Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb geen idee wat het kan zijn, misschien dat er toch steeds een piepklein beetje chloor achterblijft als je de bak schoonmaakt en dat je je vis aan het bleken bent ![]()
||
Citaat:
Als hij/zij een ziekte had hadden we dat wel gemerkt denk ik. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik maak de bak gewoon schoon met afwasmiddel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 4 jaar is btw best oud voor een 'aquarium goudvis'. Volgens mij kan het wel door de leeftijd komen dat hij verkleurd. Of misschien idd door het voedsel (het gaat niet om de hoeveelheid, maar om welk voer wat dat betreft). Misschien kan je in de dierenwinkel eens kijken/vragen of ze voer hebben waar hij weer wat meer oranje van wordt (tenzij je het niet erg vind, dan hoef je natuurlijk niets te doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() het schijnt trouwens per individu bepaald te worden of de goudvis wit kleurt of niet. in een kom of aquarium schijnen ze wel beter oranje te worden en te blijven door de watertemperatuur. maar maak je geen zorgen ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat: