Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2006, 12:54
Bloem
Bloem is offline
Weet iemand hier misschien of dat uit het assortiment is? Bij de C1000 en de AH hier ligt het namelijk niet meer in het schap, toen ik er naar vroeg zij zo'n medewerkster dat het best kan dat het uit het assortiment is, maar dat zij daar dan niks van horen. Op de site van Valess staat het nog wel bij hun producten.

Ik hoop niet dat dat niet meer verkrijgbaar is, quorn gehakt is vies
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2006, 13:20
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Valess zuigt, try Tival.
Oud 28-12-2006, 13:29
Bloem
Bloem is offline
Dat vind ik vies. Dat is quorngehakt.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 13:30
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Oké, ik vind valess niet te eten. Heb er verder trouwens geen idee van.
Oud 28-12-2006, 15:26
Miracle
Miracle is offline
Ik heb het nog nooit gezien. (Ik doe sinds september regelmatig boodschappen bij AH en C1000 en ik koop veel vega spul)

Misschien dat het er uit is inderdaad, ff mailen misschien?
Oud 28-12-2006, 17:01
Bloem
Bloem is offline
Hmm, het is vrij lang te koop geweest en de laatste keer dat ik het gekocht heb is ergens in november geweest denk ik. Mailen is misschien wel een idee ja.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 18:50
meesje
meesje is offline
volgens mij hebben ze het hier nog wel.. maar ik weet het niet zeker
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 28-12-2006 @ 14:29 :
Dat vind ik vies.
Valess is vééééél viezer.

Tival is toch geen quorn, dacht iig...

Je hebt ook gehad van tofu, dacht ik, niet dat ik dat wel lekker vind, maar goed.

Ik dacht dat ik Valess gehakt hier ook nog wel had gezien...maar weet het niet zeker, want ik koop nooit Valess dingen, dus ik let er verder ook niet zo op.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 21:21
Verwijderd
bij ons is valess gehakt al een tijdje uit het assortiment, blijkbaar is dat landelijk. ook op www.albert.nl is het niet (meer) te vinden. dit kan aan het winterassortiment liggen, dus misschien is het dan in het voorjaar weer terug, maar ik denk zelf van niet. het liep namelijk erg slecht en mensen klaagden er zelfs over dat het niet te eten was
sorrie...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 16:45
Boogie
Boogie is offline
Het was ook wel erg smerig... :/
Oud 29-12-2006, 17:08
Verwijderd
@Bloem: Had je het zelf wel eens geprobeerd al? Vond jij het wel te eten?

Ik was vanmiddag bij een AH XL en heb ff gekeken, daar hadden ze het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 17:11
Bloem
Bloem is offline
Het Valess gehakt? Ja, dat vond ik heel erg lekker Ik heb ook dat spul van quorn en Tivall wel eens geprobeerd maar dat vond ik kartonachtig, papperig, smakeloos spul. Valess vond ik echt lekker in spaghettisaus enzo.

Hmm, ik vrees dat het dan toch uit het assortiment is, jammer. Zal eens kijken of ik een mailadres kan vinden van Valess.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 18:07
Boogie
Boogie is offline
Die Quorn rommel moet je een beetje op smaak brengen met goed veel paprikapoeder.
Oud 29-12-2006, 18:48
Bloem
Bloem is offline
Dan is het nog steeds klef en kartonachtig

Je kunt proberen wat je wilt, ik vind quorngehakt niet te eten Itt normale quornblokjes, die zijn enorm lekker.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 20:33
Boogie
Boogie is offline
Ik vind het naar walnoten smaken.
Oud 29-12-2006, 20:49
Bloem
Bloem is offline
Nee, walnoten zijn wel lekker, quorn niet.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 21:17
Verwijderd
Ik vind het gehakt ook klef en kartonachtig, eet het ook alleen als het echt niet anders kan (in taco's moet gewoon 'gehakt', vind ik)...en dan probeer ik er zoveel mogelijk andere dingen door heen te doen dat ik het niet echt meer proef.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 21:53
Bloem
Bloem is offline
Ja precies! In spaghettisaus of lasagne hoort voor mij gewoon iets dat op gehakt lijkt maar quorn verpest echt de hele saus
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 22:39
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Je kunt trouwens beter contact opnemen met de Appie voor dit soort dingen, die hebben daar wel een persberichtje over
Oud 29-12-2006, 22:41
Bloem
Bloem is offline
Ja niet dus, toen ik het in de winkel vroeg zeiden ze dat zij daar helemaal geen informatie over kregen
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 22:42
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Maar de klantenservice van AH wel. En die zijn in mijn ervaring best snel.
Oud 31-12-2006, 09:53
Broeder
Broeder is offline
Hm, dat heb ik inderdaad ook niet meer gezien. Maar ik heb toch liever Quorn.
Oud 02-01-2007, 12:52
suvórov
suvórov is offline
AH verkoopt ook een soort van tofu-gehakt. Ik ben geen major fan maar het kan ermee door.
Oud 02-01-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-12-2006 @ 23:39 :
Je kunt trouwens beter contact opnemen met de Appie voor dit soort dingen, die hebben daar wel een persberichtje over
ik werk bij de deli/kaas/vlees van de appie... dat is alle info die we hebben goed geregeld hè...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 19:14
blurred
blurred is offline
Ik heb het 2 maanden terug nog gekocht maar daarna ook niet meer gezien, maar was nog niet op de gedachte gekomen dat het misschien uit het assortiment gehaald is... Zou best kunnen!! Bij Deen, AH en C1000 heb ik het in ieder geval niet meer gezien.

En ik vind valess veel beter te eten dan quorn!! Een paar jaar terug hebben ze al eens mijn favoriete kerrie-stukjes (geen idee van welk merk dat was) uit het assortiment gehaald, doodzonde. En nu mijn favoriete vleesloze gehakt misschien wel weer...
Oud 02-01-2007, 19:21
Lotte
Lotte is offline
Ik gebruik altijd tofu gehakt van het huismerk
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 19:32
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
suvórov schreef op 02-01-2007 @ 13:52 :
AH verkoopt ook een soort van tofu-gehakt. Ik ben geen major fan maar het kan ermee door.
Hmm, zal daar eens naar kijken dan.

@Blurred, blij dat ik niet de enige ben die Valess gehakt wel lekker vindt

Ik heb net naar Valess gemaild, ben benieuwd watvoor antwoord ik krijg.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 22:40
Skreature
Skreature is offline
Valess gehakt is nationaal uit de handel genomen omdat het de radioactieve isotoop cesium (Cs-137) bevatte. Dit is gebleken uit tests nadat er na consumptie van valess gehakt na lange duur mensen last kregen van waanideen en psychoses
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 22:56
Skreature
Skreature is offline
Trouwens, ik heb 2 jaar vega gegeten, ik vond quorn lekker, maar toen valess uit kwam toen vond ik dat nog wel iets lekkerder
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 11:52
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Skreature schreef op 02-01-2007 @ 23:40 :
Valess gehakt is nationaal uit de handel genomen omdat het de radioactieve isotoop cesium (Cs-137) bevatte. Dit is gebleken uit tests nadat er na consumptie van valess gehakt na lange duur mensen last kregen van waanideen en psychoses
Haha, dit klinkt zo maf dat je bijna zou denken dat het waar is.
Oud 04-01-2007, 15:50
Bloem
Bloem is offline
Ik heb net mail terug:

Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze website.

Wij ontvingen uw vraag betreffende de verkrijgbaarheid van Valess gehakt uit zuivel mild gekruid. Wij kunnen u daarover als volgt informeren.

Het product is algemeen in de winkels verkrijgbaar. Onze producten worden zeer breed in de markt gezet en zijn bij vrijwel elke supermarktketen in Nederland in het assortiment opgenomen. Aangezien geleverd wordt aan inkooporganisaties hebben wij zelf geen invloed op het assortiment van alle plaatselijke winkels. Helaas is het voor ons moeilijk om exact na te gaan bij welke supermarkten onze producten te koop zijn. Wij adviseren u de chef van de het betreffende schap aan te spreken en te vragen of het product in het assortiment is opgenomen dan wel zou kunnen worden opgenomen.

Wij vertrouwen erop uw vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Toch apart dat er dan zoveel mensen zijn die het niet meer in de supermarkt zien liggen De AH en de C1000 hebben het hier nog steeds niet en het is ook geen leeg schap ofzo, het is gewoon helemaal verdwenen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 16:35
Verwijderd
Maar bij de ah is wel vaak zo'n ideeënbus, en als veel mensen bij 1 filiaal hetzelfde idee hebben en het is makkelijk te realiseren, wordt daar nog naar geluisterd ook (bij de ah in de wijk van mijn ouders iig wel). Dus misschien kun je op zo'n ideeënkaartje invullen dat je valess gehakt graag weer in het assortiment wil, en wat mensen die je kent vragen om dat ook te doen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 04-01-2007 @ 16:50 :
Ik heb net mail terug:

Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze website.

Wij ontvingen uw vraag betreffende de verkrijgbaarheid van Valess gehakt uit zuivel mild gekruid. Wij kunnen u daarover als volgt informeren.

Het product is algemeen in de winkels verkrijgbaar. Onze producten worden zeer breed in de markt gezet en zijn bij vrijwel elke supermarktketen in Nederland in het assortiment opgenomen. Aangezien geleverd wordt aan inkooporganisaties hebben wij zelf geen invloed op het assortiment van alle plaatselijke winkels. Helaas is het voor ons moeilijk om exact na te gaan bij welke supermarkten onze producten te koop zijn. Wij adviseren u de chef van de het betreffende schap aan te spreken en te vragen of het product in het assortiment is opgenomen dan wel zou kunnen worden opgenomen.

Wij vertrouwen erop uw vraag hiermee voldoende te hebben beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Toch apart dat er dan zoveel mensen zijn die het niet meer in de supermarkt zien liggen De AH en de C1000 hebben het hier nog steeds niet en het is ook geen leeg schap ofzo, het is gewoon helemaal verdwenen.
maw een standaard mail....

Is het een grote of kleine appie? want daar kan verschil in zitten
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 12:18
Bloem
Bloem is offline
Euh.. Redelijke AH, grote C1000. Ik zal van de week nog even bij de Coop en de Jumbo kijken, anders geloof ik dat mailtje gewoon niet
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 05-01-2007 @ 13:18 :
Euh.. Redelijke AH, grote C1000. Ik zal van de week nog even bij de Coop en de Jumbo kijken, anders geloof ik dat mailtje gewoon niet
Het kan ook aan het deel van het land liggen.
Ik heb ook met bepaalde producten dat het hier rijendik in de schappen staat, maar dat het bij m'n ouders in de buurt niet te krijgen is.
En er zit geen logica in waar het wel en niet verkocht wordt, volgens mij...

Bij de Jumbo kun je trouwens vragen of ze het in het assortiment opnemen, als ze het niet hebben (dat is toch één van die 'garanties' van de Jumbo?).
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 23:05
Verwijderd
Bij onze ah was ie er vandaag ook niet meer. Maar daar waren wel meerdere Valess dingen niet en ook andere vegaproducten miste ik vandaag...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2007, 17:45
Tiño
Tiño is offline
Volgens mij hebben we t hier gewoon nog wel hoor, ik eet het niet zo vaak eigenlijk. Ben meer van de burgers en groenteballetjes,maar toch dat gehakt is met name in pasta sauzen toch wel erg fijn.
Oud 16-01-2007, 18:26
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 05-01-2007 @ 14:00 :
Bij de Jumbo kun je trouwens vragen of ze het in het assortiment opnemen, als ze het niet hebben (dat is toch één van die 'garanties' van de Jumbo?).
Idd één van de '7 zekerheden' (zoiets)
Ze nemen het niet meteen in het assortiment op, maar ze bestellen het en zorgen ervoor dat je het de volgende dag (of dag daarna) kan komen ophalen!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 21:57
Verwijderd
Ik was gisteren bij de Jumbo en ze hadden het niet...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Zozo schreef op 16-01-2007 @ 19:26 :
Ze nemen het niet meteen in het assortiment op, maar ze bestellen het en zorgen ervoor dat je het de volgende dag (of dag daarna) kan komen ophalen!
Da's service
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 23:53
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Zozo schreef op 16-01-2007 @ 19:26 :
Oh wow, dat klinkt goed

Ik heb nu tofu gehakt van de AH gekocht, ben benieuwd. Als dat niet lekker is zal ik de medewerkers van de Jumbo eens lief aankijken
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 14:31
bracelance
bracelance is offline
Qua goorheid valt het in de categorie balkenbrij...
Oud 21-01-2007, 21:36
Roos
Roos is offline
En, Bloem, was 't wat?
Oud 22-01-2007, 01:43
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 18-01-2007 @ 15:31 :
Qua goorheid valt het in de categorie balkenbrij...
dat is echt met stip t goorste wat er bestaat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten