Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tival is toch geen quorn, dacht iig... Je hebt ook gehad van tofu, dacht ik, niet dat ik dat wel lekker vind, maar goed. ![]() Ik dacht dat ik Valess gehakt hier ook nog wel had gezien...maar weet het niet zeker, want ik koop nooit Valess dingen, dus ik let er verder ook niet zo op. |
![]() |
|
Verwijderd
|
bij ons is valess gehakt al een tijdje uit het assortiment, blijkbaar is dat landelijk. ook op www.albert.nl is het niet (meer) te vinden. dit kan aan het winterassortiment liggen, dus misschien is het dan in het voorjaar weer terug, maar ik denk zelf van niet. het liep namelijk erg slecht en mensen klaagden er zelfs over dat het niet te eten was
sorrie... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
@Blurred, blij dat ik niet de enige ben die Valess gehakt wel lekker vindt ![]() Ik heb net naar Valess gemaild, ben benieuwd watvoor antwoord ik krijg. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is het een grote of kleine appie? want daar kan verschil in zitten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook met bepaalde producten dat het hier rijendik in de schappen staat, maar dat het bij m'n ouders in de buurt niet te krijgen is. En er zit geen logica in waar het wel en niet verkocht wordt, volgens mij... Bij de Jumbo kun je trouwens vragen of ze het in het assortiment opnemen, als ze het niet hebben (dat is toch één van die 'garanties' van de Jumbo?). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze nemen het niet meteen in het assortiment op, maar ze bestellen het en zorgen ervoor dat je het de volgende dag (of dag daarna) kan komen ophalen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb nu tofu gehakt van de AH gekocht, ben benieuwd. Als dat niet lekker is zal ik de medewerkers van de Jumbo eens lief aankijken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat heb jij vandaag allemaal gegeten en gedronken? #10 ikkuh15 | 500 | 27-08-2006 17:23 | |
Eten & Drinken |
Algemeen Vegetarisme en Veganisme Topic Verwijderd | 500 | 30-05-2006 13:09 | |
Eten & Drinken |
Wat eet jij als vegetariër? ikkuh15 | 126 | 01-03-2006 18:03 | |
Eten & Drinken |
Wat eten we vandaag? #4 Love_Fulfilled | 500 | 19-02-2006 19:42 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken #5 blurred | 500 | 10-01-2006 17:49 | |
Eten & Drinken |
Wat eten we vandaag? #3 Verwijderd | 500 | 01-11-2005 17:20 |