
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 14:39
girl18
girl18 is offline
vroeger zal ik alles hebben weggegooid van me ex als het uit was.. maar dat is nu wel veranderd en dat komt door me houdige vriendje die heeft een ex vriendin wat zijn eerste grote liefde was.. en ik uiteraad zijn tweede want anders zwaait er wat.. hij heeft haar kadotjes die ze ooit gegeven heeft bewaard.. en foto,s.. ik irriteerde me in de begin daar heel erg aan want ja ik weet niet ik voelde me gewoon rot daarbij.. maar nou begrijp ik het wel.. ik zou dezelfde doen.. ik heb inmiddels zes kleine beertjes van hem gehad en een hele grote.. en ik heb ongeveer 150 fototjes van ons samen en hem.. en ik heb ook nog heel veel kettingen van hem gehad dus kortom ik zou het doodzonde vinden omdat weg te gooien dus nee... ik gooi het nooit meer weg
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 14:44
girl18
girl18 is offline
ik heb zelfs rozen van hem nog in me kamer staan van 1 jaar geleden dusz ja... ben gek op hem.. hij is mijn lieve schatje... hij is zo lief....
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 15:27
Verwijderd
Ik heb van de jongens waar ik wat mee gehad heb alle prulletjes en kadootjes etc. wel bewaard Alleen had ik van 1 jongen een gekke hoed gekregen die hij droeg toen we voor het eerst zoenden (was met carnaval ) en die is, een hele tijd nadat het uit was, in elkaar getrapt, in stukken geknipt en uiteindelijk weggeflikkerd. Ik ben nog lang met hem om blijven gaan en toen kende ik hem eindelijk zo goed dat ik doorhad wat voor klootzak hij is. Toen we wat hadden heb ik dat voor mezelf genegeerd Het voelde goed om dat ding weg te doen, omdat ik die rottige periode met hem daarmee echt afsloot
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 15:48
Buffy
Buffy is offline
wat ik doe met gekregen spulletjes als het uit is?
ik heb tot decemeber een relatie gehad met een jongen, die duurde bijna 2 jaar. omdat we nog steeds wel goed bevriend zijn (alhoewel dat vlak nadat het uit was gegaan niet zo was) hebbik bijna alles van hem bewaard. de cd´s enzo gebruik ik nog net zoals de luchtjes, een hele grote kaart die ik heb gekregen voor ons 1 -jarig jubileum hangt nog steeds ingelijst boven mijn bed, en de knuffeltjes staan ook nog steeds op mijn kamer. de foto´s (ik heb de mooiste eruit gezocht en dat zijn er een stuk of 20) heb ik allemaal in een mooi blik gedaan, samen met de verjaardagskaarten die ik va hem heb gekregen. ik heb zijn ring en kettinkje met zijn naam al teruggeggeven maar hij heeft mijn ring en kettinkje nog steeds, en daar maak ik mij verder ook niet zo druk om, omdat we elkaar tog nog wel geregeld spreken/zien.

van de andere exen had ik alleen maar een pasfoto ofzo en die he ik in een ander doosje gedaan. mijn ex met wie ik bijna 2 jaar had heeft dus een eigen blik op mijn kamer, maar bovenal een plekje in mijn hart.

liefs buffy
Oud 05-07-2002, 16:16
muckymouse
muckymouse is offline
ritueel verbranden
Oud 05-07-2002, 16:23
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik bewaar alles en bekijk t ook nog regelmatig....
Oud 05-07-2002, 16:35
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Ook de ex zelf?
Nee, dat was ze niet waard.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 16:38
Aurora
Aurora is offline
Ik heb alles bewaard.. najah zn tandenborstel heb ik maar weggegooid
Oud 05-07-2002, 16:42
Verwijderd
Citaat:
bloem schreef:
Ik heb alles bewaard.. najah zn tandenborstel heb ik maar weggegooid
owjah, bijna vergeten...
ik heb nog sokken van m'n ex van vorig jaar ergens liggen

oww en ik kom er nu achter dat er een kettinkje dat ik al een hele tijd kwijt ben ws nog bij hem (=andere ex) ligt
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 16:49
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
eerste ex : niks van gehad geloof ik
2e ook niet echt
3e heb ik nog wat foto's van enzo, liggen gewoon bij de andere foto's
4e ex heb ik alles van bewaard, zelf nog ehhh prive foto's en kettinkjes en armbandjes en ringen enzo. en ik heb ook nog spullen van hem en hij van mij. 'k zie hem nog wel af en toe dus maakt niet uit.
5e ex: fotos en een lamp (???)enzo heb ik nog
6e ex : nog wat spullen die hier liggen die ik nog steeds terug moet geven
7e ex
alles weggedonderd *lul*

klinkt heel veel exen zo, maar dat is niet zo (ofzo)
Oud 06-07-2002, 17:17
Piccola
Piccola is offline
Van m'n basisschool vriendje: Was dus geen serieuse relatie ofzo, we waren 10! Mjah, we hadden wel 'verkering' maar noem hem dus niet echt mijn ex ofzo. Heb van hem heel veel knuffels, kaartjes, ringetjes etc gekregen. Die heb ik allemaal in een doos gedaan. En die doos staat op zolder. Hij heeft later mijn leven tot een hel gemaakt. Ik haat hem verschrikkelijk! Maar toch kan ik die spullen niet weggooien!

Eerste ex: Alleen e-cards en mailtjes van gekregen. Die staan allemaal nog in mijn inbox. En ik heb ze ook uitgeprint en in mijn brieventas gedaan. Owjah, heb ook een verjaardagskaart en een kaartje van vakantie van hem gekregen, maar die heb ik gekregen nadat het al uit was. Die hangen nog steeds aan de muur! Hij is nu een hele goede vriend! Owjah, een klasgenoot heeft ooit een foto van hem voor mij 'gejat'! Want ik had geen foto van hem en dat wou ik graag. Toen zag zij op school een foto van hem hangen en heeft die voor me meegenomen. Die foto heb ik in mijn dagboek geplakt.

Tweede ex: Veel brieven en kaartjes van gehad. Die hangen bijna allemaal aan de muur en een paar zitten in de brieventas. Verder heb ik veel foto's van hem. Sommigen zitten in m'n plakboek, een paar staan er in mijn kamer en een paar heb ik in mijn agenda. En ik heb nog een enkelbandje van hem gekregen. Die zit nu in mijn sieradendoosje.. Die draag ik alleen bij mooi weer.. En verder heb ik nog een ketting van hem gekregen. Die draag ik nog steeds en daar hecht ik echt ontzettend veel waarde aan!! Oww.. Ik heb ook ooit een fles drank van zijn ouders gekregen. De lege fles staat nog op m'n kastje! Hij is mijn beste vriend!

En als het ooit uit gaat tussen mijn vriend en mij dan zal ik natuurlijk ook alles van hem bewaren! Ik vind het echt zonde om spullen van je ex weg te gooien. Dat zal ik nooit doen, want ik weet 100% zeker dat ik dan heel veel spijt krijg.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:23
girl18
girl18 is offline
ik heb wel wat van me alle eerste vriendje bewaard.. daar had ik zeven jaar mee.. vanaf me 7 tot met de 14de.. heb alleen die dingen bewaard omdat het mooie heringeringen hebben.. van de vriendjes heb ik nooit wat gehad.. het was ook niet te serieus genoeg.. maar met de vriendje die ik nu heb is het wel SERIEUS... en ik heb ook veel spullen van hem
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 17:43
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
1e ex: kreeg ik nie zoveel van alleen een roos op valentijnsdag die had ik toen te drogen gehangen toen het uitging heb ik die nog een half jaartje laten hangen en toen toch maar weggeflikkerd.
laatste ex: een kettingkje met zijn naam heb'k gewoon teruggegeven.

met die laatste ex heb ik een jaar later ook nog verkering gehad en had een bosje bloemen gekregen van hem maar tegen die tijd wist ik al dat het op niets uit zo lopen dus die bos bloemen heb ik op weg naar huis in de humana bak gesmeten
Oud 06-07-2002, 19:37
sientjuh
sientjuh is offline
ik bewaar alles, maar als er (te) veel emotionele waarde aan zit doe ik die spullen toch in een doos en leg ik ze in de kast...
ik heb van 1 ex al zn mailtjes gedelete en dara heb ik al enorm spijt van gekregen, toch denk ik dat het toen goed was om te doen, het was een soort afscheid nemen om ze allemaal nog eens door te lezen enzow, toch had ik ze beter eerst even uit kunnen printen denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 19:48
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
sientjuh schreef:
ik bewaar alles, maar als er (te) veel emotionele waarde aan zit doe ik die spullen toch in een doos en leg ik ze in de kast...
ik heb van 1 ex al zn mailtjes gedelete en dara heb ik al enorm spijt van gekregen, toch denk ik dat het toen goed was om te doen, het was een soort afscheid nemen om ze allemaal nog eens door te lezen enzow, toch had ik ze beter eerst even uit kunnen printen denk ik
Hm, dat had ik eens gedaan, allemaal uitgeprint, zonde van me inkt eigenlijk, bij nader inzien had ik me tijd veel beter kunnen besteden...en die mailtjes, waar ze zijn gebleven? Oh, een lange tijd had ik ze bewaard, totdat ik er niet meer tegenkon ze steeds maar weer te zien, dus had ik ze maar weggegooid, nadat ze een btje verknipt waren.... 'k zag et als et afsluiten van een hoofdstuk...
Oud 06-07-2002, 19:49
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik kan -helaas- alleen maar vertellen wat ik vermoedelijk zou doen.

Ik denk dat ik alles zou bewaren, de eerste tijd dr ff niet naar kijken, maar weggooien zou ik het zeker niet. Cadeau's van haar zou ik absoluut niet weggooien; daarvoor heeft het gewoon te veel emotionele waarde.
Oud 06-07-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
girl18 schreef:
ik heb zelfs rozen van hem nog in me kamer staan van 1 jaar geleden dusz ja... ben gek op hem.. hij is mijn lieve schatje... hij is zo lief....
ik ook
toen we een maand samen waren kreeg ik een witte roos, en die is ondertussen bruin, maar ze staat nog altijd op m'n kast (we zijn trouwens vijftien maanden samen binnenkort )

*blue*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 17:19
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
kheb alles in een doos gedaan.. weg..

khad ook ooit een armbandje gekregen van een jongen, m'n moeder vond die mooi dus hebbik die aan haar gegeven
Reageren

Regels voor berichten