Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Bepaalde dingen heb ik terug gegeven. Foto's zelf gehouden. Kijk ik ook nog weleens naar, en voel dan weer even hoe het toen was. Dat is altijd wel leuk. Het komt denk ik ook doordat zij en ik als vrienden uit elkaar zijn gegaan en ik alles verwerkt heb. Ik heb toen zij het voor de eerste keer uit maakte een mutsje van haar, die nog bij me thuis lag waar ze heel veel emotionele waarde aan had, die ze dus nog terug wou hebben, naar de vuilverbrandig gestuurd. Vind ik achteraf wel een beetje lullig van mezelf tegenover haar.
|
![]() |
|
Van m'n eerste vriendje heb ik een armbandje gekregen wat ik nu héél af en toe nog wel eens omheb
Van m'n tweede (en laatste) ligt alles in een la onder m'n bed op een ketting en beeldje-dingetje na. Dat kettinkje heb ik soms gewoon om (t is gewoon een plaatje met m;n naam, het halve hartje blijft wel in het doosje) en het beeldje-dingetje vind ik gewoon heel mooi. Zo is hij toch ook niet hélemaal uit m'n leven verdwenen |
![]() |
|
![]() |
van mijn laatste ex heb ik de fotos allemaal opgeborgen, niet weggegooit oid maar gewoon in een doosje gedaan..komen er wel weer uit enzo..armbandjes zitten in me portemonnee, ketting heb ik nog steeds om
|
vroeger zal ik alles hebben weggegooid van me ex als het uit was.. maar dat is nu wel veranderd en dat komt door me houdige vriendje die heeft een ex vriendin wat zijn eerste grote liefde was.. en ik uiteraad zijn tweede want anders zwaait er wat..
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb van de jongens waar ik wat mee gehad heb alle prulletjes en kadootjes etc. wel bewaard
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat ik doe met gekregen spulletjes als het uit is?
ik heb tot decemeber een relatie gehad met een jongen, die duurde bijna 2 jaar. omdat we nog steeds wel goed bevriend zijn (alhoewel dat vlak nadat het uit was gegaan niet zo was) hebbik bijna alles van hem bewaard. de cd´s enzo gebruik ik nog net zoals de luchtjes, een hele grote kaart die ik heb gekregen voor ons 1 -jarig jubileum hangt nog steeds ingelijst boven mijn bed, en de knuffeltjes staan ook nog steeds op mijn kamer. de foto´s (ik heb de mooiste eruit gezocht en dat zijn er een stuk of 20) heb ik allemaal in een mooi blik gedaan, samen met de verjaardagskaarten die ik va hem heb gekregen. ik heb zijn ring en kettinkje met zijn naam al teruggeggeven maar hij heeft mijn ring en kettinkje nog steeds, en daar maak ik mij verder ook niet zo druk om, omdat we elkaar tog nog wel geregeld spreken/zien. van de andere exen had ik alleen maar een pasfoto ofzo en die he ik in een ander doosje gedaan. mijn ex met wie ik bijna 2 jaar had heeft dus een eigen blik op mijn kamer, maar bovenal een plekje in mijn hart. liefs buffy
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb nog sokken van m'n ex van vorig jaar ergens liggen ![]() oww en ik kom er nu achter dat er een kettinkje dat ik al een hele tijd kwijt ben ws nog bij hem (=andere ex) ligt ![]() |
![]() |
|
eerste ex : niks van gehad geloof ik
![]() 2e ook niet echt ![]() 3e heb ik nog wat foto's van enzo, liggen gewoon bij de andere foto's 4e ex heb ik alles van bewaard, zelf nog ehhh prive foto's ![]() 5e ex: fotos en een lamp (???)enzo heb ik nog 6e ex : nog wat spullen die hier liggen die ik nog steeds terug moet geven 7e ex alles weggedonderd *lul* klinkt heel veel exen zo, maar dat is niet zo (ofzo)
|
![]() |
Van m'n basisschool vriendje: Was dus geen serieuse relatie ofzo, we waren 10!
![]() Eerste ex: Alleen e-cards en mailtjes van gekregen. Die staan allemaal nog in mijn inbox. En ik heb ze ook uitgeprint en in mijn brieventas gedaan. Owjah, heb ook een verjaardagskaart en een kaartje van vakantie van hem gekregen, maar die heb ik gekregen nadat het al uit was. Die hangen nog steeds aan de muur! Hij is nu een hele goede vriend! Owjah, een klasgenoot heeft ooit een foto van hem voor mij 'gejat'! ![]() ![]() Tweede ex: Veel brieven en kaartjes van gehad. Die hangen bijna allemaal aan de muur en een paar zitten in de brieventas. Verder heb ik veel foto's van hem. Sommigen zitten in m'n plakboek, een paar staan er in mijn kamer en een paar heb ik in mijn agenda. En ik heb nog een enkelbandje van hem gekregen. Die zit nu in mijn sieradendoosje.. Die draag ik alleen bij mooi weer.. En verder heb ik nog een ketting van hem gekregen. Die draag ik nog steeds en daar hecht ik echt ontzettend veel waarde aan!! Oww.. Ik heb ook ooit een fles drank van zijn ouders gekregen. De lege fles staat nog op m'n kastje! ![]() En als het ooit uit gaat tussen mijn vriend en mij dan zal ik natuurlijk ook alles van hem bewaren! Ik vind het echt zonde om spullen van je ex weg te gooien. Dat zal ik nooit doen, want ik weet 100% zeker dat ik dan heel veel spijt krijg. |
![]() |
|
ik heb wel wat van me alle eerste vriendje bewaard.. daar had ik zeven jaar mee.. vanaf me 7 tot met de 14de.. heb alleen die dingen bewaard omdat het mooie heringeringen hebben.. van de vriendjes heb ik nooit wat gehad.. het was ook niet te serieus genoeg..
![]() |
![]() |
|
1e ex: kreeg ik nie zoveel van alleen een roos op valentijnsdag die had ik toen te drogen gehangen
![]() laatste ex: een kettingkje met zijn naam heb'k gewoon teruggegeven. met die laatste ex heb ik een jaar later ook nog verkering gehad en had een bosje bloemen gekregen van hem maar tegen die tijd wist ik al dat het op niets uit zo lopen dus die bos bloemen heb ik op weg naar huis in de humana bak gesmeten ![]()
|
ik bewaar alles, maar als er (te) veel emotionele waarde aan zit doe ik die spullen toch in een doos en leg ik ze in de kast...
ik heb van 1 ex al zn mailtjes gedelete en dara heb ik al enorm spijt van gekregen, toch denk ik dat het toen goed was om te doen, het was een soort afscheid nemen om ze allemaal nog eens door te lezen enzow, toch had ik ze beter eerst even uit kunnen printen denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kan -helaas- alleen maar vertellen wat ik vermoedelijk zou doen.
Ik denk dat ik alles zou bewaren, de eerste tijd dr ff niet naar kijken, maar weggooien zou ik het zeker niet. Cadeau's van haar zou ik absoluut niet weggooien; daarvoor heeft het gewoon te veel emotionele waarde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() toen we een maand samen waren kreeg ik een witte roos, en die is ondertussen bruin, maar ze staat nog altijd op m'n kast ![]() ![]() *blue* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie harriej_ | 397 | 08-06-2007 13:25 | |
Werk, Geld & Recht |
HOe oud?, wat doe je?, wat verdien je? G.T.C. | 499 | 11-04-2006 15:01 | |
Flora & Fauna |
Tijdgebrek etc. rodina | 19 | 05-02-2004 23:13 | |
Liefde & Relatie |
Je wilt hem zien, maar je ziet er niet uit.. wat doe je? Verwijderd | 46 | 05-05-2003 17:20 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |